עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

זכוכית לשולחן לפי מידה מחיר

זכוכית מחוסמת לשולחן עץ מגנה עליו משריטות וכתמים, ושומרת על המראה הטבעי שלו. הזכוכית מותאמת בדיוק לפי מידת השולחן, ככה שהיא ניראת ממש חלק ממנו. מחיר זכוכית לשולחן נקבע לפי מידות הזכוכית והעובי שלה. לרוב, מחיר זכוכית לשולחן בין 400-500 ₪ למ״ר. אם תרצו זכוכית עבה מיוחד, או שיש לכם שולחן עגול הכל אפשרי לפי דרישתכם, אבל תהיה גם תוספת למחיר. בכמה? כל המידע כאן


זכוכית לשולחן לפי מידה מחיר

מחיר זכוכית לשולחן לפי מידה נע בין 400-2,000 ₪ וכולל את הזכוכית עצמה, חיתוך וחיסום שלה ואפילו את ההובלה והרכבה.

הצעות מחיר לדוגמא:

  • מחיר פלטת זכוכית לשולחן מלבני בעובי 6 מ״מ נע בין 400-500 ₪ למ"ר. 
  • מחיר פלטת זכוכית לשולחן מלבני בעובי 8 מ״מ נע בין 600-700 ₪ למ"ר.
  • מחיר פלטת זכוכית עגולה בעובי 12, מ״מ לשולחן בגודל 1.20 X 0.60 ס״מ נע בין 1600-1800 ₪.
  • מחיר פלטת זכוכית לשולחן מלבני בעובי 12 מ״מ נע בין 900-1,000 ₪ למ״ר.

 

זכוכית לשולחן לפי מידה

מה משפיע על מחיר פלטת זכוכית לשולחן?

לפי מה נקבע מחיר זכוכית לשולחן? אתם לא צריכים לשבור את תקרת הזכוכית, רק להמשיך לקרוא:

מספר 1 עובי זכוכית לשולחן - מחיר זכוכית לשולחן לפי מידה נקבע לפי עובי הפלטה שנע בין 4-12 מ״מ. הקפיצות הן של 2 מ״מ בדרך כלל, ועל כל קפיצה תשלמו תוספת של 50-100 ₪ למטר - תלוי בגודל הפלטה.

שולחן ריבוע שימו לב: ככל שהפלטה עבה יותר היא חזקה ועמידה יותר. לרוב, לשולחן ביתי מומלצת פלטת זכוכית בעובי של 6-12 מ״מ. אם תרצו פלטה עמידה במיוחד, תוכלו להזמין זכוכית לשולחן בעובי של 15 מ״מ.

מספר 2 גודל זכוכית לשולחן - זה אומנם לא יפתיע אותכם, אבל מחיר זכוכית לשולחן לפי מידה קשור גם לגודל הפלטה. אבל, יש לזה סיבה די מגניבה. בדרך כלל, חיתוך זכוכית בגודל שמתחת ל- 1.20 נעשה בצורה ידנית עם מכונה. מה קורה כשהזכוכית גדולה יותר וקשה לחתוך לבד? לחיתוך זכוכית גדולה, זגגים משתמשים במכונת לייזר בשם CNC. למכונה הזאת מכניסים קובץ עם המידות של הפלטה והיא עושה את החיתוך לגמרי בעצמה, בצורה מדויקת מאוד. מגניב, לא? לתמורה הזאת יש מחיר, ועל זכוכית לשולחן בשיטה הזאת תשלמו מעל 1,000 ₪.

 

זכוכית לשולחן

 

מספר 3 גוון הזכוכית - זכוכית לשולחן בעובי 6-8 מ״מ מגיעה ברמת שקיפות רגילה. אם תרצו את הזכוכית לשולחן בעובי 12 או 15 מ״מ, קחו בחשבון שיש לה גוון ירקרק כשמסתכלים עליה מהצד. לא שיש לנו משהו נגד הצבע הירוק חלילה - אבל זה עלול לפגוע באסתטיקה של הזכוכית. לכן, זגגים ממליצים להשתמש בזכוכית ״אקסטרה קריל״ שכשמה כן היא, שקופה עוד יותר.

סימן קריאה שימו לב: אם תבחרו להשתמש בגוון זכוכית אקסטרה קריל תהיה לכך תוספת של 15% מהמחיר הסופי.

 

מספר 4 הובלה - מחיר הובלה של זכוכית לשולחן לפי מידה בדרך כלל כלול במחיר. אבל, יש מקרים שבהם תצטרכו לשלם תוספת על ההובלה. למשל אם הזכוכית לשולחן כבדה במיוחד, לא נכנסת בדלת או שהבית נמצא בקומה גבוהה בלי מעלית.

מחיר תוספת הובלה נעה בין 150-300 ₪ אם מדובר בקומה גבוהה או בזכוכית כבדה.

מחיר תוספת הובלה במנוף נעה בין 400-500 ₪ אם הזכוכית לא נכנסת בדלת.

 

זכוכית לשולחן גינה

זכוכית לשולחן לפי מידה

לאחר חיתוך הזכוכית לפי המידות שביקשתם, יש להם עוד שני שלבים לעבור, רגע לפני שהיא נוחתת לכם על השולחן בבית:

יד 1 מכונת ליטוש - אחרי שנחתכה, הזכוכית עוברת תהליך ליטוש בארבע צדדים שהופכים את הגימור שלה ליפה יותר ואת הקצוות לפחות חדים.

יד 2 חיסום - בשלב האחרון, הזכוכית לשולחן נכנסת לתנור מיוחד שמחומם ל700 מעלות. במהלך החימום, הזכוכית מקבלת מכת קור חזקה מאוד, שהופכת אותה למחוסמת. זה אומנם נשמע כמו התעללות בזכוכית, אבל חיסום של הזכוכית הופך אותה לבטיחותית יותר. אם חלילה הזכוכית נשברת, היא מתנפצת לרסיסים קטנים ולא לחתיכות גדולות שעלולות לפצוע אותכם.

טיפ אחרי תהליך החיסום, הזכוכית לשולחן מקבלת חותמת שהיא אכן מחוסמת ועכשיו היא גם עמידה לחום גבוה. תוכלו למצוא את תו התקן באחת מקצוות הזכוכית.

 

זכוכית לשולחן סלון

 

סימן קריאה שימו לב: זכוכית מחוסמת אי אפשר לחתוך שוב ולא ניתן לשנות את המידות שלה. לכן, מומלץ שהזגג הוא זה שימדוד לכם את גודל הזכוכית. לא שאנחנו לא סומכים עליכם, אבל במקרה שיש טעות - הזכוכית תיזרק לפח ותאלצו לשלם על זכוכית חדשה, לא נעים.

שעון זמן אספקת הזכוכית נע בין שבוע לשבועיים.

שעון התקנת הזכוכית לשולחן אפשרית בהדבקה עם דבק מיוחד, או רק בהנחה שלה על גבי השולחן, תלוי במקרה.

טיפ כדי לשמור על הזכוכית שלכם נקייה, מומלץ לנקות אותה עם מטלית וחומר לניקוי זכוכית.


זגגים מומלצים להכנת זכוכית לשולחן לפי מידה

אחרי שקראתם על זכוכית לשולחן לפי מידה או בשמה השני פלטת זכוכית לשולחן ואתם יודעים גם את המחיר של זכוכית לשולחן לפני מידה, הגיע הזמן לדבר עם זגג. בדיוק בשביל זה, הכנו רשימה של זגגים מומלצים להכנת זכוכית לשולחן לפי מידה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך מכינים זכוכית לשולחן לפי מידה?

אחרי שהזגג לקח מידות, הוא יחתוך את הזכוכית, ילטש אותה וידאג להפוך אותה למחוסמת.

מה עובי זכוכית לשולחן לפי מידה?

העובי נע בין 6-12 מ"מ לרוב. אם רוצים זכוכית עמידה עוד יותר, אפשר להכין זכוכית לשולחן בעובי של 15 מ"מ. 

חובה להשתמש בזכוכית אקסטרה קריל?

אם פלטת הזכוכית שלכם יחסית עבה (12-15 מ"מ), מומלץ להשתמש בזכוכית אקסטרה קריל כדי שלזכוכית לא יהיה גוון ירקרק כשמסתכלים עליה מהצד.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק