מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לידור
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.62
איכות 10.00
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סמדר צבארי, תל אביב.
משוב: 30/03/2019
תיאור השירות:
יצוג בנושאים פיננסיים.
חוות דעת:
לידור היה מעולה, מאוד מקצועי, זמין, כל פעם שהיו לי שאלות קיבלתי תשובות או חזרו אלי שלא היה מענה, מצוין ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מלאכי, תל אביב.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
טיפול בתיק בנושא ירושה.
חוות דעת:
הוא מעולה! אדם מקצועי ביותר, אדיב, נחמד, הוא מאוד בעניינים עושה הכל כמו שצריך, אין לי מילים באמת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניתאי גיאת, תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בחוזים מול ספקים וחוזי שכירות לעסקים פרטיים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מלידור. הוא עובד ברמה מקצועית מאוד טובה. אני מבסוט עליו חבל על הזמן. ממש מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אדר, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בחוזה שכירות וייצוג מול הביטוח על בעיה רפואית.
חוות דעת:
חבר המליץ לי על לידור וזאת הייתה אחלה בחירה. הוא נותן מענה מאוד טוב, משתף אותי בתהליך ותמיד זמין בנוגע לה-כ-ל! נפגשתי איתו שלוש פעמים ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארטא אומנות ודפוס בע"מ ע. תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
שירות משפטי במסגרת החברה בעניין דיני עבודה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, נחמד, פתר את העיניין ומקצוען מהשורה הראשונה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בן זאב, תל אביב.
משוב: 16/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בתביעה אישית.
חוות דעת:
א', בתור בן אדם הוא מדהים! יחס זה הדבר הכי בולט אצלו, ממש בסדר גמור. ב', בתור עורך דין הוא מאוד מקצועי במה שהוא עושה, ממש אחלה. הוא יודע את העבודה שלו, מבין אותה בצורה יוצאת דופן, מטפל ברגישות בלקוחות והכל- היחס האישי, העבודה, הכל עד הסוף. הייתי מאוד מרוצה מהטיפול, מהדרך, מהעבודה והכל היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אילוז, חולון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
ייצוג בתביעה בדיון שכנים.
חוות דעת:
שירות טוב, זמין ועונה לשאלות. ממש רצה להיכנס לתוך הקרביים של המקרה. היה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ע. תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
אישור וייעוץ בנוגע להסכם בוררות.
חוות דעת:
שירות בסדר, הוא מאוד יסודי וזמין. עשה עבודה מקצועית. התרשמתי שהוא גילה הבנה ובקיאות בניואנסים. בנוסף הציע לי כמה דברים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק