מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי דירת נפטרים

פינוי דירת נפטרים יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל, גם מבחינה נפשית וגם מבחינה לוגיסטית. מפנה דירות יוכל לפנות עבורכם חלק מהדירה או ממש את כולה ולהעביר את תכולת הדירה לתרומה או לאתר פסולת מתאים. אם יש בדירה ריהוט במצב טוב או מוצרי חשמל תקינים שאתם לא מעוניינים בהם, מפנה הדירות יוכל למכור אותם ולקזז את העלות מהמחיר שתשלמו. לפני שאתם מזמינים פינוי דירת נפטרים – קראו פה כל מה שחשוב לדעת בנושא


פינוי דירת נפטרים

 פינוי דירת נפטרים זה עסק לא פשוט. ברוב המקרים הדירה תהיה מלאה בריהוט גדול וכבד, חפצים ומוצרי חשמל שקשה מאוד לפנות באופן עצמאי מהדירה. מעבר לקושי הלוגיסטי יש גם התמודדות רגשית לא פשוטה, ולכן חשוב שתדעו שאתם לא חייבים להיות נוכחים בזמן הפינוי.

בשלב הראשוני חשוב שאחד מהקרובים יעבור בדירה ויקח ממנה כל מה שתרצו לשמור - תמונות, מסמכים חשובים, תכשיטים או כל חפץ בעל ערך כספי או סנטימנטלי. אם יש חפצים שלא תרצו לקחת איתכם אבל תרצו שישארו בדירה תוכלו לסמן אותם בעזרת מדבקה וכך מפנה הדירות ידע לא לפנות אותם. 

לאחר שאספתם את החפצים שאתם מעוניינים לשמור צלמו תמונות של כל החדרים בדירה וסרטון וידאו קצר שמראה את כל הדירה - כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדוייקות כבר בטלפון ולא יהיו הפתעות במעמד הפינוי. 

מיון פריטים לפינוי

תהליך פינוי דירת נפטרים

לאחר שלקחתם את החפצים שאתם רוצים לשמור מפני הדירות יקחו את כל שאר הציוד שסוכם לפינוי וידאגו למיין אותו ולפנות אותו למקומות מתאימים - הם תורמים דברים מסויימים (כמו בגדים או אוכל בתוקף), מתקנים מוצרי חשמל ישנים, ממחזרים מה שאפשר, מוכרים מה שעובד בצורה טובה (בדרך כלל בפייסבוק מארקט וביד 2) וכמובן זורקים במקום מתאים דברים שלא ניתן להציל. פינוי דירת הנפטרים ישאיר חלל ריק לחלוטין, אלא אם ביקשתם להשאיר משהו.

בסיום הפינוי הם יטאטו אחריהם, אבל קחו בחשבון שהם לא יתעסקו בשטיפה או בניקוי זכוכית/ חלונות.

מיון ואריזת חפצים לפני פינוי דירה

פינוי דירת נפטרים - חשוב לדעת

משאית פינוי דירה  כשיש מספר אנשים שיורשים את הדירה או קשורים לנפטר רצוי לחתום על חוזה עם מפנה הדירה והיורשים כדי למנוע אי-נעימות. בחוזה תדאגו שמובן לכל הצדדים שהדירה תעבור פינוי מלא ותישאר ריקה, ומוסכם מה ימכר ומה יחולק בין הצדדים.  

משאית פינוי דירה אם אתם מתכננים למכור את הדירה תדעו שיש מפני דירות שמתעסקים גם בשיפוץ הדירה והכנה שלה למכירה, מה שיכול לחסוך לכם התעסקות וזמן.

משאית פינוי דירה במקרה שהפינוי הוא מקומה גבוהה ויש חפצים שלא עוברים במדרגות / במעלית תזדקקו למנוף על מנת לפנות את הדירה. למרות שלא לכל מפנה דירות יש שירות כזה, הרבה מהם עובדים עם חברות מנופים – רצוי שתבדקו את זה מראש.


תרומת רהיטים מפינוי דירת נפטר

גם אם לא תבקשו, הרבה ממפני הדירות נוהגים לתרום מוצרים שונים שהם מפנים. תוכלו גם לבקש שהמפנה יתרום את הרכוש לעמותה מסויימת שחשובה לכם (לאחר שתתאמו עם העמותה ותוודאו שהיא אכן מעוניינת לקבל את החפצים). אם תרצו שספרי קודש או פריטי דת שפונו יועברו לבית כנסת – ניתן ורצוי לבקש את זה מבעוד מועד.


הוזלת מחיר פינוי דירת נפטרים

אם יש בדירה רכוש בעל ערך כספי גבוה כמו עתיקות, תכשיטים יקרים או מוצרי חשמל במצב טוב ואתם לא מעוניינים לשמור או למכור את המוצרים בעצמכם, מפני הדירות יורידו את המחיר של הפריטים מהסכום שלכם לתשלום.

בחלק מהמקרים יוכלו לפנות לכם את הדירה בחינם אם זה רווחי ויש מספיק פריטים יקרים, ואולי אפילו תוכלו להרוויח מעט אם מפנה הדירות יהיה מעוניין בקניית תכולת דירה.

 

פינוי דירת נפטרים בעזרת ארגזים

מחיר פינוי דירת נפטרים

 

כסף מחיר פינוי מלא של דירת 3 חדרים עומד על 3,000-3,500 ש''ח, בהנחה שהדירה נגישה והמפנה לא מוכר פריטים מהנכס. 

כסף מחיר פינוי מלא של דירת 5 חדרים או בית צמוד קרקע עומד על 4,500-5,000 ש''ח, במקרה והנכס נגיש ולא נמכר ממנו ציוד.  

כוכבית אם הנכס נמצא בקומה גבוהה והפינוי דורש שימוש במנוף המחיר יעלה בכ-400 ₪ עבור כל שעת עבודה עם המנוף.

 כוכבית​​​​​​ אם הנגישות לדירה מוגבלת (אין מעלית, הפתחים צרים ודורשים פירוק של הרבה רהיטים) המחיר יעלה בכמה מאות שקלים.  


מפני דירות מומלצים

החלטתם שאתם מעוניינים בשירות של מפנה דירות לאחר פטירה של אדם קרוב אליכם? ריכזנו המלצות על מפני דירות נפטרים, המדורגים על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים. אם תעזרו במפנה דירות מהאתר, נתקשר לאחר הפינוי לבקש עליו חוות דעת, וככה נשמור יחד על הדירוגים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פינוי דירת נפטרים?

מחיר פינוי דירת 3 חדרים עומד על 3,000-3,500 ש''ח, בהנחה שהדירה נגישה והמפנה לא מוכר פריטים מהנכס.

מחיר פינוי דירת 5 חדרים או בית צמוד קרקע עומד על 4,500-5,000 ש''ח, במקרה והנכס נגיש ולא נמכר ממנו ציוד.  

איך ניתן להוזיל את מחיר הפינוי?

אם יש בדירה רכוש בעל ערך כספי גבוה כמו עתיקות, תכשיטים יקרים או מוצרי חשמל במצב טוב ואתם לא מעוניינים לשמור או למכור את המוצרים בעצמכם, מפני הדירות יורידו את המחיר של הפריטים מהסכום שלכם לתשלום ואולי אפילו לפנות לכם את הדירה בחינם.

 

ניתן לתרום את הריהוט שמפונה?

כן, ניתן לתרום את הריהוט. תוכלו לבקש מהמפנה לפנות את הציוד לעמותה ספציפית.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק