עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

סרטון תדמית לעסק

סרטון תדמית לעסק יציג את העבודה שלכם במשך 2-3 דקות, יתחיל ממחיר של 3,000-4,000 ₪ ויוכל להשתלב באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות או בכל פלטפורמה שיווקית אחרת. במאמר הבא נבדוק במה כדאי להשקיע ועל מה אפשר לוותר בסרטון תדמית לעסק, איך אפשר להוזיל עלויות ומתי תוכלו להגיד שאתם מוכנים לקלוזאפ שלכם.


סרטון תדמית לעסק

ממש כמו צילומי תדמית בהם אתם מגיעים לסטודיו והצלם מוציא את התמונות הכי טובות שלכם, גם סרטון תדמית נועד להוציא אתכם הכי טוב שאפשר - רק שהפעם לא דרך תמונה דוממת אלא באמצעות סרטון קצר של 2-3 דקות.

סרטון תדמית יכול להצטלם בבית העסק, בשטח או בסטודיו ולשלב גרפיקה, אנימציה או אפילו שחקנים שישחקו לפי תסריט, כשהמטרה היא למשוך את עין הצופה ולאפשר לו להתחבר לעסק שלכם ולהתרשם. בנוסף, סרטון תדמית לעסק משמש ככלי שיווקי המאפשר להעביר תוכן, מסרים וטיפים בצורה וויזואלית באמצעות הטמעה שלו באתרי אינטרנט, דפי נחיתה, רשתות חברתיות ופלטפורמות שיווקיות נוספות.

 

צילום סרטון תדמית

הפקת סרטון תדמית לעסק

כשרוצים לצלם סרט תדמית ההחלטה הראשונה שתצרכו לקבל היא גודל התקציב - שישפיע על הבחירה בבעל המקצוע איתו תיצרו את הסרט. ניתן למצוא בשוק שני סוגי נותני שירות עיקריים:

מצלמת וידאו One man show – כל החבילה בצלם וידיאו אחד: תכנון, כתיבה, קריאייטיב, הפקה, צילום ועריכה. שירות זה יתאים במיוחד לסרטוני תדמית לעסקים, חברות או עמותות בעלות תקציב של כמה אלפי שקלים בלבד.

מצלמת וידאו חברת הפקות – אם החלטתם להשקיע סכום כסף משמעותי בסרט התדמית שלכם (מ-10,000 ₪ ומעלה), תוכלו לשכור חברת הפקות שתספק בעל מקצוע לכל אחד מהתפקידים הנדרשים בהפקת הסרט, כמו תסריטאי, צוות קריאייטיב, במאי, צלמים, אנשי תאורה וסאונד, שחקנים, ניצבים, סטייליסטיות, עורכים, מעצבים, אנימטורים והרשימה עוד ארוכה. תוכלו גם לפנות תחילה לצלם שנותן מענה לכל הדרישות, ובמידה ותרצו להגדיל את התקציב אותו צלם יוכל לשכור את אותם בעלי מקצוע נוספים ולהמשיך להיות זה שיפיק את הסרט.

 

התארגנות לצילום

צילום הסרטון

סרט תדמית אורך אמנם רק כמה דקות, אבל העבודה עליו מרובה ומחלוקת לשלבים:

אחד תכנון – בשלב הראשוני תשבו יחד עם יוצר העסק ותספרו לו עליכם, על העסק, על המסרים שהייתם רוצים להעביר בסרט, רעיונות שכבר יש לכם וכל דבר שעשוי לעזור בשלב תכנון הסרט וכתיבת התסריט. בהתאם לנאמר בפגישה יוצר הסרט יפתח את התסריט ומבנה הסרט, ויעביר לכם לאישור סופי.

מספר שתיים  צילום – אחרי שלב התכנון וכתיבת התסריט יתקיימו הצילומים עצמם, כשיום צילום אחד יערוך 8 שעות בלבד. 

שלוש עריכה – בשלב הסופי יוצר הסרט יערוך את כל חומרי הגלם לסרט אחד של מספר דקות (חלק מצלמי סרטי התדמית יספקו לכם באותו המחיר יותר מסרטון אחד) אליו יוסיף אפקטים, גרפיקה ואפילו אנימציה אם הוסכם על כך בשלב התכנון, כשהסרט עצמו יהיה מוכן תוך שבוע-שבועיים.

שימו לב לב יוצר הסרט ישלח לכם סקיצות מכל שלב במהלך הפקת הסרט, החל מהרעיון הכללי של הסרט, התסריט וגם התוצרים הסופיים בשלבי העריכה. כך שאם יש לכם פידבקים או משהו לא מוצא חן בעינכם והייתם רוצים לשנות - הסירו דאגה מלבכם, יוצר הסרט יהיה קשוב לכל ההערות שלכם.

 

צילום סרטון תדמית לעסק

מחיר סרטון תדמית לעסק

מחיר סרטון תדמית בסיסי לעסק נע בין 3,000-4,000 ₪ לא כולל מע"מ, ומורכב מתכנון וכתיבת התסריט, הפקה, צילום ועריכה. ככל שתרצו להשקיע יותר ולהוסיף שעות צילום ועריכה, גרפיקה ואפשרויות נוספות - המחיר יעלה:

מצלמת וידאו כל יום צילום נוסף יעלה עוד 1,000-2,500 ₪ ל-8 שעות עבודה.

מצלמת וידאו כל משמרת עריכה נוספת תעלה עוד 1,400 ₪ ל-8 שעות עבודה.

מצלמת וידאו הוספת גרפיקה, אנימציה ואפטר-אפקט יעלו בין 1,000-1,600 ₪ למשמרת של 8 שעות עבודה.

מצלמת וידאו השכרת שירותי איפור וסטיילינג יוסיפו למחיר הסופי עוד 2,000 ₪.

 

צילום סרטון שיווקי לעסק

 

 אם תרצו לצלם סרט תדמית ברמה של פרסומת בטלוויזיה כמו של החברות הגדולות, תצטרכו לשכור חברת הפקה שתדאג להשכרת סטודיו, ציוד תאורה וסאונד, מצלמות מיוחדות, עוזרי צילום והפקה, סטייליסטית, תסריטאי, במאי, שחקנים, ניצבים ואפילו פרזנטורים מפורסמים, שעשויים להקפיץ את המחיר לעשרות אלפי שקלים לסרט תדמית אחד של כמה דקות.

בשורה התחתונה – ככל שהתקציב שלכם יהיה גדול יותר כך תוכלו להוסיף אפשרויות, פיצ'רים ותוספים שישפרו את הסרט. אבל ביננו- גם במחיר של עד 5,000 ₪ תוכלו להפיק סרטון תדמית לא רע בכלל.

 

הפקת סרט תדמית

טיפים לצילומי סרטון תדמית

נקודה הכנה מוקדמת – כדי שהסרטון יצא כמה שיותר טוב חשוב לבוא מוכנים מראש. אי אפשר להסתמך רק על עבודת העריכה של הצלם ולכן אם אתם בוחרים להשתתף בסרטון חשוב שתלמדו את כל הטקסט מראש, תראו ותתלבשו בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר ובעיקר תהנו מהחוויה, כי לא כל יום אתם הכוכבים בסרט של עצמכם 😊

נקודה הוזלת עלויות – סרט תדמית זה לא דבר זול, וכדי לחסוך בעלויות תוכלו לשכור את שירותיו של צלם תדמית בתחילת דרכו, שיהיה אחראי גם על תכנון התסריט, ההפקה, הצילום והעריכה. במקרים של סרטוני תדמית קצרים לעסקים זה עשוי לספק את הסחורה במחיר משתלם יותר, כשלצורך הדוגמה יום צילום של צלם מתחיל עשוי לעלות 1,000 ₪ בלבד לעומת יום צילום של צלם מנוסה שיעלה 2,500 ₪.

נקודה תיק עבודות – בין אם תבחרו בצלם מתחיל, מנוסה או בחברת הפקה – תבקשו לראות עבודות קודמות כדי שתוכלו להתרשם ולהבין איזה סחורה תקבלו פחות או יותר, כדי שלא תשלמו סכום גבוה ובסוף לא תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.


צלמי סרטי תדמית מומלצים

סרטון תדמית לעסק הוא כלי שיווקי משמעותי ולא זול, כך שאם בוחרים להשקיע ולצלם אותו חשוב לפנות לצלם הנכון - שידע להעביר את היתרונות שלכם דרך הסרטון. תוכלו למצוא כאן צלמים מומלצים המתמחים ביצירת סרטון תדמית לעסק ומדורגים על ידי לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם.


אם אתם כבר משקיעים בקידום העסק, הצטרפו למידרג והתחילו להצליח. כאן אפשר להשאיר פרטים


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרט שיווקי קצר של 2-3 דקות שנועד להציג בעל מקצוע, עסק, חברה, שירות או מוצר בצורה אטרקטיבית שתמשוך לקוחות. 

כמה עולה סרטון תדמית?

סרטון תדמית לעסק מתחיל מטווח של 3,000-4,000 ש"ח לא כולל מע"מ, ועשוי להגיע ל-10,000 ש"ח ויותר ככל שמוסיפים ימי צילום, עריכה, גרפיקה, אנימציה ונותני שירות כמו תסריטאים, מעצבים, סטייליסטים, צלמים נוספים וכו'. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק