מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיסוי לנשים בהריון

אל מול האיסור על אכילת סושי, שתיית יין, טבילה בג'קוזי ועוד, עיסוי לנשים בהריון הוא המעט שאנחנו יכולות לעשות כדי לפנק את עצמינו במהלך התקופה המאתגרת. כל עוד תקפידי להימנע מסיכונים, מדובר בחוויה מפנקת שיכולה לסייע בהפחתת תסמיני הריון מרגיזים. אז מה כולל עיסוי בהריון? מה הדגשים החשובים שאת צריכה לדעת? וכמה זה עולה? כל המידע שעשוי לעניין אותך על עיסוי לנשים בהריון.


עיסוי בהריון

על ידי עיסוי ולחיצות, עיסוי בהריון מסייע לטפל במגוון רחב של תופעות שגורמות לחוסר נוחות ואף כאב בזמן ההיריון. תנועת העיסוי משתנה בהתאם לשלבי ההריון ולמטרד אותו חווה האישה ההרה באותו שלב, תוך הימנעות משכיבה על הבטן ונגיעה באזורים המקושרים לאגן ולפריון, על מנת לא לסכן את ההריון.

עקיצת יתוש מגרדתמי מבצע עיסוי לנשים בהריון? אמנם כל מעסה מוסמך יכול לתת טיפול לנשים בהריון ובכל זאת - מומלץ מאוד לבחור מעסה בעל התמחות ספציפית בהריון, לידה ופריון שידע להעניק לך את הטיפול הטוב והמתאים ביותר.

אישה בהיריון עיסוי לצורך זירוז לידה - עיסוי הגוף באזור האגן, בטן, קרסוליים וכפות רגליים הינו שיטה טבעית לזירוז לידה. בהריון עודף ולאחר התייעצות עם רופא אפשר להגיע למסאז' אצל מעסה מוסמך במטרה להכין את הגוף לקראת צירים.


יתרונות עיסוי בהריון

חוץ מהעובדה שמדובר בטיפול מפנק שמאפשר לך שעה של שלווה וחיבור לעצמך, עיסוי בהריון יכול לשפר משמעותית את חודשי ההיריון, החל מהקלה על תסמינים פיזיים ועד להפחתת מתח נפשי:

וי הקלה על אי נוחות ותסמיני הריון - העיסוי מתמקד באזורים כמו הגב, הירכיים, הרגליים וכפות הרגליים כדי להפיג מתחים ולקדם הרפיה. תנועות הלישה העדינות משפרות את זרימת הדם, מפחיתות נפיחות ומקלות על כאבי שרירים, פרקים ומספקות הקלה.

וי הפחתת מתח וחרדה - הריון הוא תקופה של שינויים רגשיים והורמונליים, שעלולים לגרום למתח וחרדה מוגברים. עיסוי בהריון מציע שלווה ורגיעה. שחרור אנדורפינים במהלך העיסוי עוזר להעלות את מצב הרוח, להפחית את הורמוני הלחץ ולהתחבר לגוף שלך.

 

עיסוי בהריון

 

וי שיפור איכות השינה - הפרעות שינה שכיחות במהלך ההריון בגלל אי נוחות פיזית, שינויים הורמונליים וחששות טבעיים. עיסוי בהריון יכול לתרום לשיפור איכות השינה על ידי הרפיית הגוף, המרצת ייצור הסרוטונין הקשור להרפיה ולשינה, והפחתת ייצור הקורטיזול, הורמון לחץ שיכול להפריע לשינה.

וי שיפור מחזור הדם ותפקוד הלימפה - במהלך ההיריון נפח הדם בגוף עולה באופן משמעותי, ושינויים הורמונליים עלולים להוביל לזרימת דם לקויה ולאגירת נוזלים. עיסוי הריון משפר את זרימת הדם, ממריץ את תפקוד הלימפה, מסייע לחילוף חומרים בגוף ומפחית נפיחות בגפיים.

חשוב לציין - כמו בכל תחום של רפואה אלטרנטיבית, יש מי שמאמין שזה עובד, ויש מי שטוען שהכל בראש. בין אם זה יעיל או לא - אם את חווה כאב או חוסר נוחות, שום רע לא יכול לצמוח מטיפול מפנק. ואם לא מתאים לך לצאת מהבית כרגע – עיסוי עד הבית הוא הפתרון בשבילך.


עיסוי בהריון – כללי זהירות

בעוד עיסוי בהריון נחשב בדרך כלל טיפול בטוח, ישנם שיקולים שכדאי להיות מודעות אליהם. זה לא אומר שאסור לעשות עיסוי בהריון, אלא שכדאי לשים לב למספר דגשים:

שימו לב הריון בסיכון גבוה: אם יש לך הריון בסיכון גבוה, כגון היסטוריה של צירים מוקדמים, רעלת הריון, היפרדות שליה או סיבוכים אחרים, חיוני להתייעץ עם הרופא שלך לפני קבלת עיסוי בהריון.

שימו לב במהלך השליש הראשון: חלק מהמטפלים בוחרים שלא לעסות נשים הרות במהלך השליש הראשון בשל הסיכון המוגבר להפלה במהלך תקופה זו.

שימו לב שכיבה על הבטן: בדרך כלל עיסוי מבוצע כאשר המטופל שוכב על הבטן, אך במקרה של הריון זה בלתי אפשרי. לכן העיסוי יתקיים בשכיבה על צידי הגוף וניתן לשלב גם ישיבה על כיסא.

שימו לב נקודות לחץ: כדי למנוע כל סיכון בהתפתחות התקינה של העובר, מטפלים נמנעים מהפעלת לחץ עמוק על אזורים מסוימים (במיוחד סביב הקרסוליים ופרקי הידיים) שעשויים לעורר התכווצויות ברחם.

שימו לב תנוחות: ככל שההריון מתקדם, תנוחות מסוימות עלולות להפוך לא נוחות ואפילו לא בטוחות עבור האם והעובר. מטפלים מיומנים בעיסוי לנשים בהריון יודעים להתאים את העיסוי לשלבי ההריון תוך מתן תשומת לב לנוחות ולבטיחות.

זה מה שאמרו מעסים המדורגים באתר כששאלנו האם מותר לעשות מסאז' בהריון.

 

עיסוי לכאב בהריון

מחיר עיסוי בהריון

שקל מחיר עיסוי לנשים בהריון נע בין 250-350 ₪ לטיפול של 45-60 דקות, בדומה למחיר עיסוי מקצועי רגיל.

אחד אם פחות בא לך לעסות את כל הגוף, את יכולה ללכת על רפלקסולוגיה לנשים בהריון.


מעסים מומלצים לעיסוי בהריון

אם החלטת שמגיע לך לעשות עיסוי בהריון הכנו לך רשימה של מעסים ומעסות מומלצים המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמות, שקבלו עיסוי בתקופת ההריון מאחד המטפלים שברשימה. המלצה שלנו – תעשי את זה ותהני קריצה


תחומים נוספים שיכולים לעניין אותך במהלך תקופת ההיריון:


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק