מוקד מידרג: 1-700-707-233

שדרוג מטבח קבלן

הקבלן הראה לכם את המטבח המתכונן וחשכו עיניכם? אל דאגה, תמיד אפשר לשדרג מטבח קבלן. את שדרוג המטבח אפשר לעשות באמצעות חברת המטבחים של הקבלן, באמצעות נגר מטבחים פרטי או לאחר בניית המטבח, הכל תלוי בצורך וברצון שלכם. בדיוק בשביל זה הכנו לכם כאן את כל מה שתצטרכו רגע לפני שדרוג מטבח קבלן - מה האפשרויות, האם כדאי לעשות וכמה עולה שדרוג מטבח קבלן.

 

שדרוג מטבח קבלן עם אי וארונות

האם כדאי לשדרג מטבח קבלן?

קודם כל, צריך לומר שלא תמיד צריך לשדרג מטבח קבלן. יש קבלנים שמציעים מטבח ברמה גבוהה ובכלל, הכל תלוי בשביעות הרצון שלכם מהמטבח המתכונן. מה שכן, חשוב לדעת שיש קבלנים, כמו בפרויקטים של 'מחיר למשתכן', שנותנים את המטבחים הסטנדרטים והמינימליים ביותר. מה זה אומר בתכלס? דלתות עליונות במקום קלפות, מגירות עם טריקה רגילה, עומק ארונות מינימלי וכו'.

בעיקרון, מטבח קבלן כן עונה על הצרכים של תפעול המטבח אבל העיצוב יהיה מינימלי. ייתכן וזה יספיק לכם אבל חשוב שתדעו שקיימות אפשרויות אחרות, גם לפני בניית המטבח וגם אחריה.

 

מטבח קבלן לא משודרג

אפשרויות לשדרוג מטבח קבלן לפני הבניה

אם אתם מעוניינים לשדרג את מטבח הקבלן עוד לפני שהקבלן ביצע את העבודה, יש לכם שתי אפשרויות -

אחד שדרוג מטבח קבלן עם חברת המטבחים - לאחר שתגידו לקבלן שאתם מעוניינים לשדרג את המטבח, הוא יפנה אתכם לחברת המטבחים שתציע לכם שדרוגים שונים. צריך לומר שהשדרוג נעשה במסגרת השטח הקיים ולא תהיה לכם אפשרות לתכנן את המטבח מחדש. מה שכן, תוכלו לשנות את הנראות ואת ההרגשה של המטבח; להוסיף או להחליף את הדלתות והמגירות, לצבוע את ארונות המטבח ובעצם כל מה שעולה לכם לראש.

למעשה, אם תבחרו באופציה זו, הקבלן ייתן לכם זיכוי של כמה אלפי שקלים על המטבח המתוכנן וישלח אתכם להצעת מחיר חדשה מהחברה. צריך לומר שלפעמים חברת המטבחים תעלה את המחירים, כך שגם לאחר הזיכוי המחיר יישאר בהתאם. שווה לקחת את זה בחשבון ולברר על החלפת המטבח לחלוטין - אולי זה אפילו ישתלם יותר.

 

שדרוג מטבח קבלן עם הוספת ארונות

 

שתיים החלפת המטבח המתכונן ובניה מחדש - אפשרות נוספת היא לומר לקבלן שאתם מוותרים על התענוג ולגשת לנגר פרטי שיעשה לכם מטבח חדש. אמנם תקבלו מהקבלן פיצוי של אלפי שקלים על המטבח, אבל זה יהיה רחוק ממחיר המטבח המקורי. לצורך העניין, על מטבח סטנדרטי של 10 מ"ר תקבלו 5,000 ₪ פחות או יותר.

היתרון של שדרוג מטבח קבלן מנגר פרטי הוא די ברור - תוכלו לעצב את המטבח בדיוק כמו שאתם רוצים, ללא מגבלות. אבל כמו שנרחיב בהמשך, את המטבח תוכלו לעשות רק בסיום עבודת הקבלן, מה שיעכב מעט את הכניסה שלכם לדירה.

אז באיזו אפשרות כדאי לכם לבחור? זה תלוי בעיקר בצורך שלכם. אם מבנה המטבח מספק אתכם ואתם רק מעוניינים לשנות סגנון - תוכלו להסתפק בשדרוג המטבח המתכונן מחברת הקבלן. אם אתם חולמים על משהו אחר לגמרי ולא רוצים הגבלות - נגר מטבחים הוא הפתרון בשבילכם.

 

מטבח קבלן משודרג

 

תהליך שדרוג מטבח קבלן

אם בחרתם לשדרג את המטבח המתוכנן מהחברה הקיימת, תיקבע לכם פגישה עם חברת המטבחים. בפגישה זו תסגרו את השדרוגים הרצויים, הדברים יועברו לקבלן ובזה יסתיים התהליך.

לעומת זאת, אם תבחרו לעשות שדרוג מטבח קבלן באמצעות החלפת המטבח המתוכנן, הסיפור יהיה קצת יותר מסובך: בשלב הראשון, אתם צפויים לקבל זיכוי מינימלי מהקבלן ולהתחיל לתכנן את המטבח החדש עם נגר המטבחים שלכם. הבעיה - הנגר שלכם יוכל להיכנס ולבנות את המטבח רק לאחר קבלת טופס 4 - טופס המאשר את בטיחות המבנה ומאפשר כניסה לדירה, רגע לפני מסירת המפתחות.

כוכב טיפ מאיתנו: על מנת לזרז את התהליך, מספר חודשים לפני סיום הבניה, תבקשו מהקבלן אישור להיכנס לדירה ולמדוד את המטבח. נגר המטבחים ייקח את המידות הרצויות, יכין לכם את המטבח ויחכה עד לסיום הבניה. לאחר תום הבניה, נגר המטבחים יגיע ויתקין לכם את המטבח שלכם. קחו בחשבון שהתקנת המטבח צפויה לעכב את הכניסה לדירה במספר ימים.


תמונות של שדרוג מטבח במידרג

החלפת דלתות מעץ בציפוי פורמייקה לבן לארונות ...
צילום: מיכל אסלן, תל מונד.
התקנת 2 קלאפות למטבח.
צילום: ענת קוסיגרו, פתח תקווה.
התקנת ארונות מטבח.
צילום: אנדלאו סיום, פתח תקווה.
בניית והתקנת ארונית במטבח.
צילום: אופיר טורנסול, תל אביב.
חידוש חזיתות של מטבח בסדר גודל של 7 מטרים כולל ...
צילום: אסף כץ, יבנה.
החלפת דלתות במטבח והוספת קלאפות.
צילום: דן נויבואר, ראשון לציון.
חידוש מטבח, דלפק, מזווה ומדפים.
צילום: רמת השרון.
התקנת דלת אינטגרלית למדיח במטבח קיים.
צילום: דוד אלכסנדרוביץ, רמת גן.
התקנת ארון ומזווה במטבח.
צילום: ששי עידן, ראשון לציון.
התקנת קלפה חדשה במטבח והתאמת מקום למדיח.
צילום: רונית פ. הרצליה.

שדרוג מטבח קבלן לאחר הבניה

לצד האפשרויות הקיימות לפני הבניה, קיימת כמובן גם אפשרות של שדרוג מטבח קבלן לאחר הבניה. אמנם תהיו מאד מוגבלים, אבל אם אתם בסך הכל מרוצים מהמטבח ורק מתלבטים מעט, אולי שווה לכם ללכת על האפשרות הזו.

תוכלו להוסיף ארונות ומגירות בטריקה שקטה, לשדרג דלתות קיימות, לצבוע, להתקין אי מטבח ובעצם לעשות כל דבר שלא נוגע בגוף המטבח עצמו. הבסיס אמנם יישאר אותו הבסיס אבל אם חסרים לכם דברים נקודתיים, זה בהחלט יכול לעזור.

 


כמה עולה שדרוג מטבח קבלן?

כמו שציינו, ניתן לשדרג את התכנון הקיים או ללכת על נגר מטבחים משלכם ולעצב מחדש את כל המטבח. אם תבחרו להחליף את המטבח לחלוטין, תיכנסו לתוך עולם שלם של מטבחים שבו הרבה גורמים משפיעים על מחיר המטבח. אמנם אתם צפויים לקבל זיכוי מהקבלן אך שימו לב שהוא יהיה מחיר נמוך יחסית ולא יתקרב למחיר המקורי של המטבח.

כסף מחיר שדרוג מטבח קבלן באמצעות החלפת מטבח נע בין 30,000-40,000 ₪ עבור מטבח סטנדרטי, ומשתנה לפי סוג ומורכבות המטבח.

גם אם תבחרו לשדרג את המטבח לאחר הבניה, תכנסו לעולם קסום ומלא באפשרויות -

כסף מחיר החלפת דלתות מטבח לפורמייקה פשוטה נע בין 200-500 ₪ לכל דלת, ומשתנה לפי סוג הדלת.

כסף מחיר החלפת מסילות מגירה למנגנון טריקה שקטה נעה בין 300-450 ₪ לכל מגירה.

כסף מחיר ארונות מטבח בציפוי פורמייקה נע בין 1,200-2,000 ש"ח למטר, ומשתנה לפי רמת הגימור.

כסף מחיר קלפה למטבח נע בין 1,500-4,900 ש"ח, לארון בגודל 120 מטר על 40 ס"מ.


נגרי מטבחים מומלצים לשדרוג מטבח קבלן

אם בחרתם לוותר על המטבח הסטנדרטי שהקבלן נתן לכם ולבנות מטבח כמו שתמיד חלמתם - זה לא הזמן להתפשר על נגר מטבחים. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של נגרי מטבחים לשדרוג מטבח קבלן מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר כל שדרוג מטבח, נציג מידרג יצור איתכם קשר כך שהציונים באתר תמיד מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

האם לעשות שדרוג מטבח קבלן?

שדרוג מטבח קבלן תלוי בעיקר ברצון שלכם: אם אתם מסתפקים במטבח שהקבלן מציע לכם - לכו על זה. מה שכן, קחו בחשבון שזה המטבח שתהיו איתו עשרות שנים וכדאי שהוא יהיה מושלם. בנוסף, שימו לב שיש קבלנים, כמו לדוגמה בפרויקט מחיר למשתכן, שמציעים את המטבחים הסטנדרטיים ביותר.

איך לעשות שדרוג מטבח קבלן?

שדרוג מטבח קבלן ניתן לעשות באמצעות חברת המטבחים של הקבלן, באמצעות נגר מטבחים פרטי או לאחר הבניה. אם אתם מעוניינים בחופש מוחלט לעיצוב המטבח – נגר מטבחים פרטי הוא הפתרון שלכם.

כמה עולה שדרוג מטבח קבלן?

מחיר שדרוג מטבח קבלן תלוי בעיקר בגודל ובמורכבות השינוי. מחיר שדרוג מטבח קבלן באמצעות החלפת המטבח לחלוטין נע בין 30,0000-40,000 ₪. הקבלן צפוי אמנם להביא לכם זיכוי על המטבח שוויתרתם עליו, אך הוא לא צפוי להיות גבוה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק