עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולת אלומיניום תלויה היא אחד היתרונות הבולטים של משפחת פרגולות האלומיניום. האלומיניום הוא חומר קל משקל שמאפשר תלייה של הפרגולה ישירות מהקיר, מה שיכול להוסיף יופי אבל גם מאפשר לוותר על רגליים תומכות. ככה נוצר פתרון מעולה למקומות בהם אין מקום, אפשרות או רצון לבנות פרגולה עומדת, ואפשר להנות מהפרגולה בכל מצב. הסבר נוסף על סוגים, מחירים וטיפים לפרגולת אלומיניום תלויה - במאמר הבא

 


מהי פרגולת אלומיניום תלויה?

פרגולת האלומיניום התלויה, הנקראת גם פרגולת אלומיניום מרחפת, היא פריווילגיה מיוחדת של פרגולות האלומיניום. שלא תבינו לא נכון, גם בפרגולות עץ יש תלויות, אבל האלומיניום הוא חומר קל-משקל ולכן מאפשר הרבה יותר חופש פעולה בזירת הפרגולות בלי הרגליים.

אז מה זה פרגולת אלומיניום תלויה? גג הפרגולה נראה בדיוק כמו פרגולת אלומיניום עומדת רגילה, אלא שבמקום להישען על הקרקע היא נתלית על קיר הבית החיצוני בעזרת מותחנים מיוחדים. זווית ואופן התלייה נעשות על פי תקן אותו קבע קונסטרוקטור, על מנת שהפרגולה תהיה יציבה ובטיחותית.

בפרגולת אלומיניום תלויה, כמו בפרגולה רגילה, ניתן להתקין את כל סוגי הקירויים - כמו סנטף, סנטף BH, פאנל מבודד וסוגים שונים של פרגולות חשמליות.

רעיון טיפ שלנו: שאלו את מתקין הפרגולה שלכם אם יש אפשרות להשתמש במותחנים מברזל מגולוון לתליית הפרגולה. אלו מותחנים חזקים ואיכותיים שגם לא יחלידו בגשם.

 

פרגולת אלומיניום תלויה

למה פרגולת אלומיניום תלויה?

יש כמה תרחישים שבהם הפרגולה התלויה תהיה הבחירה הנכונה יותר עבורכם:

וי חיסכון בחפירת יסודות לרגליים של פרגולה עומדת - רגלי פרגולת האלומיניום חייבות להיות מקובעות לקרקע. אם הגינה שלכם לא מרוצפת ואין לכם כוונה להתקין משטח בטון, פרגולה תלויה יכולה לחסוך לכם את הצורך לחפור יסודות בטון בדשא.

וי פתרון למקומות בהם פשוט אי אפשר לקדוח - במקרים בהם קדיחת יסודות דווקא באה בחשבון מבחינתכם, אבל פחות מבחינת השכנים שלכם בבייסמנט מלמטה שעלולים לסבול מנזילות, פרגולת אלומיניום תלויה תמנע מלחמת אזרחים בניינית.

וי חיסכון במרחב במקומות קטנים - ומה אם אין לכם גינה? מה אם יש לכם מרפסת, והחלטתם שגם לה מגיע שדרוג? אין סיבה שלא. מכיוון שמרפסת בדרך כלל קטנה גם ככה, רגליים תומכות יכולות להפריע ולהצר. פרגולת אלומיניום תלויה תיתן את הקירוי אבל לא תגזול מקום מיותר.

 

פרגולת אלומיניום תלויה במרפסת

 

וי פרגולת אלומיניום תלויה לאורך קו הבית - אם תכננתם פרגולה ארוכה שתצל על כל קו הבית ומסביבו, פרגולת אלומיניום תלויה יכולה להיות נוחה יותר מפרגולה עומדת בלי עמודי התמך שיפריעו למעבר החופשי.

 

פרגולת אלומיניום תלויה לאורך קו הבית

 

וי ולסיום, אולי כי פשוט ככה אתם אוהבים. גם בפרגולת האלומיניום התלויה יש עיצובים שונים והמראה מיוחד, ואולי זה בדיוק מה שחיפשתם.

המלצות מהלבשימו לב -  כל עוד תשמרו על משקל של לא יותר מ-6 קילו, בפרגולת האלומיניום התלויה תוכלו בלי בעיה לתלות תוספות כמו תאורה או מאוורר תקרה. איזה סוג של מאוורר? תלוי... קריצה

 

מאוורר תלוי בפרגולת אלומיניום

איפה לא ניתן להתקין פרגולת אלומיניום תלויה?

גם אם פרגולת אלומיניום תלויה היא בדיוק מה שחיפשתם, ומשתלבת בשלמות עם החזון בראש, חשוב שתדעו על כמה מגבלות עוד לפני שלב התכנון:

איקס עומק פרגולת האלומיניום התלויה יוכל להגיע עד כ-3 מטרים. גג גדול יותר מזה יקשה על התופסנים לתמוך בפרגולה ויהיה מסוכן בטיחותית.

איקס תופסני פרגולת האלומיניום התלויה צריכים מן הסתם אחיזה חזקה ויציבה, ולכן אפשר להתקין אותם רק על קיר בטון או רצועת בטון. ברוב הבתים זה הקירות החיצוניים אכן עשויים בטון, אבל קירות מבניה קלה לדוגמא לא חזקים מספיק לתליית פרגולת אלומיניום תלויה.

 

פרגולת אלומיניום תלויה עם מותחנים

 

איקס בבניינים גבוהים, כדאי לברר עם בעל מקצוע אם פרגולה תלויה תוכל להתאים. רוחות חזקות מורגשות יותר בקומות הגבוהות, ועלולות לפגוע ביציבות הפרגולה.

איקס במידה וחלמתם גם על סגירת חורף, שימו לב שאולי פרגולת אלומיניום תלויה היא לא האחת בשבילכם. אפשרי לסגור אותה בהמשך, אולם הסגירה תצריך התקנת זוויות והורדת מסילות קבועות, מה שבעצם יהפוך את הפרגולה לסוג של פרגולת אלומיניום עומדת. לא שפרגולה עומדת היא דבר רע, כמובן :) אבל עדיף פשוט להתקין אותה מראש, ולא להסתבך.


מחירים של פרגולת אלומיניום תלויה

למרות שחסכנו אלומיניום כשוויתרנו על הרעיון של רגליים, המותחנים שמחזיקים את הפרגולה יקרים, וגם עבודת ההתקנה מורכבת יותר מההתקנה של פרגולת אלומיניום עומדת.
לכן, מחירי פרגולת אלומיניום תלויה יכולים להיות מעט יקרים יותר אצל חלק מבעלי המקצוע ממחיר התקנת פרגולת אלומיניום רגילה.

מחיר פרגולת אלומיניום תלויה (לפני מע"מ) הוא 1,000-700 ₪ למ"ר, כמו פרגולה רגילה. אבל יש מתקינים שמוסיפים עוד 100 ₪ למ"ר למחיר של פרגולה רגילה. המחיר, כמובן, תלוי בסוג הקירוי שתבחרו לפרגולה, ויש יקרים יותר ופחות.

 

פרגולת אלומיניום תלויה

מתקיני פרגולת אלומיניום תלויה

וזהו, בדקתם, קראתם, הקשתם על הקיר לוודא שהוא בטון (נקווה ששום דבר לא נקש חזרה...), ואתם מוכנים! כדי לצאת שמחים מחווית ההתקנה, כדאי לבחור בעל מקצוע טוב ומומלץ. אספנו לכם רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום תלויות שתקל עליכם למצוא את המתאים: לכל בעל מקצוע מצורפות כל חוות הדעת והדירוג שלו באתר, שהתעדכנו לאחר כל עבודה. שיהיה בהצלחה! סמיילי


;

שאלות נפוצות לדף זה

מהו מחיר פרגולת אלומיניום תלויה?

מחיר פרגולת אלומיניום תלויה הוא בממוצע 1,000-700 ₪ למ"ר, כמו פרגולה רגילה. אבל יש מתקינים שמוסיפים עוד 100 ₪ למ"ר למחיר של פרגולה רגילה. טווח המחיר מושפע מכמה גורמים: סוג הקירוי שתבחרו לפרגולה, הגודל שלה, וגם כמה מורכב יהיה להתקין אותה (כמו התקנה בגובה, או התקנה בעיצוב מיוחד).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק