מוקד מידרג: 1-700-707-233

צלם חתונה - מחיר

התאריך נקבע, האולם נסגר, ועכשיו יש לכם זמן להתפנות לדבר החשוב באמת – בחירת צלם לחתונה. לפני שאתם סוגרים אחד, כדאי לדעת שמחיר צלם חתונה מתחיל לרוב מ-5,000 ₪, ועשוי להגיע עד 11,000 ₪ ויותר, כשמספר הצלמים, המצלמות המיוחדות, האלבומים ואפילו המיקום עשויים להשפיע על המחיר. אז רגע לפני שאתם שוברים את הכוס, הנה כל מה שחשוב לדעת על מחיר צלם חתונה, כולל אפילו הצעת מחיר אמיתית שתעזור לכם לראות את התמונה הגדולה. שיהיה במזל טוב מחייך

 

צילום חתונה

צלם חתונות – מחיר

בדומה למחיר בית, רכב, או חופשה – גם למחיר צלם חתונה יש טווח רחב במיוחד. כמה רחב? בערך 5,000-11,000 ₪ ויותר, כשהשמיים הם הגבול. מאחורי טווח המחירים הרחב עומדים לא מעט פרמטרים, בהם מספר צלמי הסטילס, הוידיאו, מספר האלבומים וההגדלות, מגנטים ועוד. אבל, לפני שנצלול לעומק העניין, קבלו הצעות מחיר אמיתיות וקבלו קצת פרספקטיבה: 

הצעת מחיר של צלם חתונה: 100-200 מוזמנים 

נקודה צלם סטילס משלב ההכנות ועד סוף האירוע

נקודה אלבום דיגיטלי בגודל של 30X180 ס"מ

נקודה שני אלבומים דיגיטליים קטנים להורים

נקודה הגדלה על קנבס 

נקודה צילום חינה/ טראש/ זוגיות

 סך הכל הצעת מחיר צילום חתונה: 4,800 ש"ח לא כולל מע"מ.

ניתן להוסיף בתוספת תשלום:

נקודה צלם סטילס נוסף שיצטרף לאירוע עצמו יוסיף עוד 1,000 ש"ח.

נקודה צלם וידיאו שיערוך סרט חתונה + קליפ במחיר של 2,000-3,000 ש"ח.

 

הצעת מחיר של צלם חתונה: מעל 200 מוזמנים 

נקודה צלם סטילס + צלם ווידאו משלבי ההכנות ועד סוף האירוע

נקודה צלם סטילס נוסף שיצטרף לאירוע עצמו

נקודה אלבום דיגיטלי לזוג בגודל 30X80 ס"מ

נקודה 2 אלבומים דיגיטליים קטנים להורים

נקודה סרט חתונה ערוך + קליפ חתונה קצר

נקודה תמונות מוגדלות על קנבס וזכוכית (הנקראות "הגדלות" בשפה המקצועית)

סך הכול מחיר צילום חתונה: 8,000 ₪ לא כולל מע"מ.

ניתן להוסיף בתוספת תשלום:

נקודה  צילום מגנטים ללא הגבלה ב-1,200 ₪,

נקודה צילומי זוגיות (הנעשים לפני החתונה) ב-600-800 ₪.

 

כוכבית שימו לב שהצעות המחיר האלו מתאימות למקרים ספציפיים ותואמות את רצון הזוג בלבד. מוזמנים לעשות את ההתאמות והשינויים בהתאם לאירוע שלכם כדי להבין מה פחות או יותר יהיה המחיר של צילום החתונה שלכם. אה, וכמובן המשיכו לקרוא כי אנחנו מסבירים הכל בהמשך.

 


מה משפיע על מחיר צילום חתונה

לרוב, מחיר צלם חתונה לא יהיה פחות מ-5,000 ש"ח, כשהגורמים הבאים עשויים לגרום לקפיצה הגדולה במחיר:

נקודה תוספת צלמים: לחתונה של עד 150-200 מוזמנים יתאים לרוב צלם חתונה אחד, אך מעבר לכך כבר עדיף שתבקשו צלם נוסף. במקרה הזה, על כל צלם סטילס נוסף תצטרכו להוסיף עוד 1,500 -1,000 ₪. 

 

נקודה צילום וידיאו: צלם וידיאו (ובעגה המקצועית, צלם וידאו DSLR) יוכל לצלם אתכם משלב ההכנות ועד סוף החתונה, ויערוך עבורכם סרט חתונה קצר + קליפ. בגלל שמדובר על ציוד יקר ועבודת עריכה, צלם וידיאו יוסיף למחיר צלם חתונה עוד 1,500-3,000 ש"ח. 

 

נקודה מצלמות מיוחדות: אם תרצו שהצלמים ישתמשו במצלמות מיוחדות, כמו רחפן או מצלמת רחף, תצטרכו להוסיף עוד 1,000-2,500 ₪. טיפ מאיתנו, לפני שאתם סוגרים ומשלמים הרבה כסף, וודאו שהאולם או גן האירועים מאפשר לכם לעושות שימוש ברחפן בשטח, מטעמי פרטיות וביטחון. 

 

נקודה תוספת אלבומים והגדלות: רוב הצלמים מספקים כחלק מחבילת החתונה שלהם אלבום גדול לזוג ועוד אלבומים קטנים להורים. במידה והצלם שסגרתם איתו לא מספק את זה במסגרת החבילה, תוכלו לבקש ממנו להכין אלבום חתונה דיגיטלי גדול בעלות של עד 1,000 ₪, ועוד 800 ₪ לשני אלבומים קטנים להורים (יש צלמים שיגבו עבור אלבום גדול ו-2 קטנים כ-1,300 ש"ח). חלק מהצלמים מספקים במסגרת החבילה גם מספר הגדלות , אך מדובר על אחת או שתיים ולא יותר. כל הגדלה נוספת שתרצו עשויה לעלות בין 100-400 ₪ (הגדלה על קנבס למשל תהיה זולה יותר מהגדלה על עץ או זכוכית).

 

אלבום תמונות חתונה

 

נקודה  צילום מגנטים: כדי שלאורחים שלכם תהיה "מזכרת קטנה מאירוע גדול", תוכלו להוסיף למחיר צלם חתונה גם אטרקציית צילום מגנטים. במקרה הזה, מחיר צילום מגנטים יעלה עוד 800-1,200 ₪.

 

נקודה מיקום האירוע: אם למשל קבעתם עם צלם חתונה מהמרכז, והחתונה שלכם מתקיימת בכלל בצפון או בדרום, תצטרכו להוסיף למחיר צלם חתונות עוד 200-300 ₪, בהתאם למרחק.

 

נקודה עונה: חודשי הקיץ הם החודשים החמים של עונת החתונות, וגם החודשים החמים של המחירים. לכן, אם אתם מתכוונים להתחתן בחורף למשל, יש סיכוי לא רע שמחיר צלם חתונה יהיה נמוך יותר מאשר בקיץ, ותצליחו להשיג הנחה של כמה מאות שקלים.

 

נקודה צילומי נוספים: חוץ מצילומי החתונה עצמם, אפשר להוסיף למחיר צלם חתונה גם צילומי זוגיות, טראש או חינה. במקרה הזה, אם תבחרו לסגור את הצילומים האלו דרך צלם החתונה, תקבלו שני ציפורים במכה אחת: גם מחיר הצילומים יהיה זול יותר מכיוון שהוא במסגרת החבילה הגדולה, וגם תוכלו להכיר את הצלם ולעבוד על הכימיה איתו לקראת הצילומים החשובים באמת, בחתונה עצמה. אם תרצו להוסיף צילומי זוגיות או טראש דרך הצלם, תצטרכו להוסיף למחיר עוד 600-1,200 ₪.

 

צילומי טראש לחתונה

מחיר צלם חתונה – חשוב לדעת

חוץ מהמחיר, יש עוד כמה נקודות שחשוב לדעת כשרוצים לסגור עם צלם חתונה:

אחד חוזה מול צלם החתונה: חתונה זה אמנם אירוע משמח, אבל גם היא לא פטורה ממעט בירוקרטיה. כדי שתחום הצילום בחתונה יתקתק כמו שצריך ויהיה לטעמכם, רצוי לבקש מצלם החתונה לנסח חוזה עם הצעת מחיר מסודרת. בחוזה יפורט לעומק את כל הפרטים החשובים, החל ממה הצלם מתחייב לספק לכם ביום האירוע (למשל מספר צלמים ושעות עבודה), ועד הזמן בו הוא מתחייב לספק לכם את התמונות והאלבומים.

מספר שתיים מתי לסגור את הצלם לחתונה:  כמו דיג'יי, גן אירועים ומאפרת, גם צלם חתונה כדאי לשריין כמה חודשים מראש, במיוחד אם אתם מתחתנים בעונה החמה. אמנם יש סיכוי שתוכלו למצוא צלם גם כמה שבועות לפני החתונה, אבל למה לכם להיות בלחץ? ככה תוכלו גם להיות רגועים וגם לא להתפשר על צלם שפחות רציתם.

שלוש מחיר זול:  כשמתלבטים איך לבחור צלם חתונה, חשוב לזכור שהמחיר הוא פרמטר חשוב, אך לא הפרמטר העיקרי. אם קיבלתם מצלם חתונות הצעת מחיר נמוכה במיוחד מהטווח שנתנו, כדאי שתידלק לכם נורה אדומה. אולי תשלמו פחות, אך יש סיכוי שתשכרו את שירותיו של צלם לא מנוסה, או צלם שלא משתמש בציוד איכותי מספיק, והתמונות יהיו בהתאם. אז לפני שאתם מתבאסים על התמונות, שכאמור לא ניתן לשחזר – עדיף לסגור עם צלם לפי האיכות ולא לפי המחיר.

 

צילום וידיאו בחתונה

צלמי חתונה מומלצים

כמו אולם, קייטרינג ושמלת כלה, גם במקרה של צלם חתונה, כדאי ורצוי ללכת לפי המלצה. תוכלו למצוא כאן רשימה של צלמי חתונה מומלצים, המדורגים על ידי אנשים אמיתיים, שבדיוק כמוכם, עמדו לפני החופה. תוכלו לעבור על חוות הדעת, הגלריות ולבחור בהתאם למי להתקשר. שיהיה במזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך מחשבים מחיר צלם חתונה?

מחיר צלם חתונה מחושב לפי מספר הצלמים שתרצו שיהיו באירוע, ותוספות כמו צילום וידיאו, מספר אלבומים, הגדלות, מצלמות מיוחדות, מיקום החתונה, עונה, צילומי מגנטים וצילומים נוספים כמו טראש, חינה או צילומי זוגיות. 

כמה עולה צלם מגנטים לחתונה?

מחיר צילום מגנטים לחתונה נע בין 800-1,200 ש"ח. 

כמה עולה צלם לחתונה?

מחיר צלם חתונה נע בין 5,000-,11,000 ש"ח ויותר, ותלוי במספר הצלמים והתוספות שתרצו לקבל. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק