מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון רשתות לחלונות

בין אם החתול החליט לפתוח את הרשת לבד או בין אם מדובר בבלאי טבעי, במוקדם או במאוחר תאלצו לתקן את הרשת לחלון. מחיר תיקון רשת לחלון יעלה בממוצע בין 250 ל-350 ש"ח, אך צפוי להתייקר בהתאם לסוג הרשת, החלון וגודל העבודה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על תיקון רשתות לחלונות, שיעזור לכם לשמור על הבית נקי מיתושים ושאר חרקים מעופפים.


תיקון רשתות לחלונות

תיקון רשתות לחלונות הוא טריקי, מכיוון שהדרך הכמעט יחידה לתקן קרע ברשת היא פשוט להחליף אותה. אז מה בכל זאת ההבדל בין תיקון להתקנה או החלפה של רשת? התקנת רשתות דורשות הכנסת מסגרת אלומיניום בנוסף להתקנת הרשת. לעומת זאת, בתיקון רשת ניתן להשאיר את המסגרת המקורית ולהחליף רק את הרשת עצמה. כלומר, תיקון רשת יהיה מהיר, פשוט וזול משמעותית מהתקנת רשת חדשה לגמרי.


איך מתקנים רשת לחלון

באופן כללי, רשת לחלון מוחזקת בעזרת גומייה. אותה גומייה מצמידה את הרשת למסילה, הנמצאת בשוליים הפנימיים של מסגרת האלומיניום. על מנת לתקן את הרשת צריך להוציא את הגומייה מהמסילה, להרים את הרשת הקרועה ולפרוש מעל המסגרת יריעת רשת חדשה. בשלב האחרון, דוחפים את הגומייה חזרה לתוך המסילה מעל הרשת בעזרת גלגלת ייעודית. החלק המסובך בעבודה הזו הוא שמירה של הרשת מתוחה וללא קפלים.

 

תיקון רשת בחלון

מחיר תיקון רשת לחלון

המחיר ההתחלתי של עבודת תיקון רשתות לחלונות נע בין 250 ל-350 שקלים. מתקן החלונות יגבה את המחיר הזה גם אם כל מה שאתם צריכים הוא תיקון רשת אחת קטנה. בדרך כלל, מחיר הבסיס יכלול בתוכו תיקון של עד 4 רשתות סטנדרטיות. כל חלון פשוט נוסף יעלה בין 100 -150 שקלים לרשת אפורה בסיסית. אם מדובר ברשת גלילה, תצטרכו החלפה שלמה של מנגנון האלומיניום במקרה של קרע ברשת. במקרה הזה, מחיר תיקון רשת גלילה יגיע ל-800 ש"ח לכל הפחות.

 

רשת מותקנת בחלון

מה משפיע על מחיר תיקון רשת לחלון

הגורם העיקרי שמשפיע על מחיר תיקון רשת לחלון הוא סוג הרשת. הרשת הזולה והנפוצה ביותר היא רשת פיברגלאס, הידועה גם כרשת אפורה. רשת אמריקאית, רשת גרמנית ורשת לבעלי חיים עשויות מחומרים יקרים יותר (תוספת של כמה עשרות שקלים לחלון), ויתקרבו לרף העליון של מחירי תיקון רשת לחלון.

גורם נוסף שעלול להשפיע על מחיר תיקון רשת הוא אם מדובר ברשת קבועה. כלומר, אם הרשת מקובעת במסגרת שלא זזה על מסילה. החלפה של רשת כזו היא פעולה מסובכת יותר ותוסיף בין 50 -100 שקלים למחיר העבודה (לכל חלון).

 

חרק שימו לב- ככל שהעבודה שאתם מבצעים גדולה יותר כך קיים הסיכוי שתקבלו הנחת כמות. לדוגמא, בעל מקצוע שגובה 150 שקלים לרשת בתיקון של ארבעה חלונות, עשוי לגבות 100 שקלים לרשת אם מדובר על 20 חלונות. 

 

אחריות על החלפת רשת

תיקון רשתות היא לא עבודה שבאה עם אחריות בדרך כלל, שכן הנזק העיקרי נגרם מפגיעה של אדם או בעל חיים. למרות זאת, יש בעלי מקצוע מסוימים שיתנו אחריות של מספר חודשים כדי לוודא שההתקנה הייתה מוצלחת וחזקה.

 


תיקון רשתות לבד

החלפת רשתות היא פעולה פשוטה יחסית, ואנשים בעלי כישורים טכניים יכולים לבצע אותה בעצמם. ובכל זאת, יש פערים באיכות בין התקנה ביתית להתקנה של איש מקצוע. מתקין רשתות מיומן יוודא שהרשתות שלכם יהיו ישרות ומתוחות, בעוד שבעבודה חובבנית קיימת סבירות גבוהה שהיריעה לא תהיה מתוחה עד הסוף ושיווצרו בה קפלים. בנוסף, במקרים נדירים אתם עלולים לחרוץ את הגומי שמחזיק את הרשת במקומה, ואז עבודת התיקון תתייקר משמעותית.

בכל אופן, אם בכל זאת בחרתם לנסות להחליף לבד, חשוב לשמור את הגומיות שבמסגרת במידה ולא הצלחתם, ולא לזרוק אותן עם היריעה. רוב בעלי המקצוע לא יביאו איתם גומיות לתיקון סטנדרטי, ויצטרכו ללכת לקנות אותן במיוחד.

 

התקנה של רשת במסגרת אלומיניום

 

 

תיקון רשת ללא החלפה

יש דרך לתקן קרע קטן ברשת גם מבלי להחליף את כל היריעה, באמצעות הדבקת מסקינג טייפ רשת על חורים קטנים ונקודתיים. החיסרון של פתרון זה הוא חוסר האסתטיות שלו, שהרי כמובן כשהרשתות לא משתלבות זו בזו והתיקון ניכר לעין. היתרון כפי שבטח ניחשתם, הוא המחיר הזול. נכון להיום לא ניתן לרכוש את מסקינג טייפ הרשת פיזית בארץ, אבל הוא זמין בהזמנה מאתרי הקניות הגדולים בחו"ל.


בעלי מקצוע מומלצים להחלפת רשתות

אם בחרתם להזמין מתקן רשתות, עדיף שתהנו מעבודה איכותית ומקצועית. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם מתקני רשתות שזכו לדירוגים גבוהים וביקורות חיוביות מלקוחות. בהצלחה!

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תיקון רשת לחלון?

מתקן רשתות לחלונות יגבה בין 250 -350 שקלים על ביקור, ובמחיר הזה יכלול תיקון רשת של בין 1 ל-4 חלונות. אם אתם מתקינים רשת אפורה רגילה, תיקון רשת בכל חלון נוסף יוסיף לכם בין 100 ל-150 שקלים למחיר הביקור.

אפשר לתקן רשת בחלון לבד?

אפשר, אך הסיכוי שהרשת שלכם תהיה לא מתוחה ועם קפלים גבוה בהרבה מאשר אם בעל מקצוע יבצע את העבודה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק