מוקד מידרג: 1-700-707-233

טיפול טווינא מחיר

טיפול טווינא זה אמנם לא לחש קסם, אבל הוא יכול לחולל פלאים לגוף ולעזור במגוון בעיות - החל ממתח נפשי ועד פריצת דיסק. מחיר טיפול טווינא נע בין 150-300 ₪. מה משפיע ומה לא משפיע על מחיר טיפול טווינא? איך הטיפול עובד? ולמה כדאי לשים לב? תמתחו שרירים, אנחנו מתחילים קריצה


מה זה טווינא

אם אתם סובלים ממיגרנות והחלטתם לתת צ'אנס לרפואה האלטרנטיבית, הגעתם למקום הנכון. טיפול טווינא הוא פיזיותרפיה סינית, שבשונה מדיקור סיני, מבוססת על עיסוי בצורת לישה לאורך מסלולים אנרגטיים בגופו של המטופל. הלישה נועדה להזרים דם וחמצן לאזורים הכואבים בגוף, דבר שעוזר לריפוי הגוף לפי הרפואה הסינית.

טיפול טווינא מתאים למגוון בעיות, מאורתופדיה כמו כאבי גב, צוואר ופריצת דיסק ועד מתח או לחץ נפשי, עייפות כרונית, דלקות, אסטמה, מיגרנות, בעיות במערכת העיכול, תסמונת קדם ווסתית, דורבן בכף הרגל ופציעות ספורט. 

כוכבית בשונה מעיסוי מקצועי רגיל או עיסוי רפואי, הטיפול מתבצע עם בגדים ולכן כדאי להגיע עם בגדים נוחים ולא צמודים מדי.

 

נקודות רגישות לפי הרפואה הסינית

מחיר טיפול טווינא

מחיר טיפול טווינא משתנה ממטפל למטפל. למרות זאת יש טווח מחירים אותו רוב המטפלים גובים, והוא מושפע מהגורמים הבאים:

שעון משך הטיפול - טיפול טווינא מינימלי יהיה 20 דקות וטיפול מקסימלי יהיה שעה. מדובר בטיפול אנרגטי ולכן אורך זמן קצר יחסית. בדרך כלל מטפלים מעניקים טיפולי טווינא של כחצי שעה או 45 דקות. מחירי טיפול טווינא לפי זמנים:

שקל מחיר טיפול טווינא של חצי שעה - 150-200 ₪

שקל מחיר טיפול טווינא של 45 דקות - 200-250 ₪

שקל מחיר טיפול טווינא של שעה - כ-300 ₪

 

בית אדום מיקום הטיפול - טיפול טווינא יכול להתרחש בקליניקה של המטפל ויכול גם להגיע עד אליכם הביתה. ההחלטה לקבל מטופל בביתו או בקליניקה משתנה ממטפל למטפל, לכן כדאי שתבררו את זה לפני כן בשיחה טלפונית עם המטפל שלכם. 

שקל מחיר טיפול טווינא עד הבית עולה 30-50 ₪ יותר ממחיר טיפול בקליניקה (בהתאם למרחק ממנו מגיע המטפל).

 

חמש סדרת טיפולים - כמות הטיפולים משתנה לפי המצב הבריאותי שלכם ולפי אבחנת המטפל. לכל מצב בריאותי יש כמות טיפולים המספיקה לו אבל מה שבטוח, כדי לטפל בדלקת או כאבים חוזרים ונשנים, טיפול טווינא אחד לא מספיק.

שקל רוב מטפלי הטווינא יתנו מחיר מוזל יותר לסדרת טיפולים מראש, בדרך כלל לפחות 5 טיפולים. שווה לבדוק את זה!

 

מה לא משפיע על מחיר טיפול טווינא? מחיר טיפול טווינא לא מושפע מסוג הבעיה איתה הגעתם. בין אם מדובר במתח נפשי, מיגרנות, בעיות במערכת העיכול או בעיות אורתופדיות, המחיר נשאר זהה. 

 

עיסוי טווינא

מחיר טיפול טווינא בקופות החולים

מחיר טיפול טווינא משתנה בין קופות החולים השונות, ויכול להוזיל לכם עלויות אם אתם חברים בביטוחים השונים כמו מכבי שלי, כללית מושלם או ביטוחים אחרים בקופות.

שקל מחיר טיפול טווינא בקופ"ח מכבי למשך 20 דק' נע בין 52-146 ₪, בהתאם לסוג הביטוח שברשותכם.

שקל מחיר טיפול טווינא בקופ"ח כללית:

למשך 30 דקות נע בין 97-185 ₪, בהתאם לסוג הביטוח שברשותכם.

למשך 45 דקות נע בין 151-247 ₪, בהתאם לסוג הביטוח שברשותכם.

שקל מחיר טיפול טווינא בקופ"ח מאוחדת:

למשך 30 דקות נע בין 80-133 ₪, בהתאם לסוג הביטוח שברשותכם.

למשך 60 דקות נע בין 143-238 ₪, בהתאם לסוג הביטוח שברשותכם.


דגשים לטיפול טווינא

אחד אם אתם סובלים ממחלות עור או לוקחים מדללי דם, לא מומלץ ללכת לטיפול טווינא או לפחות כדאי להתייעץ עם רופא ועם מטפל טווינא לפני.

שתיים שימו לב להכשרה של המטפל שלכם. רק מטפל מוסמך רשאי לערוך לכם טיפול טווינא. איך תדעו אם הוא מוסמך? תבקשו לראות תעודה ממכללה מוכרת כמו מכללת רידמן או מכללת ברושים. 

שלוש מומלץ להימנע מארוחה כבדה במשך שעתיים לפני הטיפול, כדי שהעיסוי לא יעשה לכם בחילה.

הדגשים תקפים גם לאחותה היפנית של הטווינא, טיפול השיאצו.


מטפלי טווינא מומלצים

עכשיו נותר לבחור את המטפל הכי טוב שיש כדי שיזרים לכם אנרגיות לאזור הכואב. על הכאבים רק המטפל יוכל להקל, אבל כדי להקל על החיפושים ריכזנו לכם כאן מטפלי טווינא מומלצים מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. עכשיו רק נשאר לכם לבחור, שיהיה בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק