עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה לגג

פרגולה לגג מאלומיניום היא בחירה פופולרית, אסתטית ופונקציונלית. היא עמידה לאורך זמן ודורשת תחזוקה מינימלית, ויכולה לגרום לכם להרגיש על גג העולם. בניית פרגולה לגג תדרוש מכם תוספת הובלת משא שתעלה החל מ-450 ש"ח אבל אם תצטרכו מנוף זה כבר יעלה לפחות 1200 ש"ח. בקיצור, כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא ממש כאן.


פרגולה לגג

פרגולה לגג היא פתרון הצללה מושלם אם אתם גרים בבניין או פנטהאוז. בגדול, לא צריך הרבה כדי להרגיש על גג העולם. פרגולה לגג מעניקה את כל היתרונות של פרגולה רגילה:

פרגולה הצללה: היא תגן עליכם מפני קרני השמש החמות ותאפשר לכם ליהנות במרפסת עם הקפה בבוקר בימי הקיץ.

פרגולה פרטיות: היא יוצרת לכם מרחב פרטי בג או במרפסת, ואין ספק שהיא יכולה לעזור במקרה שאתם גרים בבניין דירות ולא רוצים להרגיש חשופים לעין כל.

 

פרגולת גג

פרגולה לגג מאלומיניום - יתרונות

אפשר לבנות פרגולה לגג מעץ, אבל היום, החומר המנצח לפרגולות הוא אלומיניום, ולא סתם, פרגולות אלומיניום ידועות בעמידות גבוהה לאורך שנים מבלי שתצטרכו לתחזק אותן. אז כן, אולי פרגולה לגג מאלומיניום פחות תזכיר לכם את הטבע לעומת פרגולת עץ, אבל תהיו בטוחים שהיא מקנה לא מעט יתרונות ביניהן:

יתרון עמידות: אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד בפני פגעי מזג האוויר, כמו קור, חום, גשם ורוחות חזקות. ולכן פרגולה לגג מאלומיניום לא צפויה להחליד או להיסדק בקלות.

יתרון תחזוקה מינימלית: בניגוד לפרגולות עץ, פרגולות אלומיניום לא דורשות צביעה או טיפול מיוחד, ובטח לא חידוש של הפרגולה מדי שנה.

יתרון סגנונות: יש מגוון של סוגים וסגנונות שונים, בין אם תרצו פרגולה קלאסית עומדת, תלויה או חשמלית. ואם אתם ממש רוצים להרגיש קרובים לטבע - אפילו פרגולת אלומיניום דמוי עץ.

 

פרגולה לגג מאלומיניום

קירוי פרגולה לגג

פרגולת אלומיניום ניתנת להתקנה הן כעומדת והן כתלויה, ואפשר לבחור את רמת ההצללה הרצויה על ידי קביעת המרווחים בין סרגלי ההצללה שמותקנים על גבי מסגרת הפרגולה.

השיקול העיקרי בבחירת קירוי פרגולה הוא השימוש המיועד לה:

משקפי שמש הגנה מפני השמש: אם אתם רוצים להגן על עצמכם מפני השמש הישראלית הקופחת, תוכלו לבחור קירוי מלא או חלקי, בהתאם לכמות אור השמש הרצויה לכם.

אנשים יצירת מרחב: פרגולה מקורה יכולה לשמש כמרחב נוסף למשחק, אירוח משפחה וחברים, גם בימי קיץ שמשיים וגם בימים גשומים. במקרה הזה קירוי מלא נגד גשם הוא הקירוי בשבילכם.

 

פרגולת אלומיניום תלויה למרפסת

לפרגולת גג אלומיניום יש שני סוגי קירוי עיקריים:

גג עם נזילה קירוי מלא נגד גשם: מכסה את גג הפרגולה וחוסם חדירת מים. בדרך כלל נעשה באמצעות סנטף או סנטף BH.

גג עם נזילה קירוי חלקי: נקרא גם הצללה, נעשה באמצעות סרגלי הצללה לאורך הפרגולה, הסרגלים מסננים חלק מקרני השמש, אבל לא עמידים לגשם.


מחיר פרגולה לגג מאלומיניום

מחיר פרגולת אלומיניום לגג מורכבת ממספר מרכיבים עיקריים:

מספר 1 סוג הפרגולה: 
כסף פרגולה עומדת לגג מאלומיניום
 – עולה החל מ-1000 ש"ח למ"ר.
כסף  פרגולה תלויה לגג מאלומיניום - במקרה כזה הפרגולה תלויה ולא נתמכת ב-4 עמודים ולכן תהליך ההתקנה מורכב יותר והיא תעלה מעט יותר. מחיר התקנת פרגולה תלויה לרוב כרוך בתוספת של כ-100 ש"ח למ"ר.
כסף  פרגולה לגג אלומיניום חשמלית - פרגולה חשמלית היא בעלת מנגנון חשמלי שמאפשר שליטה נוחה וקלה על פתיחת וסגירת שלבי הפרגולה, פרגולה חשמלית תעלה לכם החל מ-1500 ש"ח למ"ר.
כסף  פרגולה לגג מאלומיניום פאנל מבודד - פרגולת פאנל מבודד עשויה מפאנל אלומיניום חזק ועמיד והמחיר של פרגולת פאנל מבודד מתחיל מ-700 ₪ למ"ר.

 

 
 

מספר 2 קירוי: מחיר קירוי פרגולה לגג מאלומיניום תלוי בסוג הקירוי שתבחרו, בממוצע המחיר של קירוי פרגולה נע בין 750-1000 ש"ח לפני מע"מ.
כסף  קירוי סנטף רגיל יעלה לכם בין 100-50 ₪ למ"ר.
כסף  קירוי סנטף BH עולה החל מ-200 למ"ר.


מספר 3 הובלה: פרגולה לגג דורשת הובלה מיוחדת, ויש לקחת בחשבון את עלות ההובלה, הנעה בין 400 ל-500 ש"ח.

כסף במקרים של מגורים בבניין גבוה, מקומה 8 ומעלה, נדרש שימוש במנוף, ועלויות הובלת פרגולה לגג עם מנוף נעות בין 2,000 ל-4,000 ש"ח.

אל דאגה, בדרך כלל, בעל המקצוע המתקין ידאג לארגון של הובלה עם מנוף ככה שלפחות את זה אתם יכולים להוריד לכם מהראש.
 

פרגולת רפפות מתכווננת סגורה

חוק הפרגולות

חוק הפרגולות מאפשר לכם להקים פרגולה ללא היתר מיוחד בתנאי ששטח הפרגולה לא עולה על 50 מ"ר או על רבע משטח החצר או הגג שעליו היא מוקמת. בכל מקרה, פרגולה בכל גודל נדרשת לאישור יציבות מקונסטרוקטור.
אם אתם גרים בפנטהאוז והשטח בבעלותכם מאפשר בניית פרגולה לגג רחבה וגדולה, שימו לב:
פרגולה בשטח של 20-50 מ"ר מחייבת דיווח לרשות הרישוי בתוך 45 ימים ממועד ביצוע העבודה, כאן תוכלו לקרוא עוד על אישור לפרגולה.

סימן קריאה חוק הפרגולות מקל על התקנת פרגולות קטנות, אבל חשוב לוודא שהפרגולה עומדת בכל הדרישות וההגבלות.


בעלי מקצוע מומלצים להתקנת פרגולה לגג מאלומיניום

פרגולה לגג מאלומיניום היא השקעה לא קטנה, אבל אין ספק שלטווח הארוך היא מחזירה את עצמה. לכן, חשוב שתמצאו בעל מקצוע אמין שתוכלו לסמוך עליו, שיעשה את מלאכת ההתקנה היטב וישאיר לכם את מלאכת ה-לשבת רגל על רגל ולהנות מהקפה של הבוקר. אספנו בשבילכם כאן רשימה של מתקיני פרגולות לגג מאלומיניום מומלצים, מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות מרוצים עד הגג, כדי לעזור לכם לבחור את הכי טוב 😊.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פרגולה לגג?

עלות התקנת פרגולת אלומיניום על גג עולה החל מ-1000 ש"ח למ"ר. מחיר ההתקנה משתנה בהתאם לגודל השטח, סוג הקירוי וכו.

מה חשוב לדעת על התקנת פרגולה לגג?

חשוב לקחת בחשבון את עלויות הובלת הפרגולה אל הגג. עלות הובלת משא מתחילה מ-400 ש"ח. במידה ואתם גרים בבניין בקומה 8 ומעלה, תזדקקו להובלה באמצעות מנוף, שתעלה לכם בין 2,000 ל-4,000 ש"ח נוספים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק