מוקד מידרג: 1-700-707-233

ריפוד לריהוט גן

ריפוד לריהוט גן יכול להתלבש על סוגים שונים של מערכות ישיבה מעץ, מפלסטיק או מסוגים שונים של מתכות. באמצעות רפד מקצועי תוכלו להתאים את הריפוד המתאים לריהוט הגן שלכם, מבחינת מראה, סוג הבד ועובי המילוי. מה חשוב לדעת כשבוחרים את הבד? ריכזנו את כל המידע על ריפוד לריהוט גן, ככה שאף אחד לא ירפד אתכם קריצה

ריפוד לריהוט גן

ריפוד ריהוט גן בהתאמה אישית

ריפוד ריהוט גן תוכלו לעשות לבסיס ריהוט חדש שמגיע ללא ריפוד, כמו כסאות פלסטיק, ערסלים, או מערכות ישיבה מעץ, או לריהוט קיים שאתם רק רוצים לחדש ולהחליף לו את הריפוד. את הריפוד תוכלו לקנות מהחנויות השונות או שתוכלו ללכת לרפד שיכין לכם את הריפוד בהתאמה אישית.
יש שני יתרונות מרכזיים בריפוד ריהוט גן בהזמנה אישית על ידי רפד:

וי התאמת מידה מדויקת לריהוט הגן שלכם – קניה של ריפוד מוכן לא תמיד מתלבשת על הריהוט שיש לכם, לעומת הזמנה מיועדת אצל רפד שמתאים את המידות והזויות של הריפוד לערסל הגינה, לכיסאות ולכל ריהוט הגן שיש לכם, כך שלא יהיו חלקים שיישארו לא מרופדים.

וי התאמה להעדפות הנוחות והעיצוב שלכם – בניגוד לריפוד מוכן, שבו תצטרכו להסתפק במה שיש, ריפוד שנעשה אצל רפד מקצועי יותאם לפי עובי הריפוד שאתם רוצים, קשיחות המזרן וכמובן סגנון עיצוב הבד, כך שמעבר לנוחות, תוכלו ליצור מראה אחיד לכל הרהיטים שיש לכם בגינה, בין אם אלו כסאות נמוכים, או ערסל נדנדה.
 

ריפוד לריהוט גן בצבע ורוד

בדים לריפוד לריהוט גן

ריפוד לריהוט גן עושים מבד סינטטי בעיצובים שונים, שתוכלו לקנות בעצמכם, או לחלופין דרך הרפד. אם תבחרו להזמין דרכו הוא יושיט לכם קטלוג מלא בסוגי הבדים שאיתם הוא עובד בדרך כלל ועליהם הוא ממליץ. אם תבחרו לקנות את הבד לבד, שימו לב שהרפד לא יוכל לתת לכם עליהם אחריות, ולכן אנחנו מציעים לקנות ריבוע בד קטן, ולהתייעץ האם הבד מתאים לריפוד ריהוט גינה.
 

בחירת הבד לריפוד ריהוט גן

החלטתם לקנות את הבד בעצמכם? רגע לפני שאתם ניגשים במבט זחוח אל חנות הבדים ומתלבטים בין צבעי הבד השונים, חשוב לדעת שריפוד ריהוט גן שונה מריפוד ריהוט לבית, ולכן בשלב בחירת הבד חשוב לשים לב שלושה דברים:

אחד בד עמיד למים -  גם אם אתם לא מתכננים להשאיר את ריהוט הגן שלכם בחוץ בימי הגשם הסוערים, צריך לזכור שגם בימי הקיץ הריפוד יהיה חשוף לאוויר לח. בד שאינו עמיד למים עלול  להיהרס מכך, או חלילה לצבור עובש.

שתייםבד עמיד לשמש – ריפוד ריהוט גן חשוף לשמש. הבעיה היא שממש כמו עור הפנים, גם רוב הבדים ניזוקים כתוצאה מחשיפה לקרני השמש. צבע דהוי, מרקם בד בלוי, או כתמים יכולים לגרום לריפוד החדש שלכם להיראות עייף. לכן בשלב בחירת הבד חשוב לוודא שהבד מתאים לשימוש חוץ.

שלוש בד נעים למגע –  ישנם בדים שעונים על שני התנאים הראשונים שהצבנו, ובכל זאת לא היינו ממליצים לכם לרפד איתם את ריהוט הגן. כך למשל בדים מסוג קנבס או ברזנט הם אומנם עמידים לשמש ומים, אך הם בעלי מרקם מחוספס ולא נעים, וריפוד נועד דבר ראשון כדי לפנק.

ארבע בד שניתן לנקות – כתם על ריפוד בריהוט הגן יכול להכתים את כל המראה. לכן כבר בשלב בחירת הבד חשוב לוודא שהוא ניתן לניקוי. תוכלו גם לבחור בבד שמונע חדירה של לכלוך והצטברות כתם. אחרי הכל, ריהוט גן משמש אותנו בעיקר בימי הקיץ, כשאנחנו אוחזים במנה הגונה של גלידת פיסטוק חלבי. רק אלוהים ישפוט אותנו, אבל בכל זאת לא היינו רוצים להשאיר אחרינו עקבות.

ריפוד למיטת שיזוף

החלפת ריפוד לריהוט גן

אם יש לכם ריהוט גן במצב סביר, ואתם רוצים רק רוצים לשדרג אותו, תוכלו לעשות את זה בהחלפת ציפוי הבד. במקרה הזה, הרפד יוכל להשתמש במזרן הקיים שלכם ולהכין לו כיסוי בד כזה שיגרום לריפוד ריהוט הגן להיראות לגמרי חדש, ואתם תוכלו לחסוך מעט בעלויות. מחייך


שמירה על ריפוד לריהוט גן

כוכבית כיסוי - ריפוד איכותי לריהוט הגן אמור להחזיק מעמד בתנאים של גשם ושמש, אבל בכל זאת, הוא לא חייל בטירונות ואתם לא רוצים לחשל אותו. ולכן, אם אתם משארים את הריהוט בחוץ הרבה זמן בלי שימוש, כדאי לכסות אותו בכיסוי אטום למים ולשמש.

כוכבית ניקוי – ריפוד לריהוט גן מותאם לשטיפה ולניקוי, הוא נפתח בעזרת רוכסן, ותוכלו לרחוץ אותו בהתאם להוראות שתקבלו מהרפד שלכם.

ריהוט גן לאחר החלפת ריפוד

מחיר ריפוד לריהוט גן

מחיר ריפוד לריהוט גן נקבע בהתאם למידות המושבים, עובי המילוי והגודל הכולל של ההזמנה. אם תבחרו לקנות את הבד באופן עצמאי, המחיר שתשלמו לרפד יהיה מן הסתם נמוך יותר לעומת הצעת מחיר שכוללת את החומרים עם העבודה.

מחיר מחיר ריפוד כרית מושב יחיד במידות 60\60 ס"מ נע בין 250-300 ₪
מחיר מחיר עבור תוספת מילוי מזרן בעובי 10 ס"מ: 100 ₪

הצעת מחיר מלאה לריפוד ריהוט גן:

- מזרון 2.20 מטר אורך, 75 ס"מ רוחב
- שלוש כריות בגודל 60\60 ס"מ
- כולל מילוי בעובי של 10 ס"מ

סה"כ מחיר ריפוד ריהוט גן - 2,500 ₪


רפדים מומלצים לריפוד ריהוט גן

אם יש לכם ריהוט גן, אין סיבה שלא תרפדו אותו. החיים מזמנים לנו מספיק קשיים, ריפוד ריהוט גן בהחלט יכול להקל. ואפרופו להקל, הכנו עבורכם רשימה של רפדים מומלצים לריפוד ריהוט גן, עם חוות דעת של לקוחות קודמים, עכשיו נישאר לכם רק לבחור רפד, וטעם לגלידה. סמיילי


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה לרפד ריהוט גן?

מחיר ריפוד לריהוט גן נקבע בהתאם למידות המושבים, עובי המילוי והגודל הכולל של ההזמנה.

מחיר ריפוד כרית מושב יחיד במידות 60\60 ס"מ בין 250-300 ₪
מחיר עבור תוספת מילוי מזרן בעובי 10 ס"מ: 100 ₪

כולל את הבדים עצמם ואת העבודה

איך לבחור בד מתאים לריפוד ריהוט גן?

תוכלו לקנות את הבד מהרפד שיעשה לכם את עבודה, ובכך להיות בטוחים שהבד מתאים לריהוט גן. אם אתם בוחרים לקנות את הבדים בעצמכם חשוב לוודא שהבד עמיד למים, לשמש, נעים למגע וקל לניקוי.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק