עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה ללא עמודים

אם אתם חוששים שהפרגולה תעמוד במרפסת של הבית ותמסגר לכם את הנוף, פרגולה ללא עמודים יכולה להתאים עבורכם ולהוות פתרון הצללה מרשים וחסכוני במקום. רגע לפני שאתם רצים להתקין פרגולה ללא עמודים חשוב שתכירו את המגבלות (העומק המקסימלי שלה יכול להגיע עד ל-3 מטרים). כל מה שתצטרכו לדעת על פרגולה ללא עמודים - בעמוד הבא


פרגולה ללא עמודים

פרגולה ללא עמודים, או פרגולה תלויה, היא פתרון הצללה פופולארי ומרשים שעשוי מעץ, פאנל מבודד או אלומיניום. בניגוד לפרגולות רגילות, היא לא נתמכת על עמודים, אלא תלויה על קיר קיים באמצעות מותחני ברזל (עדיף שיהיו מגולוונים). היתרון הזה נותן לפרגולה ללא עמודים מראה אלגנטי, ומאפשר מרחב פתוח וניצול מקסימלי של השטח, דבר שמהווה יתרון חשוב בעיקר מרפסות קטנות.


יתרונות פרגולה ללא עמודים

בדומה לשאר פרגולות האלומיניום, היתרונות של התקנת פרגולה ללא עמודים מאלומיניום הם:

וי חיסכון בעבודת בניה: פרגולה ללא עמודים לא מצריכה חפירת יסודות באדמה ויציקת בטון, בשונה מפרגולה עומדת.

וי נראות: מלבד האפשרות לפרגולה ללא עמודים מאלומיניום עם טאץ' מודרני במגוון רחב של צבעים וסגנונות, פרגולה ללא עמודים מאפשרת לכם גם ליהנות מנוף פתוח לכל הכיוונים

וי תחזוקה: האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד בפני פגעי מזג אוויר. הוא דורש תחזוקה מינימלית ולא מצריך חידוש של הפרגולה על אף החשיפה לשמש.

 

פרגולה ללא עמודים

 


התקנת פרגולה ללא עמודים

פרגולה ללא עמודים מצריכה התקנה מיוחדת של מותחנים לקיר, זה אולי לא נשמע מסובך אבל הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מחליטים שפרגולה ללא עמודים זו הפרגולה בשבילכם:

אחד התאמה למבנה: חשוב לוודא שהקיר עליו נתלית הפרגולה הוא מסיבי ויציב מספיק כדי לשאת את משקלה. קיר מתאים יהיה קיר שעשוי מחומר חזק כמו בטון או אבן. בנוסף, התקנה של פרגולה ללא עמודים מתאימה בעיקר בבית קרקע, בגג או במרפסת "פתוחה" – כזו  שאין מעליה מרפסת נוספת שמצלה עליה.
שתיים עומק מקסימלי: פרגולה ללא עמודים יכולה להגיע לעומק מקסימלי של עד 3 מטרים. מעבר לזה התופסנים יתקשו לתמוך בפרגולה וזה כבר עסק מסוכן.

שלוש רק בגלל הרוח: התקנת פרגולה ללא עמודים במרפסת חשופה לרוחות אינה בטיחותית. במקרה כזה הרוחות עלולות לפגוע ביציבות של הפרגולה ועדיף לבחור באחת עם עמודים.

ארבע אישור קונסטרוקטור: התקנת פרגולה ללא עמודים מצריכה אישור של קונסטרוקטור. האישור נועד לוודא שהפרגולה ללא עמודים תותקן בצורה בטיחותית ושהקיר חזק מספיק כדי לשאת את משקלה לאורך זמן. 

חמש חוק הפרגולות: לפי חוק הפרגולות אפשר להקים פרגולה ללא היתר מיוחד בתנאי שגודל הפרגולה לא עולה על 50 מ"ר או על רבע מהשטח עליו היא מוקמת. אתם עדיין תצטרכו להגיש את אישור היציבות של הקונסטרוקטור מהסעיף הקודם עד 45 יום מרגע הקמת הפרגולה.

 

עוד טיפים על התקנת פרגולה ללא עמודים בסרטון הבא:


מחיר פרגולה ללא עמודים

התקנת פרגולה ללא עמודים מורכבת יותר מהתקנה של פרגולה רגילה ולכן גם המחירים יקרים יותר בהתאם.

כסף מחיר פרגולה ללא עמודים מאלומיניום נע בין 700 ל- 1,000 ₪ למ"ר לא כולל מע"מ.

התקנת פרגולה ללא עמודים מאלומיניום לגג או במרפסת המצריכה שימוש במרים משא, מעלון או מנוף כמובן מייקרת את התהליך.

כסף מחיר הובלת פרגולה ללא עמודים עד קומה שביעית יעלה בין 500-700 ₪

כסף מחיר הובלת פרגולה ללא עמודים עם מנוף מקומה שמינית ומעלה נע בין 2,000 ל-4,000 ש"ח.


לפרגולה ללא עמודים אפשר להוסיף את כל סוגי הקירויים: סנטף, סנטף BH, פאנל מבודד.

כסף מחיר קירוי פרגולה ללא עמודים נע בין 750 ל- 1000 ש"ח בממוצע.

 

פרגולת ללא עמודים מאלומיניום לאורך קו הבית

 


בעלי מקצוע מומלצים להתקנת פרגולה ללא עמודים

אם נמאס לכם ממסגרות ומתאים לכם פרגולה ללא עמודים שתסגור (או תפתח…) לכם את הפינה הזאת, חשוב שתמצאו בעל מקצוע אמין שתוכלו לסמוך עליו שיתקין את הפרגולה בצורה יסודית. אספנו בשבילכם רשימה של מתקיני פרגולה ללא עמודים מומלצים שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות מרוצים, כדי שתוכלו לבחור את הכי טוב 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פרגולה ללא עמודים?

מחיר פרגולה ללא עמודים מאלומיניום נע בין 700 ל- 1,000 ₪ למ"ר לא כולל מע"מ.

מה היתרונות של פרגולת אלומיניום ללא עמודים?

פרגולת אלומיניום ללא עמודים עשויה מאלומיניום חזק ועמיד שידרוש מכם תחזוקה מינימילת לאורך זמן. בנוסף, העובדה שהפרגולה לא נתמכת בעמודים - מאפשרת מרחב פתוח גם בשטחים קטנים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק