מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיצות זכוכית למשרדים

אם חשבתם שמחיצות זכוכית למשרדים הם טרנד עיצובי בלבד, אנחנו כאן כדי לנפץ את זה. מחיצות זכוכית אקוסטיות יוצרות חללי עבודה שונים ואפילו מפחיתות את הרעש במשרד, ככה שלא תשמעו את השיחה של סמדר עם הגננת של הבן. מחיצות זכוכית למשרדים מורכבות מארבעה פרופילי אלומיניום ומהזכוכית עצמה. אם אתם סקרנים לדעת מה התהליך של התקנת מחיצות זכוכית למשרדים וכמובן כמה זה יעלה לכם – תמשיכו לקרוא, את המידע הזה אתם לא צריכים לחפש בזכוכית מגדלת


מחיצות זכוכית למשרדים

מחיצות זכוכית למשרדים יוצרות אווירה פתוחה, מרווחת ומודרנית במשרד. תוכלו להתקין מחיצות זכוכית למשרדים גם בלי לעשות שיפוץ נרחב. מחיצות הזכוכית פשוט מתלבשות על גבי הקירות והרצפה, ככה שאם אתם משפצים, הן יגיעו בשלב האחרון.

חשוב לדעת: עובי מחיצות זכוכית למשרדים נע בין 10-12 מ"מ, וכן זכוכית בעובי של 12 מ"מ נחשבת לחזקה והעמידה ביותר.

 

סוגי מחיצות זכוכית:

יש שני סוגי זכוכיות שמתאימות למחיצות למשרד: זכוכית טריפלקס וזכוכית מחוסמת.

מספר 1 מחיצות זכוכית טריפלקס למשרדים: זכוכית טריפלקס בנויה משתי שכבות זכוכית שמודבקות אחת לשנייה עם מדבקת PVB. זגגים ממליצים לבחור בזכוכית טריפלקס אי זוגית שנחשבת לעמידה יותר (אך גם יקרה יותר) ולא בזכוכית טריפלקס זוגית.

זכוכית מגדלת, חיפוש, זכוכית, הגדלה בזכוכית טריפלקס זוגית: שתי הזכוכיות הן באותו העובי. (5 מ״מ x 5 מ״מ לדוגמא).

זכוכית מגדלת, חיפוש, זכוכית, הגדלה זכוכית טריפלקס אי זוגית: כל שכבת זכוכית בעובי אחר. (5 מ״מ x 6 מ״מ לדוגמא).

טיפ למחיצות זכוכית למשרדים מומלץ לבחור בזכוכית טריפלקס אי זוגית בעובי זכוכית של 5 מ״מ על 6 מ״מ. אם תרצו להוזיל את עניין, תוכלו לבחור בטריפלקס אי זוגי מזכוכית בעובי 4 מ״מ ו5 מ״מ.

מספר 2 מחיצות זכוכית מחוסמת למשרדים: זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעוברת תהליך חימום ב700 מעלות ובמהלכו מקבלת מכת קור חזקה. החיסום של הזכוכית הופך אותה לעמידה בחום גבוה ולבטיחותית יותר. כשהיא נשברת היא מתנפצת לרסיסים קטנים ולא לחתיכות גדולות שעלולות לפצוע.

 

מחיצות זכוכית למשרדים

 

איך תדעו באיזה סוג של מחיצות זכוכית למשרדים לבחור? הנה מה שאתם צריכים לדעת:

 

זכוכית טריפלקס

זכוכית מחוסמת

בטיחות

וי בטיחותית - נסדקת ולא מתנפצת.

 

וי בטיחותית - מתנפצת לרסיסים קטנים כשנשברת.

 

בידוד מרעש

וי מבודדת רעשים בצורה טובה, לכן מכינים ממנה מחיצות זכוכית אקוסטיות.

איקס לא מבודדת מרעש.

בידוד תרמי

איקס לא מבודדת בצורה טובה.

וי מבודדת חום וקור.

 

טיפ למה או או כשאפשר גם וגם? אם אתם ממש מתלבטים באיזה מחיצות זכוכית למשרדים לבחור, תוכלו לשלב ולבחור בזכוכית טריפלקס מחוסמת, רק קחו בחשבון שהמחיר יהיה יקר בהרבה.  

 

זכוכית למשרד

 

מחיצות זכוכית מעוצבות:

אחרי שדיברנו על סוגי הזכוכית, הגיע הזמן לדבר על העיצוב. אם תרצו שמחיצות הזכוכית למשרדים יתנו גם תחושת פרטיות, תוכלו לבחור בזכוכית חלבית. כן, אולי אתם זוכרים אותה מבחירת המקלחון. לזכוכית חלבית יש גוון מחוספס ולבן שאי אפשר לראות דרכו. מצד שני, הגוון החלבי הופך את הזכוכית לבולטת ולא בטוח שיתאם לקו של המשרד שלכם. לא צריך להיבהל, יש גם פתרון אמצע - תוכלו לבקש מהזגג לטשטש רק את מרכז הזכוכית בעזרת מדבקה חלבית או תהליך התזת חול שמשנה מעט את גוון הזכוכית.

 

דלתות זכוכית למשרדים:

תוכלו ללכת על הלוק השלם, ולהתקין גם דלתות זכוכית בתוך המחיצות. דלתות זכוכית למשרדים מאפשרות מעבר נוח בין מחיצות הזכוכית, כשאתם צריכים לסמן משהו למיטל ממשאבי אנוש.

מחיר מחיר דלת זכוכית אחת למשרד נעה בין 3,500-4,000 ₪. המחיר ירד ככל שתזמינו יותר דלתות.

 

מחיצת זכוכית עם טשטוש במרכז למשרד

אספקת והתקנת מחיצות זכוכית למשרדים

רגע לפני הזגג יגיע אליכם ויבדוק שיש תשתית מתאימה ורצפה ישרה להתקנה של מחיצות זכוכית במשרד. הזגג ימדוד את חדרי המשרד ויזמין את פרופילי האלומיניום והזכוכית.

שעון זמן אספקת המחיצות נע בין שבוע לשלושה שבועות.

הובלה  הובלה של מחיצות זכוכית למשרדים תלויה בגודל הזכוכית ובנגישות. אם אי אפשרות להעלות את מחיצות הזכוכית במעלית, תצטרכו להוביל אותם עם מנוף.

כסף עבור שימוש במנוף תוסיפו למחיר עוד 500-1,500 ₪  תלוי בקומת המשרד.

אחרי שהכל הגיע בשלום, הזגג יחבר את מחיצות הזכוכית למסגרת אלומיניום שמורכבת מארבעה פרופילים: פרופיל עליון, תחתון, ימני ושמאלי. החיבור נעשה עם סיליקון בחלק האמצעי של הזכוכית וגומיות מיוחדות בחלק העליון והתחתון. הגומי מפעיל לחץ על הזכוכית ומונע ממנה לזוז ולרקוד, חלילה. כך, נוצרת מקשה אחת של כל הזכוכיות, והופה, יש לכם מחיצות זכוכית במשרדים.

שעון זמן ההתקנה נע בין יום לחמישה ימים, תלוי במורכבות העבודה ובגודל המשרד.  

 

מחיצות למשרד

מחיצות זכוכית למשרדים מחיר

כסף מחיר מחיצות זכוכית טריפלקס למשרדים נע בין 700-800 ₪ למ״ר.

כסף מחיר מחיצות זכוכית מחוסמת למשרדים נע בין 800-950 ₪ למ״ר.

כסף מחיר מחיצות זכוכית טריפלקס מחוסמת למשרדים נע בין 1,500-1,700 ₪ למ״ר.

המחיר כולל אספקה דרך מעלית והתקנה.


זגגים מומלצים להתקנת מחיצות זכוכית למשרדים

אחרי שקראתם את כל המידע על מחיצות זכוכית למשרדים וכמובן על מחיר מחיצות זכוכית למשרדים, הגיע הזמן ליצור קשר עם זגג. בשביל זה, הכנו רשימה של זגגים מומלצים למחיצות זכוכית ואם תרצו גם לדלתות זכוכית למשרדים כי מי יעצור אותכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה זכוכית יש למחיצות למשרדים?

זכוכית טריפלקס או זכוכית מחוסמת.

מה עובי מחיצות זכוכית למשרדים?

בין 10-12 מ"מ.

ממה מורכבות מחיצות זכוכית למשרדים?

ארבעה פרופילי אלומיניום וזכוכית

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק