מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נטע
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.14
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אני דבח, רעננה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
טיפול הומאופטי כללי.
חוות דעת:
היא היתה מעולה, סבלנית, אכפתית ומקשיבה. אני ממש מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד גבריאל, אורנית.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
טיפול הומאופתי לילד בעקבות בעיה רגשית.
חוות דעת:
התוצאות באות לידי ביטוי הלכה למעשה. הילד שלי מטופל אצלה וזה עובד יפה מאוד. היא מקצועית, כל ההגעה, האופן שהיא מטפלת בילד, יש מן שאלון והכל נעשה בצורה מקצועית ביותר, רואים שהיא יודעת את העבודה שלה. המחיר סביר ואת התוצאה רואים בשטח- הילד מאוזן היום יחסית למה שהיה קודם. היא אלופה וזה מדהים, אני חייב להודות שיש אנשי מקצוע שכשנגמר הטיפול זה נגמר ואתה יכול להגיע לטיפול נוסף. מה שטוב אצלה זה שבין לבין היא באמת מתקשרת לדעת מה קורה ואיך מתקדם, זו התחשבות שלא רואים אותה היום. רואים שזה מאוד חשוב לה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ברקוביץ', רעננה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
טיפול הומאופתיה עקב מחלה.
חוות דעת:
נטע מאוד מקצועית, אני מגיעה אליה עם הבן שלי לטיפולים והיא עוזרת לו מאוד, אנחנו אצלה כבר שנתיים ונמשיך, עונה לעל השאלות גם אחרי שעות העבודה, זמינה, עוזרת בדברים נוספים, נחמדה ואנחנו מרוצים ממנה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן אוקסמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
טיפול הומאופתי לקושי בשינה.
חוות דעת:
היא מאוד מקצועית, נותנת המון זמן ללקוחות פגישה ראשונה זה שעתיים היא מתרשמת כמו פגישה עם פסיכולוג, יסודית מאוד ועזרה לי, היא רגישה, הייתה לי חוויה מאוד חיובית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אמה בר נתן, רעננה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תכשיר וליווי מתמשך.
חוות דעת:
היא מאוד נחמדה, מקצועית, קשובה ומלאת סבלנות. היא תמיד זמינה ומאוד עוזרת לי, ואני מרוצה ממנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן רוסין, רעננה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תכשיר מותאם אישית וליווי רציף.
חוות דעת:
אני לחלוטין מרוצה ממנה. מצאתי אותה באינטרנט, ולפניה הלכתי לטיפולי הומאופתיה ולא התרשמתי לטובה. היא מטפלת בבן שני ובי כבר כמה חודשים ואנחנו כבר קוטפים פירות: היא הצליחה להעלים 40 אחוז מהאלרגיות של הבן שלי, כשהוא משתמש רק בתכשירים שלה ולא בשום תרופות אחרות וחד משמעית יש שיפורים. היא מאוד נחמדה ונעים לעבוד איתה. היא תמיד זמינה לכל עניין ואני מאוד ממליצה עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ת. ח. רעננה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
טיפול הומאופתי נגד כאבי ראש ומיגרנות.
חוות דעת:
שירות מעולה, היא זמינה ושרותית, אם פונים אליה בטלפון או בווצאפ היא תמיד עונה ותומכת מרחוק והטיפול עוזר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
הכנת תכשיר וליווי מתמשך.
חוות דעת:
נטע נחמדה, קשובה, סבלנית ובעלת יחס מצוין. היא מתייחסת לכל אחד מאוד יפה והיא נהדרת. לצערי הרמדי שנתנה לי עד עכשיו לא פתר לי את הבעיה כמו שקיוויתי אבל היא לא מתייאשת ואנחנו ממשיכים לחפש פתרון.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק