עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קירוי פרגולה אלומיניום

יש לא מעט סוגי קירוי לפרגולת אלומיניום - קירויים אטומים לגשם ושמש, חצי אטומים, זזים, מתכווננים ועוד. אז איזה סוג קירוי פרגולת אלומיניום הכי מומלץ? מה זה סנטף, רפפות או פנל מבודד? וכמה הם עולים? (לדוגמה, סנטף זה רק 50 ₪ למ"ר) כל התשובות בדף הבא מתאימות גם לאוהבי שמש וגם לאנשי צללים


קירוי סרגלי הצללה

לפני שמתקינים פרגולת אלומיניום צריך לבחור סוג קירוי, בגלל שסוגים שונים מצריכים הכנות שונות.

נתחיל בקירוי הכי פשוט וקלאסי. סרגלי הצללה הם לוחות אלומיניום שמספקים צל חלקי וזרימת אוויר, אבל לא מגנים מפני גשם. אתם יכולים לבחור את רוחב הסרגלים ואת רוחב הרווחים ביניהם, וכך להחליט כמה שמש נכנסת לכם לתוך הפרגולה. קירוי סטנדרטי מקבל מחיר סטנדרטי: 1,000-700 ₪ למ"ר (לא כולל מע"מ).

 

פרגולת אלומיניום עם סרגליי הצללה

קירוי סנטף

הסנטף הוא קירוי סינטטי שנותן צל, מסנן קרינת UV ועמיד בגשם. לסנטף יש צורה גלית ואפשר להשיג אותו בצבע לבן, אפור, שקוף, כחול ועוד. הסנטף הרגיל עולה 100-50 ₪ למ"ר, אבל יש לו חסרון גדול - הוא מרעיש נורא בגשם. לכן, הומצא סנטף BH שכמעט ולא מרעיש בגשם, ועולה 200-100 ₪ למ"ר (לא כולל מע"מ).

 

קירוי סנטף BH בפרגולת אלומיניום

קירוי פנל מבודד

פרגולה פנל מבודד מציעה הגנה מלאה מהשמש וממזג האוויר. הפנל הוא יחידה אחת חלקה ואטומה, בדרך כלל בצבע לבן, שמגיעה בעוביים שונים (תלוי בגודל הפרגולה שתרצו לבנות). מחיר פרגולת אלומיניום פנל מבודד הוא 1,200-700 ₪ למ"ר, ומושפע מעובי הפנל.

 

פרגולת פנל מבודד

קירוי רפפות - פרגולה מתכווננת

רפפות הן סוג מיוחד של קירוי פרגולה מאלומיניום כי הן מאפשרות התאמה אישית. כמו תריס רפפה שאפשר לפתוח ולסגור, גם בקירוי רפפות אפשר לסגור ולפתוח את הגג לפי כמות השמש שתרצו להכניס. אפשר לפתוח את הרפפות לחלוטין, לסגור (אם השמש חזקה או שיורד גשם), ואפשר גם לפתוח באופן חלקי (כי מי לא רוצה שיזוף זברה?) ניתן להשיג פרגולת אלומיניום מתכווננת ידנית, אך הגרסה הפופולרית היא חשמלית ועולה 1,800-1,400 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

פרגולת אלומיניום מתכווננת

קירוי עם בד PVC - פרגולה נאספת

כמו תריס גלילה, אפשר לפתוח ולסגור את גג הפרגולה באמצעות קירוי גלילה של בד PVC. הבד הזה אטום לחלוטין לגשם ולשמש, ולכן אפשר לסגור אותו בשמש חזקה או בגשם, ולפתוח כאשר מזג האוויר נעים. גם לקירוי הזה יש גרסה ידנית, אבל הגרסה הפופולרית היא חשמלית ועולה 1,500 ₪ למ"ר ללא מע"מ (ואפילו פחות בפרגולות גדולות).

 

פרגולה חשמלית נאספת מאלומיניום

מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי סוג הקירוי, שווה להרים טלפון למתקין מנוסה. אנחנו בכל אופן אספנו לכם רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים. כל אחד מהם מדורג ומקבל חוות דעת על כל עבודה שהוא מבצע, אז שווה להציץ ולראות אם אחד מהם רלוונטי לכם. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק