מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שירלי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי אהרונוביץ, גבעת שמואל.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
טיפול רפואי.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימיטרי בוירסקי, פתח תקווה.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
מתן זריקה.
חוות דעת:
שירות ברמה גבוהה, מאוד נעימת הליכות ועם זאת עניינית, בנוסף המחיר לא גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר ג. קרית אונו.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
אחות בית.
חוות דעת:
שירות מצוין! אדיבה, נעימה, אחראית ושירותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי מוסצ'ו, חולון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה ומתן חוות דעת רפואית.
חוות דעת:
אחות רחמניה באה לבדוק את אמא אחרי שהמצב לא היה ברור מול קופת חולים. נתנה חוות דעת מקצועית עם המלצות ברורות להמשך. תבורכי, תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי י. רמת השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
חבישה לאחר ניתוח.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיווי גלעדי, רמת גן.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
שירות לאישה סיעודית באופן זמני.
חוות דעת:
היא מאוד מקצועית, מסורה, יש לה הרבה ידע, לוקחת ברצינות את העניין, מטפלת מצוינת ומאוד מדייקת בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עירית ד. קרית אונו.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
שירות רפואי.
חוות דעת:
היה מצוין. היא רגישה, מכילה ומקצועית. אני ממליצה עליה בחום, היא עומדת בזמנים והזמינות שלה מאה אחוז, יש לי רק דברים טובים להגיד לה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית מ, רמת גן.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
מתן זריקה ומדידת לחץ דם בבית המטופל.
חוות דעת:
מאוד מרוצים! היא נעימה ומקצועית. עשתה מעל ומעבר. היא הגיעה לתת לאבא שלי זריקה בביתו, מדדה לחץ דם ונתנה יעוץ סיעודי היתה קשובה וגם יצרה איתי קשר אחרי לראות מה קורה ואם אני צריכה עוד עזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אלבז, בני ברק.
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
שירותי פיק ליין.
חוות דעת:
ממליצה בחום ובאהבה - כל המילים הטובות. היא הגיעה לאבא שלי הביתה ועשתה לו פיק ליין. עשתה מעל המצופה ממש עבודת קודש - מהממת! מצאנו מלאכים בדרך וזו ממש חצי נחמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל אלקויטי, רמת גן.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
טיפול סיעודי.
חוות דעת:
היא בודקת את אמא שלי, מייעצת לנו ומסדרת לה את התרופות. אני מאוד מרוצה מהמקצועיות שלה, מהאופי הנוח שלה ומהחום שהיא מקרינה. גם אמא שלי מרוצה. אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק