מוקד מידרג: 1-700-707-233

בוצ'ר למטבח

אם אתם רוצים לפנק את עצמכם במטבח חמים וביתי, בוצ'ר הוא משטח העץ בשבילכם. בוצ'ר הוא משטח עבודה שמתאים בעיקר למקומות היבשים במטבח כמו דלפק ואי (הוא פחות מסתדר עם מים, בכל זאת, עץ). המאמר הבא מרכז את כל מה שצריך לדעת על בוצ'ר למטבח: יתרונות, חסרונות, מחירים וגם טיפים לשמירה על הבוצ'ר לאורך זמן.


בוצ'ר למטבח

נכון, בוצ'ר זה קצב באנגלית, אבל זה גם משטח שתוכלו למצוא בדלפקים ובמשטחים יבשים במטבח, זאת אומרת לא ליד כיורים וכיריים. בוצ'ר בנוי מחלקי עץ מלא שהודבקו יחד, והוא יעניק למטבח מראה ביתי וחמים, שהולך נפלא עם מטבח בסגנון כפרי.

כמו שגילינו לכם על ההתחלה, עם כמה שהבוצ'ר יפה, הוא פחות מומלץ למטבחים מאוד פעילים או למשפחות עם ילדים קטנים: הוא לא מצטיין בעמידות למכות ושריטות, ונוטה להתנפח ולהיסדק במגע עם נוזלים. זאת אומרת שהשיקול להתקנת בוצ'ר במטבח הוא בעיקר עיצובי.

ברוב המטבחים הישראלים תוכלו למצוא שיש, שהוא משטח עבודה עמיד יותר: בעיקר מעל ארונות המטבח שנוטים להירטב לעיתים קרובות. מהסיבה הזאת, את הבוצ'ר כדאי להשאיר לכיסוי דלפק או אי במטבח.

בוצ'ר עשוי ברוב המוחלט של המקרים מעץ אלון, בזכות העמידות שלו, האסתטיות והמחיר הזול יחסית לשאר האפשרויות: אגוז אמריקאי ועץ דובדבן. כיוון שהבוצ'ר עשוי מעץ מלא, לא ממש תוכלו לצבוע אותו בכל צבעי הקשת אבל כן תוכלו להשפיע על גוון העץ כך שיהיה בהיר או כהה יותר בעזרת שילוב עצים שונים (קחו בחשבון שזה ייקר את העבודה בכמה מאות שקלים). אל תדאגו, גם העצים השונים יהיו מעץ מלא ולכן יהיו עמידים כמו בוצ'ר סטנדרטי.

 

משטח בוצר במטבח

 

רגע לפני שאנחנו נכנסים לעובי הקורה של הבוצ'ר, כדאי לדעת שיש עוד שני סוגים של משטחי עבודה מעץ:

דק התחליף הזול יותר לבוצ'ר הוא פורניר: ציפוי עם מראה של עץ מלא מבלי לשלם מלא על עץ מלא. חשוב לומר שפורניר עמיד פחות מבוצ'ר אבל בגלל שהפער במחיר כל כך משמעותי, תוכלו להחליף את הפורניר לפחות פעם וחצי ועדיין לא להגיע לעלות של משטח בוצ'ר (אל תדאגו, מחירים בהמשך).

דק ואם כבר בתחליפים עסקינן, משטח עץ נוסף למטבח הוא לאמי: משטח עץ עשוי רצועות עץ מלא, ולכן הוא גם טיפה עמיד יותר מבוצ'ר. אגב, שאלנו את הנגרים המדורגים באתר והם המליצו על לאמי כמשטח העץ המומלץ למטבח.

 

משטח לאמי למטבח

איך לשמור על בוצ'ר במטבח

שימו לב שאם בוצ'ר מתעקם או מתנפח, לא תהיה דרך חזרה ותאלצו להחליף אותו במשטח בוצ'ר חדש. בתנאי מעבדה ובתנאי שאתם שומרים עליו, בוצ'ר יכול להחזיק לפחות 5 שנים. כדי לעזור לו להאריך חיים, מומלץ להשתמש במבודדי חום ובתחתיות לפני שתניחו עליו סירים חמים וכוסות. בדיוק כמו שלא שופכים מים על רצפת פרקט, מרחיקים נוזלים גם מהבוצ'ר.

 

דלפק בוצר כהה למטבח

בוצ'ר למטבח - מחיר

מחיר התקנת משטח בוצ'ר למטבח נע בין 3,500-4,000 ש"ח לארון מטבח סטנדרטי של 60X140 ס"מ, ובעובי של 4 ס"מ.

אם בכל זאת תרצו לשנות את גוון הבוצ'ר ולערב בו עצים אחרים שהם לא אלון, זה ייקר את המחיר ב-700 ש"ח בממוצע.

אם החלטתם ללכת על התחליפים, אלו יהיו המחירים:

דק מחיר ציפוי משטח בפורניר נע בין 2,750-3,250 ש"ח.

דקמחיר התקנת משטח לאמי למטבח יהיה דומה למחיר משטח בוצ'ר, וינוע בין 3,500-4,000 ש"ח.

 

משטח עבודה למטבח עשוי בוצר

בוצ'ר למטבח - תמונות מלקוחות מידרג

בניית אי למטבח.
צילום: הגר גולדברג, בית שמש.
בניית אי למטבח ומגירות.
צילום: אדוארד ברנסון, חיפה.
התקנת מדיח באי מטבח במקום מדפים, והתקנת משטח ...
צילום: אורן בן קיקי, אור עקיבא.
בניית והתקנת ארון סביב אי במטבח.
צילום: בני רונן, גבעתיים.
ייצור והתקנת אי למטבח כולל מגירות עם טריקה ...
צילום: יעלה ברקת, חולון.
הוספת ארונות, מזווה ואי למטבח.
צילום: אלונה בר אדון, הרצליה.
בניית אי במטבח כולל מגרות וארונות.
צילום: אמנון וינשטין, יקנעם עילית.
בניית אי למטבח בגודל 1*90 מעץ.
צילום: חנן אהרונובויץ, ראשון לציון.
בניית אי למטבח.
צילום: מ. ז. פתח תקווה.
בניית אי במטבח.
צילום: אדי שטיין, חולון.

נגרי מטבחים מומלצים להתקנת בוצ'ר במטבח

החלטתם שאין טעם לשפץ מטבח אם אין בו בוצ'ר? עכשיו נשאר לבחור נגר מטבחים אמין ומקצועי, כזה שיוסיף לכם צבע וחיים למטבח. בדיוק בשביל זה אספנו לכם רשימה של נגרי מטבחים מומלצים שמתמחים בהתקנת משטחי בוצ'ר, עם המלצות של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה בוצ'ר למטבח?

מחיר התקנת משטח בוצ'ר למטבח נע בין 3,500-4,000 ש"ח ומתומחר פר עבודה ולא פר מטר, כמו משטחים אחרים.

האם יש תחליפים לבוצ'ר?

כמובן: התחליף הזול יותר הוא פורניר (ציפוי שמדמה מראה של עץ מלא) והתחליף הדומה הוא לאמי (כמו הבוצ'ר, גם הוא משטח מעץ מלא שמעוצב אחרת).

האם תמיד אפשר להתקין בוצ'ר במטבח

כעיקרון כן. בוצ'ר פחות מומלץ במטבחים מאוד פעילים משום שהוא לא כל כך עמיד בפני מכות, שריטות ומים, אבל הוא לגמרי יכול לשדרג את פינת הישיבה שלכם.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק