מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת דלת למדיח אינטגרלי

יותר מכל דלת או ארון, התקנת דלת למדיח האינטגרלי שקניתם צריכה להיות מדויקת ומקצועית, בלי בליטות וחריקות, כדי שהמדיח יוכל להיסגר בקלות ולא לעשות בעיות עם ההפעלה. לכן, הכנו לכם - ממש בקצרה - את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני התקנת דלת למדיח אינטגרלי: איך זה עובד, כמה זה עולה ומאיזה חומר אפשר להכין את הדלת.

 

התקנת דלת למדיח אינטגרלי

מה זה התקנת דלת למדיח אינטגרלי?

המדיח האינטגרלי הוא בעצם מדיח שמורכבת עליו חזית דלת ארון, ככה שהוא נראה חלק מובנה מארונות המטבח. איך זה עובד? המדיח האינטגרלי מגיע בלי מסגרת פח מוגמרת, ואפילו עם חורים המיועדים להרכבת הדלת שיכין עבורכם נגר מטבחים. הדלת תהיה בגוון זהה לארונות המטבח שלכם ולכן, שימו לב שלא על כל מדיח ניתן להתקין דלת הדומה לגוון הארונות, אלא רק על גבי מדיח מיועד לכך - הנקרא מדיח אינטגרלי או מדיח חצי אינטגרלי. אז מה ההבדל בין השניים? מהו תהליך ההתקנה ואיזה חיפוי אפשר לעשות לדלת אינטגרלית? מיד נסביר.

 

דלת עץ למדיח חצי אינטגרלי

תהליך התקנת דלת למדיח אינטגרלי

תהליך התקנת דלת למדיח אינטגרלי ולמדיח חצי אינטגרלי הוא תהליך דומה. ההבדל העיקרי בין השניים הוא בעיקר במידת הכיסוי: מדיח אינטגרלי מלא הוא למעשה מדיח שמציג את עצמו כארון מטבח, ואין שום סממן חיצוני שמסגיר את זהותו המדיחית. לעומת מדיח חצי אינטגרלי, שמשאיר את פס התפעול שלו גלוי ונראה לעין.

כוכבית אם עדיין לא קניתם מדיח, תוכלו לקרוא על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם בפסקה המסבירה על סוגי מדיחים להתקנת דלת אינטגרלית.

כוכבית קניתם מדיח אינטגרלי ואתם רוצים להתקין אותו? שימו לב שעוד לפני ההכנה וההתקנה של הדלת למדיח האינטגרלי, תצטרכו להכין נישה במטבח עם תשתית מתאימה של חשמל וחיבור מים עבור המדיח. נגר המטבחים יכין עבורכם את הנישה המיועדת בין ארונות המטבח ואת הפלטה לחיפוי הדלת שאותה הוא יתקין. שימו לב שנגרי מטבחים לא מוסמכים לבצע עבודות חשמל ומים, ואם אין לכם את החיבורים הדרושים תצטרכו להיעזר בנוסף בחשמלאי או באינסטלטור.

בסרטון הבא, נגר מטבחים מסביר על התקנת דלת למדיח אינטגרלי:

 

כוכבית גם לאחר התקנת המדיח לחיבורי החשמל והמים, המדיח האינטגרלי לא יכול לעבוד כל עוד לא תתבצע התקנת הדלת. למה? כי מדיח לא סגור הוא מדיח שלא יכול לעבוד, ולכן התקנת הדלת למדיח צריכה להיעשות בדיוק מרבי, עם התאמת זוויות של הארונות הסמוכים, משני צידי המדיח. לצורך כך נגר המטבחים ישתמש בפלס ובמבט חמור סבר כדי לוודא שלא תהיה בעיה בפתיחה ובסגירה של שאר הדלתות.

 

כוכבית התקנת דלת למדיח אינטגרלי דורשת גם התקנה של פס צוקל המתאים לשאר ארונות המטבח שלכם. מה זה צוקל, אתם שואלים במבט תמוה? זהו למעשה הפאנל שנמצא בתחתית החזית הקדמית של ארון המטבח, ומגן על הארונות שלכם מפני חדירת מים ואבק.
 

כוכבית אם אתם אוהבים את העיצוב האחיד שמעניק המדיח האינטגרלי, תוכלו לצרף אליו מקרר אינטגרלי ואפילו קולט אדים אינטגרלי - נשמע טוב מידי? תוכלו לקרוא עליהם בהרחבה במדריך המפורט על המטבח האינטגרלי.


התאמת סוג דלת להתקנה במדיח אינטגרלי

בגדול, המטרה בהתקנת מדיח אינטגרלי היא להתאים אותו בצורה המקסימאלית למראה המטבח שלכם. ולכן, אם אתם בשלב של בניית מטבח יש מאין, פשוט תבקשו מהנגר להכניס את התקנת המדיח לחלק אינטגרלי מהעבודה שלו. במקרה כזה, הכנת דלת המדיח תהיה פשוט חלק מההכנה של ארונות המטבח, כך שייווצר במטבח מראה אחיד לחלוטין.
לעומת זאת, אם אתם מצרפים את המדיח למטבח קיים, תצטרכו להתייעץ עם נגר המטבחים לגבי איזה סוג חיפוי יכול להתאים למראה המטבח שלכם, ולוודא איתו שהוא אכן יכול לייצר דלת זהה לארונות הקיימים אצלכם. במקרה כזה סביר להניח שהנגר יכין את הדלת מהחומר ממנו עשויים שאר הארונות, כדי לנסות להגיע למראה עיצובי אחיד.

 

דלת מדיח אינטגרלי בעיצוב המטבח

 

התקנת דלת למדיח אינטגרלי במטבח ישן

אם ארונות המטבח שלכם ידעו ימים יפים יותר ועכשיו החזית שלהם מעט בלויה ודהויה, דלת המדיח החדשה עלולה להיות בולטת. זה קצת כמו התלמיד הכי טוב בכיתה שמוציא את השאר לא טוב. במקרה כזה אולי תרצו לנצל את התקנת הדלת למדיח האינטגרלי כהזדמנות פז לחידוש, ולהחליף את שאר הדלתות במטבח, או אולי לצבוע אותן.

 

סוגי החומרים לדלת להתקנה על מדיח אינטגרלי

ישנם סוגים שונים של חומרים שמהם אפשר להכין חיפוי לדלת האינטגרלית של המדיח, והחומרים הנפוצים הם: פורמייקה, פולימר, עץ או ציפוי זכוכית.

מדיח כלים  דלת בציפוי פורמייקה למדיח אינטגרלי - הפורמייקה היא החומר הנפוץ ביותר לציפוי דלתות של ארונות העשויים מתערובות שונות של עץ. הפורמייקה הוא חומר זול אך נחשב לעמיד יחסית וקל לניקוי. ניתן לבחור ציפוי פורמייקה במגוון צבעים, כך שסביר להניח שתוכלו להתאים את דלת המדיח לגוון המטבח שלכם.
שימו לב שאם יש לכם במטבח ארונות פורמייקה בגוון ייחודי, יכול להיות שנגר המטבחים יזמין גליל של פורמייקה זהה, מה שייקר את העלויות.

 

דלת פורמייקה למדיח אינטגרלי


מדיח כלים דלת זכוכית למדיח אינטגרלי - אם יש לכם ארונות מטבח מזכוכית, כנראה תרצו להתאים ולהתקין גם על גבי המדיח האינטגרלי דלת זכוכית. הדלת תהיה מורכבות מפרופיל אלומיניום או עץ ועליה ציפוי מזכוכית. הזכוכית קלה לניקוי אך לא עמידה למכות, לכן פחות מומלץ לבעוט במדיח כשאתם מחכים בלחץ לקערת הקורנפלקס האהובה עליכם.

מדיח כלים דלת פולימר (PVC) למדיח אינטגרלי - פולימר הוא חומר פלסטי עמיד במים. המראה שלו נחשב ליוקרתי אבל במקרה של התקנת דלת מפולימר, למדיח אינטגרלי יש גם חיסרון –  הפולימר מגיע במגוון מצומצם של צבעים, ותצרכו לוודא שיש לנגר המטבחים את הצבע המתאים למטבח שלכם.

 

דלת פורמייקה למדיח חצי אינטגרלי

 

מדיח כלים דלת עץ למדיח אינטגרלי - אם יש לכם מטבח עץ כפרי ואתם רוצים שהמדיח שלכם לגמרי ירגיש חלק אינטגרלי, כדאי להתקין דלת עץ זהה על המדיח. העץ נחשב ליקר יחסית אך הוא עמיד, חזק ומעוצב, ובאמצעות צביעה שלו הנגר יכול להתאים אותו לגוון המטבח שלכם.

כוכב שימו לב שבמקרה של מדיח אינטגרלי עם דלתות עץ, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון המדיח והסנן. אם הלכלוך יצטבר במדיח, עלולה להיות הצפת מים שיכולה להזיק לארונות העץ, ובסופו של דבר גם לדלת המדיח האינטגרלי שלכם.

 

דלת עץ למדיח אינטגרלי

מחיר התקנת דלת למדיח אינטגרלי

ברוב המקרים, התקנת דלת למדיח אינטגרלי למטבח מחושבת כחלק ממחיר התקנת מטבח שלם. אם אתם מעוניינים בהתקנת דלת למדיח אינטגרלי כעבודה בודדת, קחו בחשבון שהעלות תהיה יקרה יותר באופן יחסי. למה? כי מעבר לחומר הגלם שתבחרו, עיקר התשלום לנגר המטבחים הוא לצורך חיתוך הדלת, ההתאמה למידות הרצויות וההרכבה שלה למדיח.
בתהליך התקנת דלת למדיח אינטגרלי, נגר המטבחים יגיע אליכם הביתה פעמיים; פעם אחת על מנת לראות את המטבח שיש לכם ולמדידות לפני הכנת הדלת, ופעם נוספת על מנת להתקין את הדלת.

 

הכנת דלת עץ למדיח


מחיר טווח המחירים עבור התקנת הדלת למדיח אינטגרלי, לא כולל הדלת, נע בין 400-550 ₪ לא כולל מע"מ.

בנוסף, תשלמו עבור הדלת שיכין עבורכם נגר המטבחים, מחיר שמשתנה בהתאם לסוג הדלת:

מחיר מחיר דלת פורמייקה למדיח אינטגרלי נע בין 350-500 ₪
מחיר מחיר דלת זכוכית למדיח אינטגרלי נע בין 600-700 ₪
מחיר מחיר דלת פולימר (PVC) למדיח אינטגרלי נע בין 600-750 ₪
מחיר מחיר דלת עץ למדיח אינטגרלי מתחיל ב 750 ₪ ויכול גם להגיע לסכום גבוה יותר בהתאם לסוג העץ ולעיצוב שתרצו
 

הצעת מחיר לדוגמא עבור התקנת דלת למדיח אינטגרלי

הכנה והרכבה של דלת למדיח אינטגרלי מלא

המדיח בגודל סטנדרטי (גובה 80 ס"מ רוחב 60 ס"מ)

דלת עשויה מחומר MDF מצופה פורמייקה לבנה

מחיר סה"כ: 900 ₪ לא כולל מע"מ.

 

דלת עץ למדיח אינטגרלי מלא

סוגי מדיחים להתקנת דלת אינטגרלית

אם עדיין לא קניתם מדיח ואתם עוד מתלבטים בין קניה של מדיח אינטגרלי לחצי אינטגרלי - הפסקה הזו מתאימה לכם כמו הדלת של המדיח האינטגרלי לארונות המטבח.
 

מטבח עם מדיח אינטגרלי מלא – יתרונות וחסרונות

מדיח אינטגרלי מלא הוא למעשה מדיח שהתחפש לארון מטבח. כן, התקנת הדלת גורמת לו להיראות בדיוק כמו אחד מארונות המטבח שלכם. במקרה של המדיח האינטגרלי, אפילו כפתורי ההפעלה שלו (או בשמם הפורמלי: פס הפיקוד) מוסתרים ורואים אותם רק כשפותחים את הדלת. אז מה היתרונות והחסרונות של מדיח אינטגרלי מלא? טוב ששאלתם:

וי  עיצוב בקו נקי – המדיח האינטגרלי המלא מוסתר לחלוטין בתוך הארון, מה שיוצר מראה אחיד של ארונות המטבח.

וי מטבח שקט - מוצרי החשמל של המטבח נוטים להרעיש. התקנת דלת למדיח האינטגרלי תוכל לעזור, פשוט כי החיפוי הנוסף למדיח מבודד את הרעש שהמדיח יוצר.

וי הסתרת כפתורי תפעול המדיח - אם יש לכם ילדים בבית שאוהבים ללחוץ לכם על כל כפתור, המדיח האינטגרלי המלא יוכל לפחות למנוע מהם ללחוץ לכם על הכפתורים של המדיח.
 

איקס אין חיווי על סיום תכנית - בגלל שפס התפעול מוסתר, במדיח אינטגרלי מלא לא תוכלו לדעת כמה זמן נותר לתוכנית המדיח לסיים מבלי לפתוח אותו. אבל להגנתו נאמר שיש למדיח הזה נורית קטנה שנדלקת בדיסקרטיות לכיוון הרצפה כשהכלים שלכם נקיים.

 

דלת פתוחה במדיח אינטגרלי מלא


מטבח עם מדיח חצי אינטגרלי – יתרונות וחסרונות

גם במקרה של מדיח חצי אינטגרלי תתבצע התקנת דלת בגוון הארונות שלכם. אך לעומת המדיח האינטגרלי המלא, מדיח חצי אינטגרלי משאיר פס תפעול גלוי לעין. לעומת אחיו המלא, למדיח החצי האינטגרלי יש יתרון אחד בולט אך גם חסרון לא קטן:

וי נוחות ונגישות - שורת הפיקוד של מדיח החצי אינטגרלי נשארת גלויה, כך שתוכלו לדעת כמה זמן נשאר ולשלוט בהפעלה של המדיח גם בלי לפתוח את הדלת.

איקס מראה לא אחיד - אומנם המדיח החצי אינטגרלי יכול להרגיש חלק מארונות המטבח ולהיות דומה להם, אבל פס התפעול שלו יישאר גלוי, ולנצח יעיד שהוא לא ממש חלק אינטגרלי מהמטבח.


נגרי מטבחים מומלצים להתקנת דלת למדיח אינטגרלי

התקנת דלת למדיח האינטגרלי שקניתם, היא השלב האחרון (בתקווה) בדרך למטבח שקט ומעוצב.
זה לא שאנחנו בעד להסתיר כל דבר בארון, אבל אם עושים את זה, לפחות תסתירו כמו שצריך. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם רשימה של נגרי מטבחים מומלצים עם חוות דעת של עשרות לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מדיח אינטגרלי מלא או מדיח חצי אינטגרלי?

המדיח האינטגרלי והמדיח החצי אינטגרלי הם שני סוגים של מדיחים שניתן להתקין בהם דלת הדומה לחזית ארון המטבח. ההבדל העיקרי הוא בשורת כפתורי התפעול, בעוד במדיח האינטגרלי המלא השורה מוסתרת, במדיח החצי אינטגרלי פס התפעול גלוי.

איך מתקינים דלת למדיח אינטגרלי?

מדיח אינטגרלי מגיע עם חזית חשופה, בלי מסגרת פח מוגמרת, ומהמצד הפנימי של דלת המדיח יש חורים: דרכם תתחבר באמצעות ברגים פלטת דלת שיכין עבורכם נגר מטבחים, והיא תהיה בגוון זהה לארונות המטבח שלכם.

כמה עולה התקנת דלת למדיח אינטגרלי?

טווח המחירים עבור התקנת הדלת למדיח אינטגרלי נע בין 400-550 ש"ח לא כולל מע"מ.
בנוסף, תשלמו גם על הכנת הדלת למדיח האינטגרלי. המחיר ישתנה בהתאם לסוג הדלת שבחרתם.

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק