מוקד מידרג: 1-700-707-233

רפד שמגיע הביתה

רפד שמגיע הביתה מוריד נעליים, מתרווח על הכורסה, שותה איזה כוס קפה. אה רגע, אתם רוצים רפד שיגיע אליכם הביתה? ובכן, ריפוד ספות מלווה בהרבה בלאגן ורעש, ולכן ריפוד ספות בבית הלקוח אולי נשמע רעיון נחמד, אבל הוא לא באמת פרקטי. אז איך כל הסיפור עובד, מתי הרפד בכל זאת יגיע אליכם הביתה, וכמה תשלמו? שבו בנוח, מתחילים.


האם ריפוד ספות בבית הלקוח אפשרי

מצטערים לאכזב, אבל ריפוד ספה בבית הלקוח הוא רעיון לא מעשי במיוחד – עבודה של רפד כוללת לא מעט רעש ולכלוך ומצריכה כלי עבודה מיוחדים. לכן הרפד שיגיע אליכם הביתה ייקח את הכריות או את כל הספה, ויחזיר אותן מרופדות מחדש.

אז מתי כן כדאי לחשוב על ריפוד בבית הלקוח? במקרים של תיקונים נקודתיים, כמו תפר שנפתח או החלפת קרש שנשבר. בכל מקרה של החלפת ריפוד, פשוט לא הגיוני שהריפוד יקרה אצלכם, דמיינו את הרפד שמגיע אליכם הביתה מקים לכם בסלון בית מלאכה. אין לזה צורה.

רפד שמגיע הביתה לתיקון קטן בריפוד

תהליך עבודה מול רפד שמגיע הביתה

אוקיי, החלטתם להחליף ריפוד בסלון, מה עושים עכשיו? ממש כמו סולם, גם זה מתחלק לשלבים.

 

שלב ראשון - תמונות בוואטסאפ

כן כן, אפשר להשתמש בוואטסאפ לעוד דברים חוץ מהודעות של שלישי פעמיים כי טוב, תמי. לפני שהרפד יגיע אליכם הביתה מומלץ לשלוח לו תמונות של הסלון שצריך ריפוד. הרפד ישלח לכם הצעת מחיר ראשונית (שעלולה להשתנות מעט בהמשך לפי היקף העבודה), אם תסכימו למחיר תוכלו להתקדם לשלב הבא.

 

שלב שני - ביקור בית

האמת היא שאפשר לוותר על השלב הזה ולהגיע ישירות לרפדיה, אבל לפעמים תרצו שהרפד יפקח על ההובלה של הרהיטים אליו או שהוא יציע לכם גוונים של בד שמתאימים לשאר העיצוב בסלון. לא כל הרפדים מוכנים להגיע אליכם הביתה, אבל יש גם כאלה שמקפידים להגיע בעצמם כדי לפקח על ההובלה של הרהיט. בקיצור, כשאתם שולחים לרפד תמונות של הספה, שווה לברר מה מדיניות הביקורים שלו ואם הוא בכלל חושב שיש בזה צורך במקרה שלכם.

רפד מרפד מחדש ספת בד

 

שלב שני - בחירת ריפוד חדש

כאן יש יתרון בהגעה לרפדיה. רפד שמגיע הביתה מוגבל בכמות דוגמאות הבד שהוא יכול להביא איתו, ברפדיה תוכלו לבחור בעצמכם מתוך מגוון רחב יותר של ריפודים.
איך תבחרו את הבד? זו שאלה ששווה להתעכב עליה, אתם צריכים ריפוד נעים ומכרבל, כזה שכיף לחזור אליו הביתה בסוף היום, אבל אתם גם רוצים שהוא יהיה פרקטי, כזה שמתאים לצרכים שלכם. בקיצור, כאן תוכלו לקרוא עוד על בחירת הבד שמתאים לכם. בכל מקרה אנחנו ממליצים להתייעץ עם הרפד, ולוודא שהוא מעניק אחריות על סוג הבד

בדים לריפוד ספות

 

שלב רביעי - הובלת הרהיט 

גם כאן יש חלוקה בין הרפדים: חלקם יגיעו אליכם הביתה ויאספו את הספה בעצמם, וחלקם יבקשו מכם לדאוג להובלה בעצמכם. אם הספה לא נכנסת לרכב הפרטי שלכם, תאלצו להתקשר למוביל, זה יעלה לכם בין 300-600 ₪ עבור הובלה של מספר רהיטים, תלוי במרחק מהרפדיה.

ספה מוכנה להובלה

 

שלב חמישי - ריפוד מחדש

הנה סוף סוף הגענו לדבר עצמו, החלפת הריפוד. בשלב זה הרפד יוריד את הריפוד מהספה, יבחן את מצב הספוג של הכריות ויחליט אם צריך להחליף אותו, ואז יתפור ריפוד חדש ויחבר אותו לספה. ריפוד ספה לוקח בין שבוע לשבועיים, תלוי בהיקף העבודה – עבודות בהיקף קטן ייקחו שלושה ימים עד שבוע, ועבודות גדולות ומורכבות יכולות לקחת גם שבועיים. ברגע שהכל תפור, הרפד יעטוף הכל וישלח אליכם הביתה או יזמין אתכם לאסוף, תלוי מה סיכמתם.

ריפוד מחדש של ספת עור ותיקון רצועות וספוגים

רפד שמגיע הביתה - מחיר

ככלל, מחיר ריפוד מחדש של ספות, כורסאות וכיסאות מושפע מזמן העבודה ומחומרי הגלם.
אחרי שהרפד יגיע אליכם הביתה ויעריך בדיוק את היקף העבודה וחומרי הגלם בהם הוא ישתמש תקבלו הצעת מחיר מדויקת, בדרך כלל היא תהיה דומה לזאת שכבר קיבלתם בוואטסאפ.

כסף מחיר ריפוד ספת עור שלושה מושבים נע בין 6,000-10,000 ₪ עבור ספה בקווים ישרים ובין 9,000-15,000 ₪ עבור עבודת ריפוד מורכבת בקווים מעוקלים.

ספה עם קווים מעוקלים וספה עם קווים ישרים לאחר ריפוד מחדש

 

כסף מחיר ריפוד ספת בד שלושה מושבים נע בין 4,000-6,000 ₪ עבור עבודה פשוטה, ובין 6,000-9,000 ₪ עבור ריפוד ספה עם קווים מעוקלים או קפיטונאז'.

ספה עם קפיטונאז

 

כסף מחיר ריפוד כורסת עור נע בין 1,000-4,000 ₪ עבור כורסה פשוטה, ובין 2,500-8,000 ₪ עבור עבודה מורכבת, כמו למשל כורסת טלוויזיה נפתחת.

כסף מחיר ריפוד כורסת בד נע בין 500-2,000 ₪ עבור כורסה פשוטה, בהתאם לסוג הבד, ובין 1,500-4,000 ₪ עבור כורסה מורכבת, גם כאן בהתאם לסוג הבד.

מחיר רפד שמגיע הביתה להחלפת ריפוד כיסא הוא מעט זול יותר:

כסף מחיר ריפוד מושב כיסא נע בין 100-300 ₪.

כסף מחיר ריפוד כיסא שלם נע בין 300-700 ₪.

כסאות אחרי ריפוד מחדש

רפדים מומלצים לריפוד ספות מחדש

אחרי שהחלטתם אם אתם רוצים רפד שמגיע הביתה או בכלל מעדיפים ללכת לרפדיה בעצמכם, הגיע הזמן להתקשר לרפד מקצועי שיגרום לאנשים להאמין שקניתם ספות חדשות. בדיוק בגלל זה ריכזנו לכם רשימה של רפדים מומלצים עם חוות דעת ודירוגים של לקוחות קודמים. מוזמנים לעיין ולבחור ברפד ששבה את לבכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה ריפוד ספה?

מחיר ריפוד ספת עור נע בין 6,000-15,000 ₪, תלוי במורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחיר ריפוד ספת בד נע בין 4,000-9,000 ₪, גם כאן – תלוי עד כמה העבודה מורכבת ובעלות הבד.

איך מרפדים ספה

בשלב הראשון הרפד יסיר את הריפוד הישן ויבחן את הספוג בכריות. אם הספוג במצב לא טוב הרפד יחליף אותו. לאחר מכן הרפד יכין שבלונה מקרטון ביצוע ויתפור מעליה את הריפוד, ואז יתפור את הריפוד מעל הכריות עצמן. במקרה של שימוש בדבק הרפד יחכה לפחות יום להתייבשות לפני שיוכל להמשיך בעבודה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק