עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה פנל מבודד

פרגולה פנל מבודד היא אולי פרגולת האלומיניום הפשוטה ביותר שתוכלו לבקש. אם אתם בקטע של פתרון מודרני ופשוט שיגן עליכם גם בימי השמש הקשים וגם בחורף הגשום – פרגולה פנל מבודד יכולה להיות בול בשבילכם. אז מה היתרונות? כמה זה עולה? וכל מה שחשוב לדעת על פרגולה פנל מבודד ממש כאן


פרגולה פנל מבודד - מה זה?

אתם אולי שואלים את עצמכם, מה זה בכלל פנל מבודד? ובכן, הפנל למעשה עשוי משתי שכבות אלומיניום וביניהן חומר מבודד והוא משמש לבנייה קלה של מחסנים, יחידות דיור וגם פרגולות.

ישנם שלושה חומרים מבודדים: פוליסטרין מוקצף או בשמו העממי- קלקר, פוליאוריטן מוקצף וצמר סלעים דחוס. החומר הנפוץ והמומלץ ביותר לבניית פרגולת פנל מבודד הוא פוליסטרין מוקצף (קלקר).

פנל קלקר מבודד מגיע בדרך כלל בשלושה עוביים שונים: 5, 7.5 ו-10 ס"מ. בחירת העובי תלויה בגודל הפרגולה שאתם זקוקים לה ובשיקולים עיצוביים. ככל שהפרגולה שלכם תהיה גדולה יותר כך גם תצטרכו פנל מבודד חזק ועבה יותר.
אפשר לחלק את הגדלים בצורה גסה:

עיצוב גרפי, מדידה עד גודל פרגולה 3X3 מ"ר - נדרש פנל בעובי של 5 ס"מ.
עיצוב גרפי, מדידה מגודל פרגולה 3X3 מ"ר עד לגודל 7X7 מ"ר - נדרש פנל בעובי של 7 ס"מ.
עיצוב גרפי, מדידה מעל פרגולה 7X7 מ"ר - נדרש פנל בעובי של 10 ס"מ ולפעמים גם 15 ס"מ.

העובי הסטנדרטי בו משתמשים בפרגולת פנל מבודד הוא 5 ס"מ, ולפעמים גם 7.5 ס"מ עבור גג הפרגולה. איש אלומיניום יבחר לכם את העובי המתאים ביותר לפרגולה שלכם.

 

פנל מבודד

יתרונות וחסרונות של פרגולה פנל מבודד

אז למה בכלל כדאי לבנות פרגולה מפנל מבודד? הנה כמה יתרונות:

וי בידוד: אחד היתרונות של פנל מבודד הוא כמובן היותו מבודד.
הפנל מתאפיין בבידוד טרמי מחום ומקור ובבידוד אקוסטי מרעשים כמו רעשי גשם למשל. כך הפרגולה עמידה לגשם ולעומת הפרגולה הקלאסית עם סרגלי הצללה לא נדרש להוסיף לה קירוי (סנטף) לגשם.

וי סגירת חורף וסגירת מרפסת: אם כבר דיברנו על גשם אז כדאי להזכיר שהפרגולה מעולה כתשתית לסגירת חורף ויכולה לחסוך לכם זמן וכסף בהתקנה בעתיד. מעבר לזה, הפרגולה עשויה מפנל מבודד המשמש גם לבנייה קלה ולכן היא יכולה להתאים למי שמתכנן או שוקל סגירת מרפסת לחדר בעתיד.

וי צל מלא: לא שכחנו את הקיץ ואת השמש הישראלית הקופחת, אל דאגה! הפרגולה תוכל להגן עליכם מהשמש באופן מלא.

וי התקנה מהירה: התקנת הפרגולה מהירה ולא מלכלכת ואורכת בדרך כלל בין יום לשלושה ימים, על כל שלבי ההתקנה נסביר בהמשך.

וי תחזוקה קלה: לפרגולת פנל מבודד כמו פרגולת האלומיניום כמעט ולא נדרשת תחזוקה. תוכלו להסתפק בחיזוק חיבורים אחת לכמה שנים.

וי עמידות: אורך חיי פרגולה פנל מבודד מגיע ל-15 עד 20 שנים.

וי לא דליקה: אם אתם כמונו מאמינים שבטיחות קודמת לכל תשמחו לשמוע שבגלל שפרגולה פנל מבודד עשויה מאלומיניום וחומר מבודד ולכן היא אינה דליקה.

 

פרגולה פנל מבודד תלויה
 

חסרונות

עם זאת יש לפרגולה גם כמה חסרונות שכדאי שתכירו:

איקס עיצוב: מלבד הצל המלא שמותירה הפרגולה החיסרון העיקרי שלה הוא העיצוב. הפרגולה מגיעה בעיצוב אחד או שניים ובשלושה גוונים בדרך כלל: לבן, קרם ואפור. אז אם אתם רוצים להתפרע ולעצב לכם פרגולה בצבע או בסגנון מיוחד פרגולת פנל מבודד לא תתאים לכם.

כוכב שימו לב, זה לא מאוד נפוץ אבל חלק קטן מאנשי האלומיניום יכולים לקחת את הפרגולה לצביעה בגוונים נוספים בתוספת תשלום של 50-40 ₪ למ"ר.

איקס סוג הפרגולה: פרגולת אלומיניום מבודד אמנם חזקה ויציבה אבל זה גם הופך אותה לפחות קלה מפרגולה אלומיניום רגילה. המשמעות היא שכמו פרגולת עץ ניתן לתלות אותה כפרגולה תלויה רק בגדלים קטנים יחסית. ולרוב היא מגיעה עומדת על 2 או 4 עמודים.

איקס מחיר: זה לא חדש שפרגולת אלומיניום יקרה יותר מפרגולת עץ... בכמה? פירוט מדויק תוכלו לקרוא בהמשך.

 ובקיצור, פרגולה פנל מבודד מתאימה למי שאוהב מראה מודרני, פרקטי ומוצל ולמי ששוקל לעשות סגירה בעתיד. היא פחות מתאימה למי שרוצה עיצוב מיוחד או הצללה חלקית.

 

פרגולה פנל מבודד לחנייה

שלבים להתקנת פרגולה פנל מבודד

התקנת פרגולת פנל מבודד פשוטה ונעשית בשלושה שלבים:

מספר 1 צבוע הצעת מחיר טלפונית: בשלב הראשוני מומלץ להתקשר ולהתייעץ עם בעל מקצוע אחד או שניים ולקבל ממנו טווח מחירים משוער לפרגולה פנל מבודד. ככל שיהיו לכם יותר פרטים לגבי הפרגולה כך בהתאם בעל המקצוע יוכל לתת לכם הצעה מדויקת יותר.

מספר 2 צבוע מדידות בשטח והצעת מחיר סופית: לאחר שיחת הטלפון יגיע איש האלומיניום אליכם למדידות ויוכל לתת לכם הצעת מחיר סופית לפרגולה פנל מבודד.

מספר 3 צבוע הכנה: אחרי שסיכמתם על הצעת המחיר ההזמנה תשלח להכנה במפעל למשך כשלושה שבועות.

מספר 4 צבוע התקנה: אחרי שהמתנתם בסבלנות הרגע לו חיכיתם הגיע- התקנת הפרגולה. אם תהיתם ההתקנה פשוטה ותארך כיומיים או שלושה.

 

מה עוד צריך לדעת?

כוכבית קטנה  אחריות: מקובל לקבל אחריות על הפרגולה בין שנתיים לשלוש.

כוכבית קטנה  אישורי בנייה: לפי "חוק הפרגולות" פרגולת פנל מבודד לא מצריכה היתר בניה, אלא אישור יציבות ממהנדס.

עם זאת, בגלל שפרגולת פנל מבודד עשויה מחומר אטום לחלוטין (ללא רווחים וללא כניסת אור), המשמש גם לבנייה קלה, הגודל המקסימלי שמותר לבנות בעזרתו ללא היתר בניה הוא עד 20 מ"ר בלבד. לשם ההשוואה, פרגולת אלומיניום עם סרגלי הצללה אפשר לבנות עד 50 מ"ר ללא היתר.
כוכב מידע נוסף על
אישור לפרגולה תוכלו לקרוא במאמר שלנו.

 

פרגולה פנל מבודד למרפסת

תוספות ושדרוגים לפרגולה

טיפה מרזב וניקוז מים: ישנה אפשרות להוסיף לפרגולה מרזב וניקוז מים כך שאת הבריכה תשאירו בחצר ולא על הגג. שדרוג כזה יכול לעלות עוד כ- 800 ₪.

נורה חשמל ותאורה: אם ברצונכם לחבר לתקרה תאורה, מאוורר תקרה או מכשיר חשמלי רצוי כבר בשלב תכנון הפרגולה להתייעץ עם חשמלאי ולעשות את העבודה יחד עם בניית הפרגולה.
 

כוכב טיפ: בגלל שפרגולה פנל מבודד היא יחידה אחת שטוחה (ללא סרגלי הצללה) ניתן לשלב בה תאורה מיוחדת כמו ספוטים שקועים.


פרגולה פנל מבודד מחירים

מחיר מחיר פרגולה פנל מבודד כולל עבודה וחומרים מתחיל מ-650 ₪ למ"ר ויכול להגיע עד 1,200 ₪ עם תוספות ושדרוגים (כמו חשמל, מרזב וצבע מיוחד).
טווח המחיר מושפע בעיקר מעובי הפנל, למשל:

מחיר  מחיר פרגולה מפנל מבודד בעובי 5 ס"מ יהיה כ- 750 ₪ למ"ר.

מחיר מחיר פרגולה מפנל מבודד בעובי 7.5 ס"מ יהיה כ- 800 ₪ למ"ר.

מחיר מחיר פרגולה מפנל מבודד בעובי 10 ס"מ יהיה כ- 900 ₪ למ"ר.

סימן קריאה המחירים אינם כוללים מע"מ.


מתקיני פרגולות מומלצים להתקנת פרגולה פנל מבודד

אז אם החלטתם שבקיץ הזה הדשא של השכן שלכם לא יהיה מוצל יותר - כנראה שאתם מחפשים עכשיו מתקיני פרגולות מומלצים להתקנת פרגולה פנל מבודד. אנחנו כאן כדי לעזור ולכן אספנו עבורכם רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פרגולה פנל מבודד?

פרגולה פנל מבודד עולה בין 650 ש"ח ל-1,200 ש"ח למטר רבוע. המחיר מושפע מעובי הפנל הנדרש, בסוג הפרגולה ובתוספות ושדרוגים.

האם יש אחריות לפרגולה פנל מבודד?

לרוב ניתנת אחריות על הפרגולה למשך שנתיים עד שלוש.

באיזה צבע ניתן להזמין פרגולה פנל מבודד?

פרגולה פנל מבודד מגיעה לרוב בשלושה צבעים: לבן, קרם ואפור. עם זאת, חלק מאנשי האלומיניום מציעים אותה בגוונים נוספים בתוספת תשלום.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק