עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

צילומי ניו בורן - מחיר

מחיר צילומי ניו בורן בסיסיים הוא בדרך כלל 900-1,200 ₪ וכולל סטים שונים של רקעים, תלבושות, אביזרים והרבה סבלנות והשקעה. כי בואו נגיד את האמת, אין יותר חמוד מתינוק ישן עם אוזניים של קואלה. אז מה כולל מחיר צילומי ניו בורן, מה משפיע עליו, הצעות מחיר של צילומי ניו בורן וגם כמה מהתמונות הכי חמודות שתראו בחיים שלכם – הכל במאמר הבא.


צילומי ניו בורן - מחירים

אנחנו מניחים שאתם עדיין באופוריה מהלידה ולא ישנתם יותר מידי בימים האחרונים אז לא נסבך אתכם יותר מידי עם מספרים. לכן, לפני שנסביר מה בדיוק כוללים צילומי ניו בורן ומה משפיע על המחיר שלהם בואו נדבר תכל'ס. צילומי ניו בורן יארכו בערך שעתיים ומחירם יהיה 900-1,200 ₪. כמו שאתם בטח מבינים הסיפור לא כל כך פשוט ויש עוד דברים שמשפיעים על המחיר, עליהם נדבר ממש תכף.
 

 

במחיר החבילה הבסיסית של צילומי ניו בורן תקבלו את התמונות של המתוק שלכם בקבצים דיגיטליים, אבל תוכלו גם להדפיס את התמונות במגוון צורות – מה שיוסיף למחיר הסופי עוד כמה מאות שקלים:

נקודה  מחיר אלבום תמונות מודפס: אלבום תמונות מודפס עם כ-30 תמונות יעלה 300 - 400 ₪. אלבום מפואר יותר עם כריכה דמוית עור יכול להגיע גם ל-500 ₪.

נקודה מחיר הדפסת תמונה על עץ: תמונה מודפסת בגודל 10X15 עולה באזור ה-50 ₪. תמונה בגודל 15X12תעלה כ-100 ₪.

נקודה מחיר הדפסת תמונה על זכוכית: הגודל הסטנדרטי הוא 40X60 והמחיר יהיה באזור ה-300 ₪.

צילום ניו בורן של תינוק עם בובה

 


דובי יש גם צלמים שמאפשרים לרכוש בחבילה אחת צילומי היריון וצילומי ניו בורן. חבילת צילומי היריון וניו בורן משולבת עולה באזור ה-1,800 ₪ ויכולה להיות משתלמת במחיר. כך שאם תכננתם צילומי היריון, מומלץ לשאול את הצלם על חבילה משולבת עם צילומי ניו בורן.


מה כלול במחיר צילומי ניו בורן

יכול להיות שהמחירים שדיברנו עליהם נשמעים קצת מוגזמים בשביל צילום תינוק ישן בסך הכל. אז זהו, שלא ממש. צילומי ניו בורן דורשים מהצלם הרבה יותר זמן ומשאבים ממה שאנחנו אולי חושבים, והמחיר הסופי כולל לא מעט פרמטרים נוספים:

1. הצילומים עצמם: נתחיל מהמובן מאליו, והוא שהמחיר כולל את צילומי הניו בורן. הצילומים נערכים בסטודיו של הצלם והוא מצידו צריך לדאוג לתאורה, תפאורה, ניקיון וציוד צילום. במהלך הצילומים הצלם יצלם את התינוק במבחר רקעים עם ובלי אביזרים שונים ובין לבין יהיו הפסקות לצורך הנקה, הלבשת התינוק ומעבר בין סטים.

2. זמן העבודה של הצלם: אתם אולי רואים את הצלם עובד כמה שעות בסטודיו, אבל נוסף על זמן הצילומים עצמם, הצלם יקדיש זמן גם לעריכת התמונות לאחר מכן. אנחנו בטוחים שהתינוק שלכם מאוד יפה וברור, אבל לתינוקות בני שבועיים בדרך כלל יש נטייה להיות קצת אדמומיים ומקומטים, ולכן הצלם ילטש את התמונות בפוטושופ, יערוך ויתקן את התאורה. עבודת פוטושופ אינטנסיבית מסוג זה לוקחת שעות רבות, וזאת בנוסף לעבודה בסטודיו, וכל אלו לוקחים הרבה זמן, שהוא כידוע, כסף.

דוגמאות לסט של צילומי ניו בורן

 

3. סטים שונים: ממש כמו בסרט הוליוודי, כשאנחנו אומרים סטים אנחנו מתכוונים פשוט לרקעי צילום שונים שיש לצלם. זה יכול להיות איזה פוף נחמד ופרוותי, רקע של ירח עם עננים, סלסלה עם בדים שונים, פריטים מהטבע או בעצם כל דבר שיצור תמונות מיוחדות ומגוונות. אצל רוב הצלמים אין הגבלה על כמות הסטים שבהם אפשר לצלם את התינוק אבל החלפת סט היא סיפור שלוקח זמן ודורש להזיז את התינוק ולהלביש אותו ולכן לא מומלץ להחליף יותר מ3 - 4 סטים בצילומים. בכל מקרה, כל הדברים הללו עולים לא מעט וגם הם מגולמים במחיר הסופי.

4. אביזרים נוספים: במהלך הצילומים הצלם מספק גם מגוון של אביזרים שאפשר להלביש בהם את התינוק. זה יכול להיות כובעים, אוזני חיות, כנפיים ותלבושות שונות, וגם דברים שאפשר להניח לידו כמו דובים או כריות מיוחדות. כל האביזרים הללו כלולים במחיר צילומי הניו בורן ואפילו יתאימו לסט מבחינת צבעים ונושאים.

5. תמונות בקובץ דיגיטלי: טוב, מה זה צילומי ניו בורן אם לא קיבלנו אותם לאחר כל העבודה? את התמונות תקבלו לאחר העיבוד והעריכה, בדיסק און קי או בקובץ דיגיטלי, ללא תוספת תשלום. כמות התמונות הסופית משתנה בהתאם לצלם ובדרך כלל מדובר על כ- 100 תמונות.
 

צילומי ניו בורן עם אביזרים ואלמנטים מהטבע

מה משפיע על מחיר צילומי ניו בורן?

ברוב המקרים, צילומי ניו בורן מתומחרים באופן גלובלי וכל הדברים שהזכרנו כלולים במחיר הסופי. הדבר היחיד שבאמת משפיע על מחיר צילומי ניו בורן הוא זמן הצילומים בסטודיו. צילומי ניו בורן עושים בדרך כלל עם תינוק עד גיל שבועיים ולכן הם דורשים הרבה זמן, רגישות ובדרך כלל יארכו בין שעתיים לארבע שעות.


 יש צלמים שלא יחייבו על זמן צילומים נוסף בסטודיו בעוד אחרים יגבו תשלום על שעות שנוספות על הזמן שנקבע מראש. זה יכול להגיע גם ל-300 ₪ על כל שעה נוספת בסטודיו, לכן לפני שאתם סוגרים עם הצלם שווה לברר את העניין הזה.

דובי מה אפשר לעשות כדי שהצילומים לא יתארכו מעבר למה שתכננתם? טיפ מאיתנו, כדאי להאכיל את התינוק לפני הצילומים כדי שלא תצטרכו לעצור ולהאכיל אותו באמצע הצילומים וכדי שישן לאחר האוכל. תינוק ישן הוא תינוק שקל יותר לסדר אותו לצילומים, מה שחוסך הרבה זמן עצבים, ובמקרים מסוימים גם כסף. לכן, השתדלו שבזמן הצילומים, הוא ישן כמו תינוק מחייך.
 

צילומי ניו בורן של תינוק מחופש

השוואת מחירים לצילומי ניו בורן

כל מה שאמרנו עד עכשיו זה טוב ויפה, אבל מה עם מחירים אמיתיים מהשטח? טוב, בשביל זה אנחנו כאן.
הנה הצעות מחיר אמיתיות לצילומי ניו בורן שנתנו לנו שלושה צלמים שונים:

כוכבית כל המחירים המוצגים כאן לא כוללים מע"מ.


הצעת מחיר עבור צילומי ניו בורן עם הדפסת גלויות:

הצעת המחיר כוללת:
נקודה הדפסה של 15 תמונות כגלויות וקבלת קובץ דיגיטלי

נקודה החלפת 5 סטים של תפאורות

נקודה 4 שעות צילומים בסטודיו

סך הכל מחיר צילומי ניו בורן: 1,200 ₪ .

כוכב בנוסף, ניתן להוסיף הדפסת אלבום דיגיטלי עם 30 תמונות ב-400 ₪.


הצעת מחיר עבור כ-100 תמונות:

הצעת המחיר כוללת:
נקודה צילום של כ 100 תמונות וקבלתן באופן דיגיטלי.

נקודה החלפת 6 סטים של תפאורות

נקודה זמן: שעתיים בסטודיו

סך הכל מחיר צילומי ניו בורן: 1,200 ₪ .


הצעת מחיר לצילום של כ -150 תמונות:

הצעת המחיר כוללת:
נקודה צילום של 150-200 תמונות וקבלתן באופן דיגיטלי.

נקודה החלפת 3 - 4 סטים של תפאורות

נקודה זמן: כשעתיים בסטודיו

סך הכל מחיר צילומי ניו בורן: 900 ₪ .

 כוכב ניתן להוסיף הדפסת אלבום דיגיטלי עם 80 - 90 תמונות ב-600 ₪.
 

צילומי ניו בורן עם פרחים

צלמים מומלצים לצילומי ניו בורן

אז אחרי שאתם כבר יודעים כל מה שצריך לדעת על מחיר של צילומי ניו בורן הגיע הזמן לדבר עצמו. ובגלל שגם ככה אתם לא ישנים בלילה בזכות התינוק החדש, חסכנו לכם את כאב הראש והכנו לכם רשימת צלמים מומלצים שמתמחים בצילומי ניו בורן. בהצלחה, והרבה מזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של צילומי ניו בורן?

מחירם של צילומי ניו בורן יהיה 900-1,200 ₪ וניתן להוסיף מוצרים נלווים בתוספת במחיר.

מתי עושים צילומי ניו בורן?

לשאלה מתי עושים צילומי ניו בורן, התשובות המומלצות הן עד גיל שבועיים או שלושה מהלידה מכיוון שכך הילד ישן ורגוע יותר בזמן הצילומים.

כמה זמן לוקחים צילומי ניו בורן?

בדרך כלל צילומי ניו בורן לוקחים בין שעתים לארבע שעות בגלל שצריך הפסקות להנקה והחלפת בגדים וסטים.

איפה עושים צילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן עושים בסטודיו של הצלם, שם יש את התנאים הנוחים ביותר וגם את האוויזרים המיוחדים לו, הציוד והתאורה.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק