מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.71
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל סופר , רמת גן.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול קבוע פעם בחודש.
חוות דעת:
הוא מדהים! נעים לעבודה, כיף להגיע אליו. מגוון בטיפולים ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי א, רמת גן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
עיסוי.
חוות דעת:
הוא אחד הטובים בתחום אם לא הכי! הוא יודע את העבודה ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילת אנקורי, רמת גן.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בכאבים בעזרת עיסוי עם שמנים ואבנים חמות.
חוות דעת:
יניב נפלא! מגיע לו את הציון הכי גבוה. הוא נחמד, נעים, תמיד עומד בזמנים. פנטסטי! המקום עצמו נקי ומצוין. הוא עזר לי מאוד עם הכאבים, יש לו ידי זהב. איש מקצוע אמיתי, מרגיש מה צריך לעשות. המלצתי עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר פרץ, רמת גן.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
טיפול מתמשך של עיסוי עם פילינג.
חוות דעת:
הוא אדם מדהים ואני ממליץ עליו מאוד! הוא מקצועי, אדיב, נחמד ומבקש מחירים טובים בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מ. רמת גן.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בכאבי גב באמצעות עיסוי אבנים חמות.
חוות דעת:
יניב הכי טוב בעולם, מצוין, אין דברים כמוהו! עברתי עיסויים בחיים והוא הכי טוב שיש, הוא סגן אלוף בתחום. פשוט חלומי, גן עדן! לא יקר לדעתי, ממליץ בטירוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב הרמן, רמת גן.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בכאבי גב באמצעות אבנים חמות.
חוות דעת:
יניב היה טוב מאוד. הוא נחמד, עזר לי עם כאבי הגב. מקצועי, אמין, זמין ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. פ. רמת גן.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
טיפול מסאז'.
חוות דעת:
איש וחדר טיפולים מאוד נעים, הוא מאוד קשוב ואכפתי, נקי, מסודר, מאוד מזמין ואני מתרשם לטובה. לאחר טיפול אחד אצלו לא יכולתי ללכת לטיפול באף מקום אחר, אני נהנה שם ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק