עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

צילום אירועים קטנים

לצילום אירוע קטן יספיק צלם אחד שיתעד את כל הרגעים המרגשים. בנוסף, על צילומי הסטילס הסטנדרטיים צלמי אירועים מציעים עוד שירותים שיתנו לכם מזכרת גדולה מאירוע קטן. אז במה שונה צילום אירועים קטנים מאירועים רגילים, איזה שירותים נוספים אפשר להוסיף וכמה עולה צילום אירועים קטנים. כל התמונות, כלומר התשובות, כאן מחייך


מה זה בעצם אירוע קטן?

כשאנחנו מדברים על אירוע קטן אנחנו (וגם הצלמים) מתכוונים בדרך כלל לאירוע שיש בו 50-100 איש. אירוע כזה יתקיים בדרך כלל במקומות כמו הבית הפרטי, מסעדה, בית כנסת וכדומה. לרוב מדובר באירועים כמו ימי הולדת מיוחדים, הפרשות חלה, מסיבות אירוסין, בת/ בר מצוות קטנות ובריתות (אלא אם כן אתם במקרה סלבס, ואז יהיו בברית 3,000 איש וטווסים שמחלקים שתייה לאורחים). בנוסף, אירוע קטן קצר יותר באורכו ויימשך בדרך כלל עד שלוש שעות.
 

צילום מאירוע קטן

 


האם צריך להזמין צלם לאירועים קטנים?

 זה אולי לא כל כך ברור האם בכלל צריך להזמין צלם מקצועי לאירוע קטן. הרי בסך הכל מדובר בכמה עשרות אנשים, ובטוח שאחד האחיינים יצליח לצלם את כולם בלי בעיה. בגדול אתם לגמרי צודקים, אבל קחו בחשבון שאם מדובר באירוע משמעותי יחסית יכול להיות שחבל לפספס את ההזדמנות לתמונות מקצועיות. למשל, אם מדובר בחתונת זהב לסבא וסבתא והצלחתם סוף סוף לאחד את כל המשפחה, אולי חבל שהתמונה המשפחתית תצא לא מוצלחת או באיכות ירודה.
 

צילום מאירוע קטן

בנוסף, אם אתם מבקשים מאחד ממשתתפי האירוע לתפקד גם כצלם קחו בחשבון שהוא יצטרך להתעסק בצילום ובסמארטפון לאורך כל האירוע, וזה עלול לבאס קצת את האווירה.

בסופו של דבר מדובר בהחלטה שלכם, והכל תלוי באופי האירוע שאתם מתכננים. אם יש לכם במשפחה איזה חובב צילום ואתם רוצים לחסוך קצת בעלויות, אתם לגמרי יכולים לנצל את ההזדמנות ולוותר על צילום מקצועי מחייך.


צילום אירועים קטנים לעומת צילום אירועים סטנדרטיים

כוכב לעומת אירוע גדול שאליו מגיעים מספר צלמים חמושים בכמויות של ציוד. באירוע קטן מדובר בצלם אחד שבזכות האירוע המצומצם יש לו אפשרות ממש להפנים את האופי המיוחד של האירוע שלכם, להתערבב בקהל ועד סוף האירוע הוא גם ידע למה דודה תקווה וחמוטל לא מדברות מאז ליל הסדר 😊

כוכב צלם שעוסק בצילום אירועים קטנים ידע לתת לכם מענה ישיר לפני ובמהלך האירוע והודות לאופי האינטימי של האירוע, תוכלו להכווין אותו מה הם הדברים שחשוב לתעד וגם מי האנשים והקשרים שכדאי לשים עליהם דגש במהלך הצילום.

כוכב העובדה שהצילום נעשה באירוע קטן מאפשרת לצלם לצלם הרבה תמונות של הנוכחים כך שכל אחד ירגיש קצת כמו כוכב.

 

צילום מאירוע קטן

 


בחירת צלם לאירוע קטן

בין שלל הדברים שצריך לארגן כשמפיקים אירוע קטן, צריך לבחור גם צלם מתאים. כמו שאמרנו קודם, צילום אירועים קטנים שונה מצילום באירועים אחרים, ולכן גם בחירת הצלם צריכה להיות בהתאם:

נקודה בדקו שיש לכם חיבור עם הצלם: לעומת אירוע גדול עם הרבה אנשים, באירוע קטן מדובר באירוע אינטימי יחסית ונוכחותו של הצלם תהיה מורגשת מאוד. לכן, אתם צריכים לבחור צלם שהוא אדם נעים ושיש ביניכם כימיה ראשונית טובה. זו גם הזדמנות לומר שחשוב לוודא מראש שהצלם שאיתו יצרתם קשר הוא זה שיגיע בפועל לאירוע ולא שולח מישהו מטעמו.

נקודה ערכו תיאום ציפיות: כשבוחרים צלם לאירוע קטן חשוב לעשות איתו תיאום ציפיות לפני האירוע כדי לדעת מה בדיוק כלול בשירות שהוא מספק, על כמה שעות מדובר ובאופן כללי להסביר לו מה הדברים שחשובים לכם על מנת למנוע הפתעות לשני הצדדים.
 

צילום מאירוע קטן

נקודה בקשו לראות צילומים קודמים: תוכלו לבקש לראות צילומים מאירועים קטנים קודמים שלו כדי שתוכלו לראות האם אתם מתחברים לסגנון העבודה שלו.

נקודה התמחות: חשוב לדעת שלא כל הצלמים מבצעים צילום של אירוע קטן. בגלל שמדובר באירוע מצומצם הוא לא תמיד מספיק רווחי בשביל הצלם ויש צלמים שבוחרים להתמקד בצילום של אירועים גדולים בלבד ששם נמצא הכסף הגדול.
 

צילום מאירוע קטן

 


שירותי צילום נוספים לאירועים קטנים

העובדה שאתם עומדים בפני אירוע קטן ממש לא אומרת שאתם חייבים להסתפק בצילומי הסטילס הסטנדרטיים. אם אתם מעוניינים, לפני שאתם סוגרים עם הצלם שווה לבדוק אם הוא מציע שירותים נוספים:

אחד צילום וידאו: יש צלמים שמציעים להביא איתם גם ציוד וידאו לאירוע. את סרטוני הוידאו הם יערכו לקליפ של כ- 5  דקות שמסכמות את האירוע.

מספר שתיים  מגנטים: צלם מגנטים הוא אולי לא הדבר הראשון שתחשבו עליו בהקשר של יום הולדת לסבתא, אבל זאת בהחלט יכולה להיות אחלה מזכרת גם מאירוע קטן. במידה ותחליטו ללכת על זה, הצלם יוכל להביא איתו צלם מגנטים לאירוע. חשוב להגיד שלמרות שהאירוע קטן, צלם מגנטים לא בא במקום, אלא בנוסף לצלם הסטילס, מדובר באנשים שונים והאיכות של תמונות מגנטים נמוכה משמעותית מזאת של הסטילס. אם תרצו לדאוג לזה בעצמכם,  תוכלו למצוא צלמי מגנטים מומלצים כאן.

שלוש  בוק בת או בר מצווה: אם מדובר בצילום בר או בת מצווה, יש צלמים שיציעו בנוסף לצילום באירוע עצמו גם צילומים לפני כן של חתן או כלת האירוע. הצלם ידפיס את הצילומים כך שיוכלו להיות מוצגים לראווה בבת או בר המצווה או ידפיס את הבוק לאלבום.
 

תמונה מבוק בת מצווה לאירוע קטן

 


מה קורה אחרי שנגמר האירוע?

מגנט שצולם על ידי צלם מגנטים  האירוע רק נגמר ואתם כבר חייבים לשתף את התמונות בפייסבוק? לאחר האירוע הצלם יעלה את התמונות לאתר אינטרנט מאובטח המיועד להעברת קבצים גדולים וישלח לכם אותן באיכות הדפסה. באירוע קטן מדובר בכמות של 300 - 600 תמונות (לעומת 700-1,200 תמונות באירוע גדול).

מגנט שצולם על ידי צלם מגנטים  נכון שזאת לא חתונה ענקית, אבל גם לאירוע קטן אפשר להוציא אלבום תמונות שאיתו תוכלו להשוויץ באירוע שלכם בפני כל מי שנכנס אליכם הביתה. בנוסף לקובץ הדיגיטלי, תוכלו לקבל את התמונות בצורת אלבום תמונות. שימו לב שישנם שני סוגים עיקריים של אלבומים: אלבום קלאסי, בו התמונות מודפסות ומודבקות על הדפים, או אלבום דיגיטלי, שבו התמונות מודפסות ישירות על הדף. לרוב, הצלם ימיין עבורכם את התמונות הטובות ביותר ולפעמים אפילו יערוך אותם קצת, ויחסוך מכם את התהליך המפרך הזה.
 

מיון תמונות שצולמו באירוע קטן

 


מחיר צילום אירועים קטנים

כסף מחיר צילום סטילס באירוע קטן יהיה בדרך כלל 700-1,200 ₪ וכולל את הצילום בזמן האירוע ואת קבלת התמונות בקובץ דיגיטלי לאחר מכן.
אם תרצו להוסיף גם צילום וידאו לצילומי הסטילס תצטרכו להוסיף 500-700 ₪.

כסף הוספת אלבום תוסיף עוד  300-700 ₪, תלוי בסוג האלבום הנבחר וכמות התמונות הסופית.


כסף צילום של בוק בת או בר מצווה הכולל את צילומי הבוק, עיצוב האלבום והדפסת אלבום תמונות מעוצב יכלול תוספת של 1,000-1,600 ₪ ויכול גם להגיע לסכומים גבוהים יותר אם מוסיפים עיצוב שיער ואיפור.

שימו לב -  מחיר צילום אירועים קטנים מושפע גם מעונת האירוע (אירועים בעונה החמה יהיו יקרים יותר) ומיקום האירוע (אירועים במרכז יכולים להעלות את המחיר גם כן).


צלמים מומלצים לאירועים קטנים

אז כדי שהזיכרונות מהברית, האירוסין או מחתונת הזהב של סבא וסבתא יישארו איתכם לנצח, יכול להיות ששווה לכם להזמין צילום לאירועים קטנים. בגלל שאתם בטח עמוסים במשימות לארגון האירוע, דאגנו לכם לרשימת צלמים מומלצים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים כדי שתהיה לכם משימה אחת פחות. בהצלחה!


 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה צלמים צריך לאירוע קטן?

לאירוע קטן מספיק צלם אחד

מה נחשב לאירוע קטן?

אירוע עם50 - 100 אנשים.

איך אפשר לקבל תמונות שצולמו באירוע קטן?

את התמונות אפשר לקבל בקובץ דיגיטלי או אלבום תמונות.

כמה תמונות מצלמים באירוע קטן?

באירוע קטן מצלמים 300 - 600 תמונות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק