עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולת אלומיניום חשמלית

כולנו אוהבים מוצרים שמכילים כמה באחד: גם שמפו וגם מרכך, גם כבל וגם בלוטות', גם קוצץ וגם מעבד. אפשר להגיד שגם פרגולה חשמלית היא כזאת: גם אטומה לגשם, וגם מאפשרת פתיחה נוחה בימים של ראות טובה. שווה! פרגולת האלומיניום החשמלית מגיעה בשני סוגים עיקריים, עם ניקוז מובנה ואפשרות לתוספת תאורה, וכן, יש גם חסרונות. הכל על פרגולת אלומיניום חשמלית - התחלנו


מהי פרגולת אלומיניום חשמלית?

פרגולת אלומיניום חשמלית היא חלק ממשפחת פרגולת האלומיניום. מה שמייחד אותה, בין אם תלויה מקיר הבית או עומדת על רגליים, הוא שהקירוי ניתן להזזה בצורה חשמלית - כך שאפשר להתאים את כמות החשיפה לשמש הרצויה בכל רגע נתון.

הפרגולה החשמלית חוסמת גשם לחלוטין, ומכיוון שמָים וחשמל הם לא השילוב הכי מוצלח - יש לה מערכת ניקוז מובנית שמנקזת את הגשם החוצה בלי לפגוע במערכות החשמליות.

 

 

לפרגולה החשמלית שני סוגים: פרגולה חשמלית מתכווננת (בעלת תריסים), שאותה אנחנו מכנים גם פרגולה חשמלית 'קלאסית', ופרגולה חשמלית נאספת. בואו נרחיב קצת יותר:


סוגי פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולת אלומיניום חשמלית מתכווננת

לפרגולה החשמלית הקלאסית קירוי בצורת תריסים, או רפפות, שנפתחים ונסגרים בהתאם לרצונכם על ידי מתג או שלט. היתרון שלה הוא שהמצב הפתוח מאפשר קירוי של הצללה בלבד, והמצב הסגור אוטם לגמרי את הפרגולה והופך את הקירוי לקירוי מלא - חסין נגד גשם. יש גם מצבי ביניים, וכך תוכלו להתאים את כמות השמש שתרצו, ואת רוחב שיזוף הזברה 😉

פרגולה חשמלית נאספת

הפרגולה החשמלית הנאספת כוללת מסגרת אלומיניום שמעליה מתוח בד חסין מים. הבד מחובר בעזרת מסילות, ולכן אפשר למתוח או לאסוף אותו הצידה, בהתאם לתחזית מזג האוויר הבאה עליכם לטובה :) הפרגולה הנאספת לא מאפשרת מצב של הצללה בלבד - היא או סגורה לגמרי או פתוחה לגמרי. מצד שני - הפלוס הגדול שלה בימים יפים נטולי אבק הוא האפשרות לפתוח את האזור המקורה לחלוטין וליהנות משמיים פתוחים.


חסרונות הפרגולה החשמלית

אין מטבע בלי שני צדדים. גם לפרגולת האלומיניום החשמלית יש חסרונות, ואלו הם:

פרגולה דורשת תחזוקה מוגברת. פרגולת האלומיניום מפורסמת במינימום התחזוקה שהן דורשות, מכיוון שהאלומיניום לא מחליד, לא נסדק ולא משנה צבע עם השנים והגשמים. כך גם בפרגולה חשמלית אך יחד עם זאת, היא בהחלט תדרוש יותר תחזוקה מפרגולת אלומיניום רגילה - יש בה מנועים רגישים, יש בלאי בעקבות תזוזת החלקים, ולכן היא קצת פחות בקטגוריית 'התקן ושכח'.

פרגולה עלות גבוהה יותר. צפוי, הא? אין פרגולות אלומיניום חשמליות חינם. ההתקנה המורכבת, הקונסטרוקציה המיוחדת והכנת החשמל שמעורבת בתהליך יֶיקרו את מחיר הפרגולה ביחס לפרגולת אלומיניום רגילה. על המחירים בפועל נרחיב ממש עוד מעט.

פרגולה הרכבה ארוכה יותר. הרכבת פרגולת אלמיניום נחשבת למהירה מאוד ופשוטה יחסית, ובכל אופן התקנה של פרגולת אלומיניום חשמלית תארך קצת יותר בשל מורכבות העבודה.


תהליך התקנה: פרגולת אלומיניום חשמלית

תהליך ההתקנה של פרגולת אלומיניום חשמלית דומה מאוד להתקנה של פרגולת אלומיניום רגילה:

אחד הזמנה מבעל המקצוע: תתחיל משיחה או הודעה לבעל המקצוע, שבה אתם תסבירו את תנאי הגינה או המרפסת ותשקלו יחד מה נשמע הכיוון המתאים. לאחר מכן יגיע בעל המקצוע אליכם למדידות ולהבנת תנאי השטח: האם יש צורך במנוף? האם יש גישה להעברת החומרים? וכך יוכל לבנות לכם הצעת מחיר. אם ישבתם, חשבתם והחלטתם ללכת על זה, תוכלו להתקדם להזמנה מבית המלאכה.

שתיים המתנה להכנת ההזמנה: איך שהשבועות האלו מרגישים כמו נצח! אבל לרוב פרגולת אלומיניום דווקא זריזות מאוד, וההזמנה מוכנה תוך 21 ימי עסקים/כשלושה שבועות.

שלוש התקנת הפרגולה החשמלית: התקנת פרגולת אלומיניום חשמלית מורכבת קצת יותר מכל פרגולת אלומיניום אחרת, ולכן קצת יותר ארוכה. היא יכולה לקחת בין יום ליומיים - תלוי בגודל הפרגולה ובמיקום שלה. בעל המקצוע יגיע עם כל החלקים מוכנים ומדוייקים למידות שתכננתם, ירכיב את הקונסטרוקציה והעמודים ומעליה יתקין את קירוי התריסים.

ארבע חיבור הפרגולה לחשמל: כשהפרגולה החשמלית תהיה מוכנה, יישאר לכם רק להזמין חשמלאי מוסמך שיחבר את היפהפייה החדשה לחשמל הביתי. תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע, והוא יסביר לכם מי יוכל לעשות את העבודה.

התקנת פרגולת אלומיניום

מחיר פרגולת אלומניום חשמלית

נתחיל עם הפרגולה החשמלית הזולה יותר מבין השתיים, והיא הפרגולה הנאספת. המחיר המשוער לפרגולת אלומיניום חשמלית נאספת הוא בממוצע 1300-1750 ש"ח למטר רבוע, לפני מע"מ.

פרגולת אלומיניום חשמלית 'קלאסית', או בעלת רפפות. הפרגולה הזו מכילה הרבה יותר אלומיניום, ולכן מחירה יהיה הגבוה מהשתיים - סביב ה-1500-1900 ש"ח למטר רבוע, לפני מע"מ.

פרגולת אלומיניום נאספת

תאורה לפרגולת אלומיניום חשמלית

אחד החסרונות של קירוי מלא זה העניין שהוא חוסם הכל - גם את הגשם, וזה מצוין, אבל גם שמש - כשסוגרים את הפרגולה החשמלית עד הסוף האזור המקורה יכול להיות חשוך ואפלולי. אחד הפתרונות לכך הוא התקנת תאורה בקונסטרוקציה של הפרגולה. התאורה הפופולארית ביותר היא תאורת לד, שיכולה לבוא כגוף תלוי או כפסי תאורה.

מחיר גופים תלויים מגוון מאוד, ותלוי בגודל ובעיצוב שבחרתם. בשביל להתקין גוף תאורה נתלה תצטרכו ליצור הכנה לנקודת חשמל, במחיר ממוצע של כ-200-250 ש"ח לנקודה בודדת.

מחיר פסי תאורה לפרגולת אלומיניום חשמלית נמדד לפי 'פס', כלומר אורך הלד שהתקנתם. אורך ממוצע לפרגולה הוא סביב ה-3 מטרים. מחיר 3 מטרים של פס לד יעלה כ-1000 ש"ח בממוצע.

המלצות מהלב שימו לב - בעל המקצוע מבצע הכנה של תאורת הלד באלומיניום, כולל העברת כבלים והצמדת הנורות, אך לא מבצע את החיבור הסופי לחשמל. את זה יכול לעשות רק חשמלאי מוסמך, אותו תצטרכו להזמין בנפרד.


מתקיני פרגולות אלומיניום חשמליות

קראתם, שקלתם, ובחרתם פרגולה? מצוין. לנו נשאר רק להציע עזרה גם בתהליך ההתקנה. 'בעלי-מקצוע' ו'התקנות' אלו מילים שיכולות לעורר צמרמורת או פלאשבקים גם במיטב האנשים, ואנחנו יכולים להזדהות.  בדיוק בגלל זה צירפנו כאן רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום חשמליות מומלצים, אבל לא רק אותם - גם את כל חוות הדעת והדירוגים של הלקוחות הקודמים, על כל עבודה ועבודה באתר. כך תוכלו לקרוא, להתרשם, ולבחור בלב שקט. בהצלחה ותתחדשו!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק