עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

בוק בת מצווה - מחיר

בת מצווה עלולה להיות הוצאה לא קטנה – אולם, דיג'יי, קייטרינג וזה עוד לפני שדיברנו על מחיר בוק בת מצווה שמתווסף לכל האירוע הזה. בוק בת מצווה עולה 1,200 - 1,800 ₪ כאשר הדפסת האלבום תוסיף עוד כמה מאות שקלים למחיר. במאמר הבא נעשה סדר במחירי בוק בת מצווה, איך להוזיל את העלויות ונראה גם כמה הצעות מחיר של צלמים אמיתיים, אז בואו נתחיל!


בוק בת מצווה - מחירים

אנחנו מבינים שאתם בטח עמוסים בהכנות לבת המצווה ולכן ניגש ישר לעניין - לרוב, צילום בוק בת מצווה עולה בין 1,200 ל- 1,800 ₪, כשבדרך כלל מחיר זה לא כולל את הדפסת האלבום. לפני שנצלול לעולם של מחירי בוק בת מצווה ומה בדיוק משפיע על המחיר, קבלו כמה הצעות מחיר אמיתיות של צלמים כדי שתוכלו לקבל קצת רושם לקראת מה אתם הולכים:

 

הצעת מחיר ראשונה לצילומי בוק בת מצווה:

נקודה צילומי בוק בת מצווה של כ-4 שעות.

נקודה צילומים בשלושה לוקיישנים בחוץ.

נקודה אלבום תמונות מודפס בגודל 30X40 ס"מ עם 100 תמונות.


סה"כ מחיר בוק בת מצווה: 1,900 ₪ .

ניתן להוסיף צילומים גם בסטודיו ב-500 ₪ .
 


הצעת מחיר שנייה לצילומי בוק בת מצווה:

נקודה       צילומי בוק בת מצווה של כ-4 שעות.

נקודה        צילום ב-4 - 5 לוקיישנים בחוץ.

נקודה        אלבום תמונות מודפס עם 30 עמודים (50 - 80 תמונות)

סה"כ מחיר לצילומי בוק בת מצווה: 1,300 ₪.

ניתן להוסיף אלבום ברכות ב-600 ₪.
ניתן להוסיף צילומים בחוות סוסים ב-150 ₪.
 

הצעת מחיר לצילום בוק בת מצווה עם צילום באירוע בת מצווה

נקודה        צילום בוק בת מצווה

נקודה       הדפסת אלבום ברכות לבת מצווה

נקודה       צילום באירוע הבת מצווה

סה"כ מחיר לצילום בוק בת מצווה עם צילום אירוע בת מצווה 2,500 ₪.
 

צילומי בוק בת מצווה עם אביזרים

 


מה כלול במחיר צילומי בוק בת מצווה

אנחנו לגמרי מבינים אם המחירים נראים לכם גבוהים וגרמו לכם להרים גבה או שתיים. ההסבר לכך הוא שמעבר לצילומי הבוק עצמם, המחיר כולל מספר אלמנטים נוספים:
 

כוכב לוקיישנים: כדי שהאלבום יהיה מגוון, מומלץ לצלם בדרך כלל בשניים-שלושה לוקיישנים שנראים שונים יחסית. זה יכול להיות יער, ים, עיר או מקום שלילדה יש קשר אישי מיוחד אליו. כל לוקיישן כזה מצריך נסיעה והתארגנות במקום, וזה יגולם במחיר הסופי.
 

תמונה מבוק בת מצווה בחוות סוסים

כוכב אביזרים: רוב הצלמים מספקים גם אביזרים כמו זרים, כובעים שונים או שלטים שמחזיקים בתמונות, ויש כאלו שאפילו יבוא בגדים שונים בהתאם ללוקיישנים. האביזרים גם הם עוזרים ליצירת בוק מגוון ומעניין יותר, ולמקרה שתהיתם הם כלולים במחיר הבוק ולא יצריכו תשלום נוסף. אם תשאלו אותנו, כדאי להביא גם אביזרים משלכם שיש להם קשר סמלי לכלת בת המצווה. אם היא מנגנת, לדוגמה, היא תוכל להצטלם עם הגיטרה שלה. נסו לחשוב איזה אביזרים יכניסו לבוק את האופי המיוחד של כלת בת המצווה.

כוכב עריכה: התמונות עוברות עריכה של תיקוני תאורה, חיתוכים ופילטרים שונים כך שאתם תקבלו אותן באיכות גבוהה ומוכנות להדפסה. כמו שאתם בטח מבינים, עבודת העריכה הזאת לא פשוטה ומצריכה הרבה עבודה ולכן תתווסף גם היא למחיר בוק הבת מצווה.

כוכב קבלת התמונות: את התמונות הסופיות תקבלו בשני פורמטים – פורמט דיגיטלי ובאלבום מקצועי. אלבום סטנדרטי בדרך כלל כלול במחיר הבוק, אבל אם תבחרו באלבום איכותי יותר, זה כבר ידרוש תשלום נוסף (נפרט על זה בהמשך).
 

תמונה מבוק בת מצווה בסטודיו

טיפ מאיתנו - בדקו אפשרות לשלב צילומי משפחה עם צילומי הבוק. בכל מקרה אתם נמצאים עם הילדה שלכם, למה לא לאחד את כל המשפחה ולנצל את זה לתמונות משפחתיות? יש צלמים שישמחו לערוך עבורכם צילומי משפחה ללא תוספת תשלום ויש כאלו שיגבו על כך תשלום נוסף. אם אתם מעוניינים, שווה לבדוק את זה עם הצלם ואולי תרוויחו שתי ציפורים במכה אחת.


מה משפיע על מחיר בוק בת מצווה?

כמו שכבר ראיתם, צילום בוק בת מצווה לא מתומחר בדרך כלל לפי משתנה יחיד והוא מורכב מכמה דברים שיכולים להשפיע עליו:
 

נקודה זמן הצילומים: צילום הבוק אומנם לא מתומחר לפי שעה ברוב המקרים, אבל צילומי בוק שמתארכים מעבר לזמן שנקבע מראש עם הצלם יכולים להוסיף עוד 200 - 400 ₪ נוספים למחיר הצילומים.

 

נקודה כמות לוקיישנים: המחיר אומנם לא מתומחר לפי מספר הלוקיישנים. אבל יותר לוקיישנים זה יותר זמן נסיעות ויותר זמן צילומים מה שעלול להעלות את המחיר. מספר הלוקיישנים המומלץ לצילומי בוק בת מצווה הוא 2 - 3. אנחנו ממליצים שתהיו קשובים לילדה, אם יש לה עוד כוח תמשיכו לעוד לוקיישנים אבל אם היא מתחילה לגלות עייפות עדיף לוותר על נסיעה לעוד לוקיישן ולהתמקד בגיוון התמונות עם אביזרים וזוויות שונות. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו היינו מעדיפים להימנע מריב עם ילדת בת מצווה, וחוץ מזה שגם תחסכו כמה שקלים על הדרך.
 

נקודה איפה מצלמים: ישנם מקומות צילום מיוחדים שיכולים להשפיע על מחיר הצילומים. בים, לדוגמה, הצילומים נמשכים הרבה יותר זמן וצריך להגן יותר על הציוד, מה שמעלה את המחיר. בנוסף, יש מקומות שלוקחים כסף על צילום במקום, כמו חוות סוסים למשל. יש צלמים שמאפשרים לצלם בנוסף לצילומי החוץ גם צילומים בסטודיו עם רקעים מתחלפים, מה שיכול לייקר את המחיר בכ- 500 ₪. לפני שאתם סוגרים עם הצלם תתאמו איתו איפה אתם מתכננים לצלם, כדי שלא תגלו הפתעות במחיר מאוחר יותר.
 

צילום בוק בת מצווה בים

נקודה ניסיון והתמחות של הצלם: כמו בהרבה תחומים אחרים, גם כאן הניסיון וההתמחות משפיעים על המחיר. צלם עם ניסיון עשיר בצילומי בוק בת מצווה יוכל לקחת מחיר גבוה יותר מאשר צלם מתחיל, כאשר ההבדלים יכולים להיות משמעותיים. כמו כן, לצלמים שונים יש גם תחומי התמחות שונים: יש צלמים שמתמחים בבוק בת מצווה ומציעים יותר לוקיישנים ואפילו דואגים למלתחת בגדים מוכנה בשביל הילדה וכמויות גדולות של אביזרים. זה בטח לא יפתיע אתכם אם צלמים כאלה יגבו מחיר גבוה יותר מצלמים שלא מתמחים בתחום.
 

נקודה תקופה: כמו כל דבר הקשור בעולם האירועים, גם כאן המחיר תלוי בשאלה מתי. לעומת צלמי אירועים, שאצלם העונה החמה והעסוקה ביותר היא הקיץ, אצל צלמים שמתמחים בבוק בת מצווה העונה הפופולרית ביותר היא דווקא האביב, כאשר הכל פורח ומזג האוויר נעים. מחיר בוק בת מצווה באביב יהיה יקר יותר מצילומי בוק בשיא החורף או בימי הקיץ, כשהרבה אנשים בחו"ל ולצלמים יש פחות עבודה.
 

צילומי בוק בת מצווה בטבע

נקודה מחירים של אלבומי בוק בת מצווה: כמו שאמרנו, לצילומי הבוק אפשר להוסיף גם אלבום תמונות מודפס, כאשר סוג האלבום כמובן ישפיע על המחיר:

 אלבום בוק בת מצווה מודפס בגודל 30X40 עם כמאה תמונות עולה 200 – 400 ₪.
 אלבום ברכות עולה 600 – 900 ₪.
אלבום עם כריכה קשה ודפי תמונות איכותיים של 30 עמודים עולה כ-600 ₪.


הוזלת עלויות בוק בת מצווה

הגעתם עד לכאן, לא חשבתם שנשאיר אתכם בלי כמה טיפים להוזלת המחיר, נכון?

אחד יש צלמים שמציעים חבילה משולבת לצילום אירוע בת המצווה ביחד עם צילומי הבוק - כך שהמחיר יכול להיות משתלם. לכן, אם במהלך חיפושי הצלם לבוק הבת מצווה מצאתם מישהו שאתם אוהבים, שווה לבדוק האם הוא מציע חבילה משולבת כזו ולסגור איתו גם את יום האירוע.

מספר שתיים  כמו שאמרנו, צילומי בוק שמתארכים יכולים לייקר את מחיר הצילומים. לכן, כדאי להיות ממוקדים ומרוכזים בזמן הצילומים. נוכחות של אחים קטנים בצילומים, לדוגמה, יכולה מצד אחד להוסיף מאוד לתמונות, אבל להסיח את הדעת ולעכב את הצילומים מצד שני.

שלוש  אם מתאפשר, נסו לערוך את צילומי הבוק בתקופה שבה הצלמים פחות עמוסים וכנראה תזכו במחיר משתלם יותר.

 


צלמים מומלצים לבוק בת מצווה

אז עכשיו כשאתם כבר מכירים את המחירים ומודעים לכל מה שכלול בהם, הגיע הזמן לבחור את הצלם שיבלה איתכם יום שלם. אל תדאגו, כמובן שחשבנו עליכם והכנו לכם רשימת צלמים מומלצים שמתמחים בצילומי בוק בת מצווה. שיהיה במזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של צילומי בוק בת מצווה?

בוק בת מצווה עולה 1,200 - 1,800 ₪ כאשר הדפסת האלבום תוסיף עוד כמה מאות שקלים למחיר.

כמה לוקיישנים מומלצים לצילומי בוק בת מצווה?

לצילום בת מצווה מומלצים 2 - 3 לוקיישנים הכל בהתאם לשיתוף הפעולה של כלת השמחה.

איך להוזיל מחיר של בוק בת מצווה?

נסו להיות ממוקדים במהלך הצילומים כדי לא לבזבז זמן.
כמו כן בדקו על חבילות משולבות עם צילום באירוע בת המצווה או עם צילומי משפחה.

מה להביא לצילומי בוק בת מצווה?

מומלץ להביא כמה סטים של בגדים שהילדה אוהבת ואביזרים שמאפיינים אותה.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק