עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קיר זכוכית לטלוויזיה

אם אתם מחפשים פתרון אסתטי לקופסא השחורה בסלון, קיר זכוכית לטלוויזיה הוא כבר מזמן לא עוד טרנד חולף. מה זה קיר לטלוויזיה? מה הקשר למג'יק מירור? ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שאתם קוראים לזגג? אל תזגזגו לשום מקום, מתחילים


קיר זכוכית לטלוויזיה

כמעט בכל בית היום יש טלוויזיה, לפחות בסלון, אז נכון, לאורך השנים היא הפכה מגסה, גדולה וכבדה לדקה ועדינה אבל עדיין, שילוב טלוויזיה בסלון עלול להיות מאתגר מבחינה עיצובית.

קיר זכוכית לטלוויזיה הוא אחד הפתרונות העיצוביים הפופולריים בשוק המשלב את הטלוויזיה בעיצוב הבית ואף הופך אותה לפריט עיצובי של ממש.

אז מה זה בכלל קיר זכוכית לטלוויזיה? מדובר בקיר זכוכית, שנבנה בהתאמה אישית ומאחוריו מותקנת הטלוויזיה. הקיר מסיט את תשומת הלב מהטלוויזיה והיא כמעט ו"נבלעת" בו.

 


בחירת קיר זכוכית לטלוויזיה

יש שני סוגי קירות זכוכית לטלוויזיה: זכוכית מראה וזכוכית עם צבע. 

 

מספר 1 קיר זכוכית מראה לטלוויזיה

זכוכית מראה או בשם הבמה שלה "מג'יק מירור" היא זכוכית עם השתקפות חזקה מאוד, כמעט כמו של מראה והיא מסתירה את הטלוויזיה כמעט לגמרי.

איקס כשמתקינים קיר זכוכית מראה, כדאי לקחת בחשבון שמרוב שהזכוכית באמת דומה למראה, גם כשמדליקים את הטלוויזיה רואים בה השתקפויות מאוד חזקות בעיקר של שמש ותאורה. מצד שני, ווילונות אוטמי שמש ותאורה נמוכה יכולים להיות פתרון מעולה ואם אתם מהטיפוסים שרואים טלוויזיה בלילה (אנחנו לא שופטים) השמש בכלל לא תטריד אתכם.

וי  קיר זכוכית מראה לטלוויזיה מסתיר כמעט לגמרי את הטלוויזיה ונראית ממש כמו מראה. ככה במקום לראות מסך שחור תוכלו לבחון את האוטפיט שלכם או להגיד "מראה מראה שעל הקיר…"

 

מספר 2 קיר זכוכית בצבע לטלוויזיה

רוצים להוסיף לטלוויזיה הראשית שלכם מראה עיצובי יותר, אבל לא לפגום באיכות הצפייה? תוכלו לבחור בקיר זכוכית בצבע לטלוויזיה.

וי הקיר מגיע במגוון רחב של צבעים וגוונים שיתאימו לחלל שלכם.

איקס כן, עדיין יראו את הטלוויזיה אבל היא תהיה הרבה פחות בולטת.

 

זכוכית לקיר טלוויזיה במפעל

 

פרמטרים לבחירת קיר זכוכית לטלויזיה:

טלוויזיה סוג הזכוכית: במקרה הזה, אין כל כך מה לבחור, קיר זכוכית לטלוויזיה מגיע מזכוכית מחוסמת, זכוכית עמידה וחזקה, וברמת שקיפות אקסטרה קליר, בכל זאת, לא סתם התקנתם מאחוריו טלוויזיה.

טלוויזיה עובי הזכוכית: קיר הזכוכית לטלוויזיה מגיע בעובי בטווח של 6-10 מילימטר. ככל שהקיר המתוכנן גדול יותר, זגג יבחר עבורכם בקיר עבה יותר. בדרך כלל, לקיר סטנדרטי לטלוויזיה בוחרים בעובי של 8 מילימטר.

 טלוויזיה סוג הטלוויזיה: לפני שאתם רצים לחנות החשמל הקרובה לרכוש טלוויזיה, חשוב לשוחח קודם עם זגג.

כדי שקיר הזכוכית יתאים טלוויזיה חשוב לבחור בטלוויזיה עם מסגרת חלקה וישרה, כדי שלא יהיה רווח בינה לבין הזכוכית. חוץ מזה, גודל הקיר תלוי בגודל הטלוויזיה ולכן כדאי לתכנן אותו לפני הרכישה. אגב, רוב הזגגים לא יתקינו עבורכם את הטלוויזיה לקיר, אם אתם חוששים לעשות את זה לבד תוכלו להיעזר בהנדימן.

טלוויזיה צבע: אם בחרתם בזכוכית בצבע, תצטרכו כמובן לבחור באיזה צבע תרצו אותו מתוך מגוון הצבעים שהזגג יראה לכם.

טלוויזיה תאורה ושידרוגים: אם אתם לא בקטע של סטנדרט, תוכלו להוסיף לקיר הזכוכית שדרוגים נוספים כמו תאורה מיוחדת אך שימו לב לדאוג לשידרוגים לפני ההתקנה.

 

קיר זכוכית עם טלוויזיה

 



תהליך התקנת חיפוי קיר זכוכית

אחד הצעת מחיר ומדידות: הזגג יגיע אליכם למדידות, ותבחרו ביחד איתו את העיצוב, הגודל והמיקום.

שתיים הכנת הזכוכית: זה השלב שבו אתם יושבים ומחכים והזגג מייצר את חלקי הקיר בהתאם לתכנון ושולח אותם לחיסום. השלב הזה בעיקרון לוקח עד 14 ימי עסקים, אבל נגלה לכם שלרוב הזכוכית תהיה מוכנה לפני.

שלוש חיפוי קיר הזכוכית: הזגג יגיע אליכם ויבצע את עבודת ההתקנה לקיר. שימו לב, שבשלב זה הטלוויזיה כבר צריכה להיות מחוברת ומותקנת. אם חשוב לכם שתהיה אפשרות להזיז את הקיר, כדאי לבחור בזגג שמתקין את קיר הזכוכית לטלוויזיה באמצעות מגנטים.

 

קיר מזכוכית עם טלוויזיה בסלון

הזזת טלוויזיה עם קיר זכוכית

טלוויזיה  החלפת טלוויזיה: בגלל שקיר זכוכית לטלוויזיה מיוצר בהתאמה אישית בהתאם לחלל ולגודל טלוויזיה שלכם, הוא גם מוגבל אליהם. לכן, כדאי להיסגר מראש על המיקום ולבחור בטלוויזיה איכותית שלא צפויה להתקלקל לעיתים קרובות.

קרינה חשמלית כבלים: בגלל שהקיר מסתיר את הטלוויזיה, כל מה שקשור בחיבור וניתוק חוטים וכבלים הופך למסובך יותר ולכן חשוב לדאוג לגישה נוחה מאחורה או לחיבור מגנטי, שמאפשר להסיר את הקיר ולחבר אותו בעצמכם בקלות.

ניקיוןניקיון: אם אתם מודאגים מהניקיון, תשמחו לדעת שאפשר לנקות את קיר הזכוכית לטלוויזיה כמו כל זכוכית אחרת באמצעות ספריי המיועד לכך ומטלית. אבל שימו לב לא לשפשף את הזכוכית עם סקוצ' חזק כדי לא לשרוט אותה.

 


מחיר קיר זכוכית לטלוויזיה

כסף מחיר חיפוי קיר זכוכית לטלוויזיה הוא בממוצע 4,000 ₪ למ"ר.

המחיר משתנה בהתאם לגודל הקיר, סוג הזכוכית והצבע. למשל, צבע מטאלי למשל יכול לייקר את העבודה.

 

הצעת מחיר לדוגמא:

העבודה: קיר זכוכית בצבע שחור לטלוויזיה 55 אינץ'

  • לטלוויזיה 55 אינץ' ( 121 ס"מ רוחב בערך) נוסיף שוליים (כ-35 ס"מ מכל צד).
  • סה"כ 100 ס"מ גובה על 200 ס"מ רוחב = 2 מ"ר.
  • מחיר למ"ר - 4,000 ₪.

4,000 X 2 = 8,000 ₪



תמרור הזהרה שימו לב שלמרות המחיר למ"ר, המחיר המינימלי לעבודה הוא כ-6,000 ₪.

וי המחיר כולל ההתקנה.
איקס המחיר לא כולל את מחיר הטלוויזיה.
איקס המחיר לא כולל מע"מ.
איקס כמו רוב עבודות הזגגות, גם לקיר זכוכית לטלוויזיה אין אחריות.


זגגים מומלצים לקיר זכוכית לטלוויזיה

לפני שאתם צופים בטלוויזיה שלכם מבעד לקיר הזכוכית הדקורטיבי, אל תצפו שיפול עליכם זגג מהשמיים. טוב אולי לא מהשמיים, אבל בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של זגגים מומלצים להתקנת קיר זכוכית לטלוויזיה עם המלצות מלקוחות קודמים וגם תמונות מהשטח. אחרי שכולם יתפעלו מקיר הזכוכית החדש שלכם ותסיימו איזה בינג' קצר בטלוויזיה אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשאול איך היה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה קיר זכוכית לטלוויזיה?

מחיר קיר זכוכית לטלוויזיה מתחיל מ-5,000 ש"ח ויכול להגיע ל-9,000 ש"ח בהתאם לגודל, הסוג והצבע.

איזה סוגי קירות זכוכית לטלוויזיה יש?

בעיקרון יש שני סוגי קירות זכוכית לטלוויזיה: קיר מראה וקיר זכוכית בצבע.

 

איך מנקים קיר זכוכית לטלוויזיה?

כמו זכוכית רגילה, מנקים אותו באמצעות ספריי ומטלית או רק עם מטלית. חשוב להיזהר לא לקרצף אותו בחוזקה כדי שלא ישרט.

יש אחריות לקיר זכוכית לטלוויזיה?

קיר זכוכית לטלוויזיה, לא מגיע עם אחריות, בדומה לעבודות זגגות אחרות. אבל, הקיר מיוצר מזכוכית מחוסמת ולכן אין סיבה שהיא תישבר בשימוש סביר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק