מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת זכוכית חלון

החלפת זכוכית חלון היא מסוג העבודות שצריך לבצע מהר וטוב, כדי שלא תישארו עם חלון שבור ופרוץ חלילה. אילו סוגי זכוכיות מתאימים לחלון, מה ההבדל בין זכוכית טריפלקס לזכוכית בידודית, כמה זמן לוקחת ההחלפה, והאם ניתן לאכול זכוכית חלבית (מה?) אנחנו כאן עם כל המידע על החלפת זכוכית חלון.

 


החלפת זכוכית חלון

החלפת זכוכית לחלון מתאימה במקרים שבהם מסגרת החלון (פרופיל מה שנקרא) עדיין טובה, אבל הזכוכית עצמה שבורה או סדוקה. בעוד שעל החלפת החלון תשלמו כמה אלפי שקלים, על החלפת זכוכית תשלמו רק כמה מאות שקלים (תכף נגיע למחירים).

אין שבר או סדק בזכוכית של החלון, ואתם פשוט רוצים להחליף את העיצוב? במקרה שיש לכם זכוכית בהירה ואתם רוצים זכוכית אטומה או כהה, תוכלו להסתפק בהדבקת ציפוי חלון, מבלי להחליף את הזכוכית. 

לב במקרה שיש לכם זכוכית כהה ואתם חושקים בזכוכית שקופה, מדבקות לא יעזרו ותצטרכו להחליף את הזכוכית. 

 

תהליך החלפת זכוכית חלון

בגדול, החלפת זכוכית חלון היא לא עבודה מסובכת וכוללת בסך הכל ארבעה שלבים:

אחדמדידת גודל החלון

שתיים בחירת סוג הזכוכית החדשה לחלון

שלוש הסרת הזכוכית הישנה

ארבע התקנת הזכוכית החדשה

 

זמן מבחינת זמן, אין סיבה שהעבודה עצמה תיקח יותר מכמה שעות של עבודה. העניין המרכזי הוא זמן אספקת הזכוכית, זכוכית טריפלקס היא זכוכית שזמינה אצל רוב הזגגים וסביר להניח שהם יוכלו לספק אותה מיידית, זכוכית בידודית לעומת זאת לפעמים דורשת הכנה ויכול להיות שתצטרכו להמתין כמה ימים.

 

החלפת זכוכית לחלון

סוגי זכוכיות לחלון

יש לא מעט סוגי זכוכיות שמתאימות לשימוש בייתי, אבל הזכוכיות שמומלצות לחלונות הם זכוכית טריפלקס או זכוכית בידודית.

זכוכית טריפלקס לחלון – הטריפלקס הוא כינוי לשילוב של שתי שכבות זכוכית יחד המודבקות זו לזו בעזרת סרט דבק פולימרי שנקרא PVB, לזכוכית טריפלקס קוראים גם זכוכית רבודה או זכוכית בטיחות. למה בטיחות? במקרה שזכוכית טריפלקס נשברת, היא נשארת מוצמדת לשכבת הדבק שבין שתי הזכוכיות, ככה שהיא תראה סדוקה ולא מנופצת, ולכן היא הזכוכית הנפוצה ביותר לחלונות.

זכוכית בידודית לחלון – גם זכוכית בידודית מורכבת משתי שכבות זכוכית, אבל בניגוד לזכוכית הטריפלקס, בזכוכית בידודית יש גם שכבת רווח, כן כן, שכבה של שום דבר, פשוט כי רווח הקטן בין הזכוכיות יוצר בידוד למזג האוויר ולרעש, את הרווח יוצרים בעזרת חלק אלומיניום קטן שמולבש על מסגרת הזכוכיות. בדרך כלל משתמשים בזכוכית בידודית בעיקר באזורים קרים או רועשים במיוחד.

 


כוכבית זכוכית מחוסמת אומנם נשמעת זכוכית חזקה  – זו זכוכית שעברה תהליך ייצור מיוחד שכולל חימום בטמפרטורה גבוהה מאוד, ומיד אחר כך קירור מהיר. התהליך הזה אומנם מחזק אותה והופך אותה לעמידה, אבל מצד שני היא לא מבודדת רעשים, ולא בטוחה מפני פריצות. משתמשים בה בעיקר למקלחונים או לריהוט זכוכית בתוך הבית. בקיצור כבודה במקומה מונח, אבל אל תניחו אותה על החלונות.


עיצוב זכוכית בחלון

כשמחליפים את הזכוכית בחלון, חוץ מסוג הזכוכית, שאותה בחרתם בפסקה הקודמת, צריך גם לבחור את הגימור שמתאים לכם. בגדול יש שלוש אופציות: זכוכית שקופה, זכוכית אקסטרה קליר או זכוכית חלבית.

זכוכית שקופה (מעט ירקרקה) – יצא לכם פעם להביט על זכוכית בשמש, ופתאום לגלות שיש לה גוון ירקרק? זו למעשה הזכוכית הרגילה, כמות העופרת שתוכה היא זו שנותנת לה גוון מעט ירקרק.

זכוכית אקסטרה קליראם אתם בקטע של זכוכית לגמרי שקופה, תוכלו לבחור זכוכית ללא עופרת, זו זכוכית שעברה תהליך ייצור מיוחד שהופך אותה לכזו שצריך לכתוב עליה, זהירות יש פה חלון!

זכוכית חלבית – מחליפים את הזכוכית בחלון האמבטיה? רוצים פרטיות? תוכלו לבחור בזכוכית חלבית, זו זכוכית שעוברת תהליך של התזת חול או גז, שהופך אותה לחצי שקופה, זה אומר שלא תוכלו לראות דרכה, אבל השמש תוכל להיכנס.

 

זכוכיות לחלון

מחיר החלפת זכוכיות חלון

מחיר החלפת זכוכית חלון משוכלל במחיר הזכוכית עצמה ומחיר ההתקנה, הנה סדר גודל של החשבון: 

מחיר זכוכית טריפלקס לחלון נע בין 250-400 ₪ למ"ר

מחיר זכוכית בידודית לחלון נע בין 400-700 ₪ למ"ר

מחיר זכוכית לחלון בגימור חלבי, או עיצוב מיוחד נע בין 500-800 ₪ למ"ר

עבור התקנת הזכוכית תשלמו בין 200-300 ₪ לחלון, תלוי במורכבות העבודה. 

מחיר סך הכל מחיר החלפת זכוכית חלון כולל חומרים והתקנה נע בין: 450-900 ₪ למ"ר.

 

לב שימו לב: בסופו של דבר הצעת המחיר שתקבלו מהזגג תכלול את כל העבודה יחד, זאת אומרת שככל שיש לכם יותר חלונות להחליף בהם זכוכית, המחיר יהיה נמוך יותר פר חלון.


זגגים מומלצים להחלפת זכוכית חלון

מחליפים זכוכית חלון? כדי למצוא זגג מומלץ כבר לא צריך לצעוק מהחלון ולהחליף המלצות עם השכנים, תוכלו לבחור זגג מתוך רשימה של זגגים מדורגים עם חוות דעת של לקוחות קודמים על החלפת זכוכית חלון. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזו זכוכית מומלצת לחלון?

הזכוכיות שמומלצת לחלון הן זכוכיות שמשולבות מכמה שכבות, אלו זכוכית טריפלקס או זכוכית בידודית. זכוכית טריפלקס מתאימה לחלון בגלל רמת הבטיחות הגבוהה שלה, וזכוכית בידודית בגלל היכולת שלה לבודד רעש ורוחות. 

מתי מתאים להחליף זכוכית חלון?

החלפת זכוכית חלון מתאימה במקרים של סדק או שבר בזכוכית, אבל הפרופיל עצמו עדיין תקין, או במקרה שיש חלון כהה שרוצים לשנות לחלון בהיר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק