מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי משלב טכניקות ריפוי עתיקות של לחיצות, מתיחות ופיתולים לצורך ניקוי חסימות, שיפור זרימת הדם ושחרור מתחים. עיסוי תאילנדי נמשך בין 45-60 דקות ומחירו נע בין 250-300  אצל מעסה מוסמך. מה מיוחד בעיסוי תאילנדי? מה יכול לייקר את המחיר? ואיפה אפשר למצוא מעסים מומלצים לעיסוי תאילנדי? כל התשובות כאן


מאפייני עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי הוא טיפול מבוקש בתחום הבריאות האלטרנטיבית למי שמחפש הרפיה, התחדשות וחיבור עמוק עם הגוף. בלב העיסוי התאילנדי עומדת האמונה בקונספט של קווי אנרגיה שדרכם זורמת אנרגיית כוח החיים - "פראנה".

העיסוי משלב רפואה תאילנדית מקומית ושיטות ריפוי עממיות ומתמקד בניקוי חסימות, שיפור זרימת הדם ושחרור מתחים - פיזיים ונפשיים. הוא נועד להחזיר את איזון האנרגיה בגוף על ידי הפעלת לחץ ומתיחות ובדומה ליוגה, עושה שימוש רב בתרגילי גמישות והרפיה.

 

עיסוי תאילנדי על הרצפה

 

מה מיוחד בעיסוי תאילנדי?

עקיצת יתוש מגרדת עיסוי תאילנדי אורך בין 45-60 דקות, במהלכם המטפל/ת משתמש בידיים, אגודלים, מרפקים, ברכיים ואפילו רגליים כדי להפעיל לחץ על גוף המטופל, מכף רגל ועד ראש.

עקיצת יתוש מגרדת בניגוד לצורות אחרות של עיסוי, העיסוי התאילנדי מתבצע על מחצלת על הרצפה, כאשר הלקוח לבוש בגדים נוחים.


מחיר עיסוי תאילנדי

שקל מחיר עיסוי תאילנדי באורך 45-60 דקות נע בין 250-300 ₪.

שימו לב, עיסוי עד הבית או טיפול ארוך משעה מעלים לרוב את המחיר.


עיסוי תאילנדי - יתרונות

עיסוי תאילנדי נועד להביא להקלה על העומס היומיומי של הגוף והנפש, אבל איך הוא עושה את זה? אלה היתרונות שיכול להעניק לכם עיסוי תאילנדי איכותי:

וי הרפייה והפגת מתחים - עיסוי תאילנדי משלב תנועות קצביות ולחץ עמוק המעודד הרפיה, מפחית מתח ומרגיע את הנפש. זה עוזר להקל על החרדה, לקדם שינה טובה יותר ולהחזיר את האיזון הרגשי.

וי שיפור גמישות וניידות - טכניקות המתיחה המשמשות בעיסוי תאילנדי מגבירות את ניידות המפרקים, משפרות את הגמישות ואת טווח התנועה. זה מועיל במיוחד לספורטאים ורקדנים אך גם לאנשים שיושבים יותר מדי.

וי הקלה על כאבים - עיסוי תאילנדי יכול להקל על מתח שרירים, כאבים כרוניים ולהפחית אי נוחות הנגרמת מכאבי גב, מיגרנות ודלקת פרקים.

וי ניקוי רעלים ושיפור זרימת דם - השילוב של תנועות לחץ ומתיחה בעיסוי תאילנדי ממריץ את מחזור הדם והלימפה, מקל על סילוק הרעלים מהגוף ומסדיר לחץ דם.

איקס מה בכל זאת כדאי לקחת בחשבון לפני שקובעים עיסוי תאילנדי? מדובר על עיסוי לא עדין, בלשון המעטה. המטפל משתמש במפרקים שלו ומבצע מתיחות ולחיצות על גוף המטופל ולכן לבעלי רגישויות, פציעות, נשים בהריון ואחרי לידה - מומלץ לוותר על עיסוי תאילנדי ולבחור בסוג אחר של עיסוי.

 

עיסוי תאילנדי

מעסים מומלצים לעיסוי תאילנדי

אם אתם מרגישים שהחיים הוציאו אתכם מאיזון, עיסוי תאילנדי הוא חוויה שיכולה לעשות לכם סדר באנרגיה. וכדי שלא תבזבזו אנרגיות נוספות על מציאת מעסים, הכנו לכם רשימה של מעסים מומלצים לעיסוי תאילנדי. לאחר כל עיסוי אנחנו מבקשים לשמוע את חוות דעתכם על החוויה, כך שהדירוג באתר תמיד עדכני ואמין. תהנו!


תחומים נוספים שיכולים לעניין אתכם...


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק