מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורטאים הוא טכניקת עיסוי טיפולית שהפכה כבר מזמן למרכיב חיוני בתוכנית אימונים של ספורטאים מקצועיים. היא מציעה יתרונות רבים עבור אנשים העוסקים בפעילות גופנית, ובניגוד לעיסוי הרפיה, שמטרתו להפחית מתחים, עיסוי ספורט נועד לייעל את הביצועים הספורטיביים ולסייע בשיקום פציעות ספורט. מחיר עיסוי ספורטאים נע בין 250-400 ₪ ויכול להתאים לספורטאים מתקדמים ומתחילים כאחד. מוכנים להתחיל?


מה זה עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורט הוא סוג של עיסוי טיפולי המתמקד במתן מענה לצרכים הייחודיים של ספורטאים. לכן, יש חשיבות גדולה לבצע אותו אצל מטפל או מטפלת מוסמכים שעברו קורס הכשרה לעיסוי ספורט ולכן הם בעלי הבנה ספציפית באנטומיה, פיזיולוגיה ופציעות ספורט.

עקיצת יתוש מגרדת עיסוי ספורט משלב טכניקות שונות כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, כוסות רוח ועוד, המותאמים למטרות הספציפיות של כל לקוח.

שימו לב בניגוד לעיסוי הרפיה, שמטרתו להפחית מתחים, עיסוי ספורט נועד לייעל את הביצועים הספורטיביים ולסייע בשיקום פציעות ספורט.

 

עיסוי רפואי

עיסוי ספורטאים - מטרות ודגשים

מעסה ספורט מקצועי מעריך את צרכיו של הספורטאי, מתאים את טכניקות העיסוי ומספק לו הדרכה לגבי מניעת פציעות, טיפול עצמי ותרגילים לאחר העיסוי.

אלה המטרות העיקריות של עיסוי ספורטאים מקצועי:

אחד שיפור ביצועים - על ידי המרצת זרימת הדם לשרירים הטיפול מסייע להתאוששות השריר, מספק חמצן וחומרים חיוניים לשריר. באמצעות טכניקות עיסוי רקמות עמוק העיסוי עוזר להקל על מתח השרירים, לשבור הידבקויות ולשחרר נקודות טריגר, מה שמוביל לשיפור ביצועי השרירים, מפחית עייפות השרירים ומגביר כוח וסיבולת.

שתיים שיפור גמישות וטווחי תנועה - על ידי התמקדות בקבוצות שרירים ספציפיות ושימוש בטכניקות מתיחה, עיסוי ספורט מסייע בשיפור הגמישות וטווחי התנועה. ניידות מוגברת זו מאפשרת לספורטאים לבצע תנועות ביעילות רבה יותר ובסיכון מופחת לפציעה.

שלוש סיוע בהחלמה מפציעות ספורט - עיסוי ספורט ממלא תפקיד חיוני בתהליך שיקום פציעות ספורט כגון נקעים, מתיחות ודלקות בגידים על ידי קידום ריפוי רקמות, הפחתת היווצרות רקמת צלקת, הגברת זרימת הדם לשרירים וסילוק חומרי פסולת מטבוליים. בנוסף הוא עוזר להקל על מתח ונוקשות שרירים, ומאפשר לספורטאים לחזור מהר יותר לאימונים ברמה האופטימלית שלהם. בנוסף, עיסוי ספורט יכול למזער את הסיכון לפציעה ולקדם את הבריאות הכללית של השרירים והשלד.

 

עיסוי בעקבות פציעת ספורט

 

ארבע הפחתת כאבים - עיסוי ספורטיבי מכוון לאזורים ספציפיים של מתח ונקודות טריגר, מקל על כאבים ומשפר את אי הנוחות שנגרמת בעקבות שגרת אימונים. הטיפול יכול להקל גם על מצבים כרוניים, כגון דלקת גידים והתכווצויות שרירים, מה שמאפשר לספורטאים להתאמן ולהתחרות ללא הפרעה.

חמש הרפיה והורדת מתח נפשי - מלבד היתרונות הפיזיים, עיסוי ספורטאים מפחית מתחים, משפר את איכות השינה והרווחה המנטלית של הספורטאי. ההרפיה הפיזית מגבירה את המיקוד והריכוז של המטופל וכך יכולה לשפר את הביצועים.


מחיר עיסוי ספורטאים

שקל מחיר עיסוי ספורטאים נע בין 250-400 ₪ ותלוי באזור בארץ, במיקום הטיפול ובמומחיות המטפל.

אחד חשוב לציין שעלות עיסוי ספורט יכולה להיות מושפעת מגורמים נוספים כמו שימוש בטכניקות ושיטות טיפול מיוחדות כמו כוסות רוח או אבנים חמות.

בנוסף, חלק מהמטפלים מציעים חבילות מוזלות למספר מפגשים או מספקים תעריפים מיוחדים ללקוחות קבועים.

 

עיסוי ספורט

 

דוגמאות למחירי עיסוי ספורטאים ששילמו לקוחות מדירג:

שקל מחיר עיסוי מקצועי לפציעות ספורט וכאבי גב בקליניקה - סה"כ 300 ₪.

שקל מחיר עיסוי מקצועי ספורטאי בטכניקת עיסוי שוודי ולחיצות - סה"כ 330 ₪.

שקל מחיר עיסוי מקצועי לספורטאי בבית הלקוח - סה"כ 350 ₪.

שקל מחיר עיסוי ספורטאים חד פעמי בבית הלקוח במשך 90 דקות - סה"כ 400 ₪.

שקל מחיר עיסוי רפואי זוגי לפציעות ספורט - סה"כ 640 ₪.

שקל מחיר חבילה של 10 מפגשים לעיסוי ספורט - סה"כ 2,100 ₪.


מעסים מומלצים לעיסוי ספורטאים

בין אם אתם ספורטאים מקצועיים או סתם חובבי כושר, עיסוי ספורטאים הוא חלק בלתי נפרד משיפור ביצועי ספורט וכושר. כדי שלא תתעייפו בדרך לעיסוי, הכנו לכם רשימת מעסים מקצועיים מומלצים המתמחים בעיסוי ספורטאים ומדורגים על ידי לקוחות קודמים. עיסוי נעים קריצה


בעלי מקצוע נוספים שיכולים להיות רלוונטיים לפציעות ספורט


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה עיסוי ספורטאים?

מחיר עיסוי ספורטאים נע בין 250-400 ₪ ותלוי באזור בארץ, במיקום הטיפול ובמומחיות המטפל.

האם עיסוי ספורטאים כואב?

לרוב התשובה היא כן. כמובן שזה מאוד תלוי בסיבה בגללה אתם מגיעים לעיסוי ובבעיה אותה אתם רוצים לפתור. בכל מקרה, מדובר בכאב זמני לשם החלמה והפחתת כאב כרוני, משתלם לא?

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק