מוקד מידרג: 1-700-707-233

ריפוד כורסאות

ריפוד כורסאות מחדש הוא אחלה דרך לחדש את המראה של הסלון שלכם בלי להוציא המון כסף ובלי להסתובב שעות באיקאה. אז איך בכלל יודעים איזה ריפוד לבחור לכורסא, כמה זמן לוקח לרפד להחזיר לכם את הכורסא וכמה תשלמו על כל זה? מתחילים.


סוגי ריפוד כורסאות

כשניגשים לבחור ריפוד כורסאות חשוב להתייחס לשלושה משתנים: מי גר בבית, מה הסגנון העיצובי שאתם רוצים, ומה התקציב שלכם. אז מה אפשרויות הריפוד שיש לכם לכורסה בעצם ולמי הן מתאימות? הנה פירוט:

 

ריפוד כורסא מבד טבעי

בקטגוריה הזאת נכנסים ריפוד כותנה וריפוד פשתן. בדים כאלה מתאימים לבתים בלי ילדים או חיות מחמד – מהסיבה הפשוטה שהם מתלכלכים בקלות, וקשה לנקות אותם, אפילו בצורה מקצועית. היתרון שלהם הוא בעיקר במגוון העיצובים הרחב שיש לבדים האלו להציע.

כורסאות בד לאחר ריפוד מחדש

 

ריפוד כורסא סינטטי

כשאומרים בדים סינטטיים מתכוונים למשפחה מורחבת של בדים, אז נפרט קצת על הסוגים הנפוצים:

🛋️ בד מיקרופייבר – בד מיקרופייבר הוא בד שעשוי בעיקר מפוליאסטר, הוא קל לניקוי ותחזוקה, ומומלץ למשפחות עם ילדים. אבל היתרון הגדול ביותר שלו הוא שבניקוי מקצועי אפשר להחזיר אותו למראה חדש. כמו בכל הבדים, גם לריפוד כורסא ממיקרופייבר יש רמות שונות של איכות, אבל קחו כלל אצבע: ככל שהבד עבה יותר הוא עמיד יותר.

🛋️ ריפוד קטיפה – קטיפה היא בד קל לניקוי, ולכן מתאימה לבית שבו סביר שהכורסא תתלכלך. העיצוב של הקטיפה נחשב מיושן מעט, אבל יש מגוון של סגנונות עיצוביים וכדאי להתייעץ עם הרפד, יכול להיות שכורסא עם ריפוד קטיפה תשתלב טוב בסלון שלכם.

🛋️ ריפוד אלקנטרה – ריפוד סינטטי נושם, קל לניקוי ולתחזוקה. גם כאן, יש רמות איכות שונות וחשוב לבדוק מי היצרן. למשל, בד אלקנטרה שיוצר באיטליה נחשב לאיכותי יותר, אבל גם יעלה יותר מריפודי בד אחרים.

🛋️ בד אימפלה – ריפוד אימפלה הוא ריפוד שלא סופג כתמים בקלות, אבל גם קשה מאוד לניקוי. מחיר ניקוי מקצועי של כורסא עם ריפוד אימפלה יהיה גבוה משמעותית מניקוי של כורסאות אחרות, ובמקרים רבים לא יצליח לתת מענה מוצלח.

🛋️ בד ויסקוזה – ויסקוזה הוא בד דמוי משי, ודומה בתכונות שלו לבדים טבעיים: הוא בד נוח ונושם, אבל קשה מאוד לניקוי.

ריפוד קטיפה לכורסא

 

ריפוד כורסת עור ודמוי עור

ריפוד כורסא מעור נותן לסלון מראה יוקרתי, אבל קחו בחשבון שהמחיר שלו כפול משל ריפוד כורסא מבד. חשוב לוודא שהעור שאתם קונים הוא איכותי, עור לא איכותי נסדק לאחר זמן ותאלצו להחליף אותו. איך יודעים עם העור שאתם קונים הוא איכותי?  דבר ראשון – מומלץ לשאול את הרפד אם הוא מכיר את היצרן וממליץ עליו. אינדיקציה טובה נוספת היא מחיר העור – עור איכותי הוא גם יקר, כך שריפוד עור זול במיוחד צריך להדליק אצלכם נורות אדומות. אלה סוגי ריפוד העור הקיימים בשוק:

🛋️ עור מעובד – ריפוד עור מעובד מוגן בשכבת לכה והוא קל לניקוי ותחזוקה וכמעט שלא סופג כתמים. העור המעובד המומלץ ביותר הוא עור נאפה, שנחשב לעור איכותי ועמיד.

🛋️ עור לא מעובד – עור לא מעובד נראה טבעי יותר והוא נעים יותר למגע, אבל הוא סופג כתמים בקלות וקשה לנקות אותו.

🛋️ ריפוד דמוי עור – מדובר בריפוד סינטטי שמחקה את המראה של ריפוד עור. הוא אמנם קל לניקוי, אבל בדרך כלל הוא לא עמיד לאורך זמן, ולא מומלץ להשתמש בו לריפוד כורסאות.

ריפוד עור לכורסא

תהליך ריפוד כורסאות

ריפוד כורסאות יקרה תמיד במרפדיה ולא בבית שלכם. הסיבה לכך היא שמדובר בתהליך שלוקח לפחות שלושה ימים, וכרוך ברעש ולכלוך. אז איך זה עובד בעצם? ככה:

 

שלב ראשון: שיחה בוואטסאפ

רוב הרפדים יבקשו שתשלחו להם תמונה של הכורסאות שאתם רוצים לרפד. כך הם יוכלו לאבחן מה העבודה הדרושה ולתת לכם הצעת מחיר כללית.

 

שלב שני: הובלת הרהיט

ברוב המקרים, אתם תהיו מי שידאג להובלה של הכורסא למרפדיה. אם מדובר בכריות שנכנסות לרכב שלכם אז סבבה והעבודה תהיה פשוטה יותר, אבל אם לא, תאלצו להזמין מוביל, וזה יעלה לכם בין 300-600 ₪, תלוי במרחק מהמרפדיה. חלק מהרפדים מספקים שירות הובלה משלהם, אז שווה לבדוק איתם עוד בטלפון הראשון מה מדיניות ההובלות שלהם והאם היא כלולה בהצעת המחיר.

כורסא עם ריפוד בד

שלב שלישי: ריפוד הכורסא מחדש

הרפד יוריד את הריפוד הישן מהכורסא ויבחן את מצב הספוגים בכריות. הורדת הריפוד היא חשובה, כי מעבר לכך שהיא מאפשרת לרפד לבדוק אם צריך להחליף את הכריות, היא גם מאפשרת ריפוד כורסא מדויק ואיכותי. לאחר הסרת הריפוד והחלפת הספוגים הפגועים, הרפד ירפד את הידיות ולאחר מכן את המושב עצמו. ריפוד כורסא לוקח בין שלושה ימים לשבוע, תלוי במורכבות העבודה ובסוג הריפוד.

החזרת הכורסה היא בדומה לשלב הקודם – חלק מהרפדים ידאגו להובלה בעצמם, וחלקם יגידו לכם לדאוג להובלה.

כורסת עור לאחר ריפוד מחדש

ריפוד כורסא - מחיר

מחיר ריפוד כורסא מושפע ממחיר חומרי הגלם ומורכבות העבודה. בחומרי הגלם נכלל מחיר הבד שהרפד משתמש בו, ומחיר הספוגים, הקרשים והרצועות שמוחלפים במהלך הריפוד.

ריפוד כורסא יוגדר כמורכב במקרה של כורסא שקשה לפרק את הריפוד הישן שלה או כורסה עם מנגנונים מיוחדים כמו כורסת טלוויזיה.

 

מחיר ריפוד בד לכורסא

מחיר מחיר ריפוד כורסת בד נע בין 500-4,000 ₪, אבל אל תיבהלו מהטווח הרחב, הנה פירוט פשוט יותר:

מחיר מחיר ריפוד כורסת בד פשוטה נע בין 500-1,200 ₪, תלוי בסוג הבד ועלות חומרי הגלם.

מחיר מחיר ריפוד כורסת בד מורכבת נע בין 1,000-2,000 ₪, תלוי בזמן העבודה.

מחיר מחיר ריפוד בד לכורסת טלוויזיה נע בין 1,800-2,500 ₪, ובמקרים מורכבים במיוחד יכול להגיע גם ל-3,500 ₪.

מחיר מחיר ריפוד בד לכורסא חשמלית נע בין 2,000-4,000 ₪, תלוי במורכבות העבודה וכמות חומרי הגלם.

כורסאות שרופדו מחדש

 

מחיר ריפוד עור לכורסא

ריפוד עור נמכר ביריעות, ובניגוד לריפוד בד, אי אפשר לקחת מספר סנטימטרים כדי להשלים חוסרים בריפוד. המשמעות של הדבר היא שברגע שריפוד הכורסא שלכם מצריך יותר מיריעת עור אחת תאלצו לשלם את מחירה המלא של היריעה השנייה. מחיר יריעת עור לריפוד נע בין 900-1,200 ₪.

מחיר מחיר ריפוד כורסה בעור נע בין 1,200-2,500 ₪, תלוי בכמות יריעות העור ומורכבות העבודה.

מחיר מחיר ריפוד כורסת טלוויזיה בעור נע בין 2,500-5,000 ₪, תלוי במורכבות העבודה.

מחיר מחיר ריפוד עור לכורסאות חשמליות נע בין 4,000-8,000 ₪.


רפדים מומלצים לריפוד כורסאות

אם החלטתם להחליף את ריפוד הכורסאות, כדאי שמי שיבצע את העבודה יהיה רפד מנוסה עם המלצות של לקוחות קודמים, וזה בדיוק מה שתוכלו למצוא ברשימת הרפדים המומלצים לריפוד כורסאות. מוזמנים לקרוא את הדירוגים וחוות הדעת ולבחור ברפד שירענן את הסלון שלכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה ריפוד כורסא

מחיר ריפוד כורסת בד נע בין 500-4,000 ₪: מחיר ריפוד כורסת בד פשוטה נע בין 500-1,000 ש"ח, ומחיר ריפוד כורסת טלוויזיה או כורסא חשמלית נע בין 1,800-4,000 ₪. 

מחיר ריפוד כורסת עור נע בין 1,200-8,000 ₪: מחיר ריפוד כורסת עור פשוטה נע בין 1,200-2,500, ומחיר ריפוד כורסת טלוויזיה או כורסא חשמלית נע בין 2,500-8,000 ₪. 

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק