עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תוספת ארונות מטבח

תוספת ארונות מטבח יכולה לפתור לכם את מצוקת האחסון במטבח, ולגרום למטבח שלכם להיות נוח יותר ומבולגן פחות. כי ממש כמו בארוחה, תוספות יכולות לשדרג את הכל. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תוספת ארונות למטבח.

 

תוספת ארונות מטבח בשני צבעים

אפשרויות לתוספת ארונות מטבח

המטבח שלכם רעב לתוספת ועכשיו רק צריך לבחור איזו? בגדול יש כמה אפשרויות מרכזיות: תוספת ארונות מטבח עליונים, תחתונים או פינתיים.

הבחירה איזו תוספת מתאימה למטבח שלכם תלויה בגודל המטבח, האופן שבו הוא בנוי ובעיקר השימושים שלכם בו. ולכן, כשנגר המטבחים יגיע אליכם הביתה לתכנון בניית תוספת ארונות מטבח, כדאי שלא תחסכו במילים ותפרטו את סוג הכלים שאתם מתכננים לאחסן, מהי תדירות השימוש שלכם בהם, ואפילו מה הגובה של המשתמשים במטבח.
 

תוספת ארונות מטבח עליונים

תוספת ארונות עליונים מתקינים בצמוד לקיר. הם יכולים להיות גבוהים במיוחד, בחלל שבין התקרה לארונות הקיימים, או בגובה סטנדרטי במידה ויש לכם מקום בשבילם.
אם יש לכם תקרה גבוהה, תוספת ארונות מטבח עליונים יכולה לפתור עבורכם את בעיית האחסון באופן פשוט - בארונות הגבוהים במיוחד תאחסנו מוצרי חשמל שאינם בשימוש יומיומי, או את הסרוויס שקיבלתם במתנה מדודה עמירה.

כוכבית אם בורכתם בגובה, אתם בטח מכירים את אחד החסרונות בארונות המטבח העליונים: קבלת המכה משפיץ דלת הארון. כדי לחסוך את רצף הקללות העסיסי על המנוול שהשאיר את הדלת פתוחה (בדרך כלל תגלו שזה בכלל הייתם אתם) יכול להיות שכדאי לבקש מנגר המטבחים דלת נפתחת כלפי מעלה, או מה שמכונה בשפה המקצועית "דלת קלפה".

 

תוספת ארונות מטבח עליונים

 

תוספת ארונות מטבח תחתונים 

תוספת של ארונות מטבח תחתונים מתאימה בעיקר אם יש לכם מטבח גדול עם מספיק שטח ספייר "לבזבז". את ארונות המטבח התחתונים אפשר לתכנן בצמוד לגובה השיש שלכם, וכך להתקין על גבם תוספת שיש, משטח עבודה מעץ או לחלופין לתכנן תוספת של ארון שלם: מהרצפה ועד לגובה הארון העליון.
אחד החסרונות של ארונות המטבח התחתונים הוא נוחות השימוש בהם: ככל שהארון התחתון עמוק יותר, כך קשה יותר לחלץ ממנו את הסרוויס של דודה עמירה. ולכן, גם אם אתם עדיין מסוגלים להתכופף, יכול להיות שכדאי לחשוב על התקנת מגירות נשלפות במקום.

שימו לב שתוספת הארונות התחתונים במטבח תהיה בדרך כלל בצמוד לשאר ארונות המטבח התחתונים, ולכן חשוב לוודא שנגר המטבחים מתאים עבורם פס צוקל אחיד, שישמור עליהם מפני לכלוך ומים.

 

תוספת ארונות מטבח תחתונים

 

תוספת ארונות מטבח פינתיים עם מדף נשלף

כשזה נוגע לתוספת ארונות מטבח, חשוב לזכור שהארונות הפינתיים עמוקים יותר מהארונות הרגילים, בגלל עניין של זוויות ושטח פנים – לא נלאה אתכם, אבל על מנת להגיע אליהם לעיתים צריך ממש להיכנס פנימה. אז מה עושים? כדי להתגבר על אתגר חוסר הנגישות בארונות המטבח הפינתיים, תוכלו להתקין בהם מדף נשלף - כזה שמסתובב עם הצירים ומאפשר הנגשה באופן הדומה למגירה, או קרוסלה שתביא את הסירים המועדפים עליכם עד לפתח הארון.

 

ארון פינתי נשלף

 

תוספת אי למטבח

אם יש לכם מטבח גדול, ומלבד שטח אחסון אתם זקוקים גם למשטח עבודה נגיש, כדאי לחשוב על תוספת של אי למטבח.


מתי כדאי לעשות תוספת ארונות מטבח?

תוספת ארונות מטבח לא מצריכה פירוק של המטבח הקודם, אלא התאמה של ארונות חדשים אל הארונות הקיימים. ארונות מטבח יכולים להיות פתרון טוב עבורכם באחד מהמקרים הבאים:

וי כשעולה צורך באחסון נוסף במטבח - לא חסרות סיבות לתוספת ארונות מטבח, החל מילד שנוסף למשפחה (מזל טוב!) מוצרי חשמל חדשים במטבח (מזל טוב!) או שפשוט כבר לא כל כך נוח לכם להתכופף אל ארונות המטבח הנמוכים (זה לא הגיל או הכרס, ומי אנחנו שנשפוט?).

וי תוספת ארונות למטבח קבלן – מטבח מקבלן הוא לרוב מטבח סטנדרטי ומינימאלי שלא תמיד מתאים לצורכי האחסון שלכם. במקרה כזה בניית תוספת ארונות למטבח יכולה לפתור לכם את הבעיה, וגם לשדרג את מטבח הקבלן שלכם.

 

התקנת תוספת ארונות מטבח עליונים

באיזה מטבח לא כדאי לעשות תוספת ארונות?

לצד היתרונות של תוספת ארונות מטבח, חשוב לדעת שלא תמיד זה עשוי להיות הפתרון האידיאלי עבור מצוקת האחסון המטבחית שלכם. אז מתי לא כדאי להכין תוספת ארונות מטבח?

איקס אם יש לכם מטבח ישן – תוספת של ארונות מטבח חדשים בתוך מטבח עם ארונות ישנים, יכולה לפגוע בעיצוב במטבח וליצור חוסר הרמוניה עיצובי. ולכן, במקרה כזה, אולי כדאי לנצל את ההזדמנות לחידוש החזית של המטבח הקיים על ידי החלפת הדלתות או צביעתן.

איקס אם יש לכם מטבח קטן - בניית תוספת ארונות מטבח עלולה לייצר עומס, ובמקרה של מטבח קטן היא תגרום לצפיפות וחוסר נוחות - בעיקר בזמן פתיחת הארונות. ולכן, במקרה של מטבח קטן, במקום להוסיף ארונות כדאי לחשוב על הארונות הקיימים; האם הם מנצלים את השטח עליו הם מונחים באופן מרבי? אם לא, יהיה נכון יותר להחליף את ארונות המטבח בארונות חדשים שמותאמים לגודל המטבח ולצרכים שלכם.

 

תוספת ארונות מטבח עליונים

עיצוב תוספת ארונות מטבח

בניית תוספת ארונות מטבח מביאה איתה שלל אפשרויות לעיצוב. בגדול, בבחירת סגנון התוספת שתרצו, יש שתי אפשרויות מנוגדות:

אחד  התאמת צבע וסוג העץ של תוספת הארונות לארונות שכבר יש לכם - באופן כזה הארונות החדשים יראו כאילו הם תמיד היו חלק מהמטבח. ואנחנו לא מעריכים את מי שירמוז אחרת.

שתיים התקנת תוספת ארון בצבע מנוגד – בחירה כזו תוכל לרענן את מראה המטבח שלכם, בעיקר אם תבחרו להרכיב את תוספת הארונות בכמה מוקדים שונים במטבח.

 

תוספת ארונות מטבח בשני צבעים

התקנת תוספת ארונות מטבח

לצורך הכנת תוספת ארונות מטבח, נגר המטבחים יגיע אליכם פעמיים: בפעם הראשונה על מנת לראות את הארונות הקיימים, למדוד את השטח, לתכנן יחד אתכם את התוספות שתרצו ובהתאם גם לתת לכם הצעת מחיר על העבודה. ובפעם השנייה, הוא יגיע כדי להתקין את התוספות, לאחר שיכין אותן בנגרייה.
כדי לוודא שההתקנה מדויקת, נגר המטבחים ישתמש בפלס למדידת זווית הארונות הסמוכים וההתאמה של הארונות החדשים אליהם. אחרי הכל, ארון עקום או דלת שלא נסגרת בגלל התקנה לקויה של ארון, הם לא בדיוק תוספת חיננית למטבח.

 


חומרים ומחירים לתוספת ארונות מטבח

ניתן להכין את תוספת ארונות המטבח שלכם מחומרים שונים, כשסוג החומר שתבחרו ישפיע על מראה המטבח ועל המחיר שלו. ריכזנו עבורכם את המידע על סוגי החומרים הנפוצים להכנת ארונות מטבח, וגם את טווח המחירים שלהם בהתאמה.
שימו לב שהמחיר כולל את ההובלה וההרכבה של הארונות, אך לא כולל מע"מ.

 

תוספת ארונות מטבח MDF בציפוי פורמייקה

הפורמייקה היא שכבה דקה המונחת על גבי תערובת של עץ סיבי (MDF). ארונות בציפוי פורמייקה נחשבים לנפוצים ביותר בעולם המטבחים, בעיקר בגלל שציפוי הפורמייקה הוא זול, עמיד ומגיע במגוון רחב של צבעים. עם זאת, שימו לב שהפורמייקה נחשבת לחומר פשוט יחסית, וצריך לשמור עליה מפני מים וחומרי ניקוי.

מחיר מחיר תוספת ארונות מטבח בציפוי פורמייקה נע בין 1,200-2,000 ש"ח למטר, ומשתנה לפי רמת הגימור.

 

 

תוספת ארונות מטבח בציפוי פולימר (PVC) 

הפולימר הוא חומר פלסטי שעמיד במים ומשמש בין היתר לציפוי של ארונות מטבח בסגנון כפרי. כמו כל דבר בחיים, גם לתוספת ארונות מטבח בציפוי פולימר יש יתרונות וחסרונות:

וי תוספת ארונות מטבח פולימר תעניק מראה כפרי למטבח, במחיר זול יחסית. תוכלו גם לנקות אותם ללא חשש.

איקס בהקשר של תוספת ארונות מטבח, חשוב לדעת שהפולימר מגיע במגוון מצומצם של צבעים, ותצרכו לוודא שיש לנגר המטבחים את הצבע שאתם רוצים למטבח שלכם.

מחיר מחיר תוספת ארונות מטבח בציפוי פולימר חלק נע בין 1,700-2,000 ש"ח למטר.

 

תוספת ארונות מטבח תחתונים

 

תוספת ארונות בציפוי זכוכית ואלומיניום

דלתות זכוכית מורכבות מפרופיל אלומיניום או עץ, בשילוב זכוכית בעובי של 4 או 6 מ"מ.

וי לתוספת ארונות מטבח עם דלתות מזכוכית יש מראה עיצובי ניטראלי יחסית, ולכן היא יכולה להתאים למטבחים מסוגים שונים.

איקס דלת הזכוכית לא עמידה למכות ומבליטה כתמים של ידיים וסימני אצבעות, ככה שאם יש לכם במטבח זאטוטים חמודים עם ידיים מלוכלכות - היא אולי פחות מתאימה לכם כרגע.

מחיר מחיר תוספת ארונות מטבח בציפוי זכוכית ואלומיניום נע בין 2,400-3,000 ש"ח למטר.

 

תוספת ארונות זכוכית עליונים למטבח
 

תוספת ארונות מטבח מעץ כפרי

תוספת ארונות מעץ מלא נחשבת לרמה אחת מעל כל השאר, בעיקר בגלל המראה היוקרתי והעמיד שלה. קחו בחשבון שהיא יקרה יותר, שונה בעיצובה ומתאימה בעיקר אם יש לכם במטבח ארונות כאלו (ואם אתם רוצים לשמור על קו עיצוב אחיד כמובן).

וי בתוספת ארונות מטבח מעץ מלא יש כמה יתרונות בולטים: עמידות העץ, המראה שלו והאפשרויות להתאים אותו לגוון המדויק של המטבח הקיים (על ידי צביעה של העץ).

איקס החסרונות בתוספת ארונות עץ למטבח הם מחיר העץ, שנחשב ליקר יחסית, והצורך בהגנה על העץ מפני חשיפה למים.

מחיר מחיר תוספת ארונות מטבח עץ נע בין 2,200-3,500 ש"ח למטר, בהתאם לסוג העץ ולעיצוב שתרצו.


נגרי מטבחים מומלצים לתוספת ארונות מטבח

החלטתם שאתם רוצים לעשות מקום גם לסרוויס של דודה עמירה וגם לבנות תוספת ארונות מטבח? ריכזנו עבורכם רשימה של נגרי מטבחים שמומחים בבניית תוספת ארונות מטבח, עם אלפי חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

אילו אפשרויות יש לתוספת ארונות מטבח?

תוספת ארונות מטבח עליוניים, תוספת ארונות מטבח תחתוניים ותוספת ארונות פינתיים.
הבחירה איזו תוספת מתאימה למטבח שלכם תלויה בגודל המטבח, האופן שבו הוא בנוי ובעיקר השימושים שלכם בו.

כמה עולה תוספת ארונות מטבח?

המחיר לתוספת ארונות מטבח משתנה בהתאם לכמות הארונות שתרצו וסוג החומר שתבחרו.
לדוגמא, מחיר עבור תוספת של ארונות MDF בציפוי פורמייקה באורך שלושה מטרים הוא 4,800 ₪, לא כולל מע"מ.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק