עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מעקה זכוכית לבריכה

מעקה זכוכית לבריכה הוא השילוב המושלם בין מעקה פרקטי ונוח לבין מראה אלגנטי ומודרני. מה התקן למעקה זכוכית לבריכה? איזה סוגי זכוכיות יש וכמה כל זה עולה? מבטיחים לשקף לכם את כל המידע, מתחילים


מעקה זכוכית לבריכה

נתחיל מהסוף, בהתאם לתקנות שנקבעו, חובה להתקין גדר מסביב לבריכה. המטרה העיקרית של מעקה הזכוכית היא לגדר את שטח הבריכה משאר החצר או הבית ולמנוע מילדים להיכנס חלילה לאזור הבריכה ללא השגחת מבוגר. אם מעבר להגנה אתם גם רוצים תמיכה, בכל זאת, בריכה זה דבר מחליק, תצטרכו להוסיף מאחז יד מנירוסטה או אלומיניום.

 

מעקה זכוכית שתול לבריכה

 

יתרונות מעקה זכוכית לבריכה

אז למה דווקא מעקה מזכוכית לבריכה? טוב, יש הרבה סיבות. 

כדור לבריכה  מרחב: המעקה שקוף ולכן אינו חוסם את החלל כלל ונותן תחושה של מרחב.

כדור לבריכה עיצוב: המעקה השקוף מתאים כמעט לכל סוגי העיצובים, הוא אלגנטי ומודרני ואינו אגרסיבי ומשתלט (לא שאנחנו רוצים להכפיש את האחרים).

כדור לבריכה נוף: המעקה מאפשר בטיחות מבלי להסתיר את השקיעה.

כדור לבריכה תחזוקה וניקיון: בניגוד למתכת שעלולה להחליד, או לעץ שעלול להירקב, מעקה הזכוכית כמעט ולא דורש תחזוקה. אבל, בגלל שהמעקה שקוף, יכולים לראות עליו דיי מהר לכלוכים כמו טביעות אצבעות או סימני מים. אל דאגה, גם לזה יש פתרון, ניקוי באמצעות ספריי לחלונות ומטלית מיקרופייבר יהפכו אותו לכמו חדש.

 

 מעקה זכוכית עם עמודים לבריכה

תקן מעקה זכוכית לבריכה

בואו לא נשכח את התפקיד העיקרי של המעקה, שמירה על הבטיחות וכדי שהמעקה שלכם יהיה חזק ויציב שימו לב לפרמטרים הבאים:

זכוכית מגדלת סוג הזכוכית: על המעקה להיות מזכוכית טריפלקס מחוסמת. זו זכוכית שהיא גם היא חזקה כמו זכוכית מחוסמת וגם לא תתנפץ לרסיסים במקרה חירום כמו זכוכית טריפלקס רגילה שמורכבת משתי שכבות זכוכית.

זכוכית מגדלת עובי הזכוכית: מעקה הזכוכית לבריכה מגיע בעוביים שונים, ככל שהזכוכית עבה יותר, היא תהיה גם חזקה ובטיחותית יותר. העובי המינימלי למעקה לבריכה הוא 6X6 מ"מ, כלומר, שתי שכבות זכוכית שכל אחת מהן בעובי 6 מ"מ אבל מעקה לבריכה בפנטהאוס למשל, ייבנה מזכוכית בעובי של 10X10 מ"מ או 12X12 מ"מ כדי להגן עליכם גם מנפילה (לא עלינו).

זכוכית מגדלת גובה: הגובה המינימלי למעקה בריכה הוא 110 ס"מ מהרצפה אבל בפועל נהוג להתקין מעקה זכוכית בגובה 120 ס"מ ואפילו 150 ס"מ. 

 

מעקה זכוכית לבריכה עם מנטים

סוגי מעקות לבריכה

אחרי שעברנו על כל התקנים והחוקים, נותרו עדיין כמה בחירות שתצטרכו לעשות, הראשונה היא סוג הזכוכית, או יותר נכון רמת שקיפות הזכוכית.
 

סוגי זכוכית למעקה לבריכה

כוכב זכוכית שקופה: הזכוכית הפופולרית ביותר, זוהי למעשה זכוכית שקופה רגילה.
לזכוכית גוון ירקרק, אבל מבטיחים לכם שלא תשימו לב לזה בכלל, הגוון משפיע רק כאשר בוחרים  להוסיף דוגמא או הדפס על הזכוכית (למשל בקיר זכוכית לבית).

כוכב זכוכית אקסטרה קליר: זכוכית מאוד שקופה, עם גוון תכלת. הזכוכית נפוצה קצת פחות מהזכוכית השקופה משום שהיא יקרה יותר, אבל אם הנוף שווה את זה, אז לגמרי כדאי להשקיע בה.

כוכב זכוכית חלבית: היא הזכוכית הכי פחות נפוצה למעקות זכוכית לבריכה, בעיקר כי היא לא שקופה, אבל מצד שני אם אתם אנשים שאוהבים פרטיות, או סתם מחפשים זכוכית שהכתמים עליה פחות בולטים, אולי היא האחת שלכם. 

 

סוגי התקנות מעקה לבריכה:

כוכב מעקה זכוכית שתול: זה בעצם מעקה זכוכית ששותלים בתוך האדמה, וככה הוא יוצר מראה מאוד עדין בלי שילוב של מתכות. אבל לפני שאתם מתלהבים, חשוב שתדעו שהמעקה הזה מתאים רק למי שעדיין נמצא בתהליכי הבנייה ושיפוץ הבריכה, כי הוא דורש התקנת תעלות ברזל בתוך האדמה.

כוכב מעקה זכוכית עם מנטים: מעקה זכוכית עם תופסני מתכת קטנים שמותקנים לאורך המעקה, מתאים למי שמחפש מראה מינימליסטי ועדין מבלי לחפור באדמה.

כוכב מעקה זכוכית עם עמודים: מעקה זכוכית שמחובר לעמודי מתחת לאורכו.

 

סוגי מעקות זכוכית

מחיר מעקה זכוכית לבריכה

כסף מחיר מעקה זכוכית לבריכה נע בין 1,300-2,000 ש"ח למ"ר.

המחיר משתנה בהתאם לסוג הזכוכית, עובי הזכוכית וסוג ההתקנה.

 

דוגמאות למחירי עבודות שעשו לקוחות מידרג:

כסף עבור אספקה והתקנה של מעקה זכוכית בהתאמה אישית בגודל 3.5X1 מטרים שילם לקוח מידרג 9,360 ש"ח.

כסף עבור אספקה והתקנת מעקה זכוכית באורך 3 מטרים שילם לקוח מידרג 4,000 ש"ח.

כסף עבור אספקה והתקנת מעקה זכוכית לגג, שילמה לקוחת מידרג 5,000 ש"ח.

 

והנה גם תמונות של עבודות שעשו לקוחות מידרג:

תמונות של לקוחות - מעקות זכוכית לבריכה

זגגים מומלצים למעקה זכוכית לבריכה

מעקה זכוכית איכותי לבריכה יכול להחזיק שנים אבל רגע לפני שאתם קופצים למים ומזמינים את הזגג הראשון שאתם נתקלים בו, הכנו לכם רשימה של זגגים מומלצים המדורגים לפי ציונים של לקוחות קודמים. אחרי שתעשו כמה בריכות אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשאול איך היה.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מעקה זכוכית לבריכה?

מעקה זכוכית לבריכה עולה בין 1,300-2,000 ש"ח למ"ר.

איך מנקים מעקה זכוכית לבריכה?

מעקה זכוכית לבריכה ניתן לנקות בקלות באמצעות ספריי לחלונות ומטלית.

 

איך מתקינים מעקה זכוכית לבריכה?

ניתן לבחור בין מעקה שתול, שמותקן בתוך האדמה, מעקה עם מנטים, חיבורי מתכת קטנים או מעקה עם עמודי מתכת.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק