מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיסוי אבנים חמות

השרירים תפוסים? עבדתם קשה ואתם רוצים להנות מעיסוי חמים ומרגיע? יתכן שעיסוי אבנים חמות הוא בדיוק בשבילכם! עיסוי אבנים חמות נעשה באמצעות אבני בזלת המונחות ישירות על הגוף או על מגבת ומחירו נע בין 300-400 ₪. אז כדי להוריד לכם אבן מהלב, ריכזנו בשבילכם כל מה שאתם צריכים לדעת על עיסוי אבנים חמות.


מה זה עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות נעשה באמצעות אבני בזלת. את האבנים מחממים במים שהורתחו בסיר או בשקית חימום חשמלית. לאחר שהן מתקררות מעט, מניחים את האבנים ישירות על הגוף או מעל מגבת או סדין.

כמו כל עיסוי, גם עיסוי אבנים חמות ניתן לבצע בעוצמות שונות. לרוב, עיסוי אבנים חמות נעשה עם שמנים ובשילוב של עיסוי במגע. העיסוי נעשה בשכיבה אלא אם כן יש צורך מיוחד, כמו כאב גב שלא מאפשר שכיבה.

שימו לב חימום האבנים מחטא אותן וישנם מעסים שגם שוטפים האבנים במים וסבון בין טיפול לטיפול.

 

עיסוי אבנים חמות

יתרונות של עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות הוא נעים, כיף ומרגיע, אבל מעבר לכך יש לו גם יתרונות בריאותיים, רובם קשורים לכך שהעיסוי נעשה בטמפרטורה גבוהה וכך מרחיב את כלי הדם בגוף:

כאב שחרור של שרירים תפוסים - חום האבנים מרחיב את כלי הדם וכך מרכך את השרירים.

כאב הקלה על כאבי מפרקים וגידים - לעיתים לכאבים מסוג זה מתאים מסאז' ללא חימום או שהמסאז' לא יהיה באיזור הכאב. בכל מקרה, חשוב ליידע ולהתייעץ קודם עם המעסה.

 

עיסוי אבנים חמות

מתי לא ניתן לעשות עיסוי אבנים חמות

לפני שאתם רצים לעיסוי, חשוב שתדעו שישנם מצבים גופניים בהם לא ניתן לעשות עיסוי אבנים חמות:

איקס מחלות הקשורות למערכת העיצבית כמו אפילפסיה וטרשת נפוצה.

איקס פיברומיאלגיה.

איקס שברים.

איקס בעיות עור כמו פריחות, גירוי עור כרוני ופציעות פתוחות.

איקס לנשים בהריון, אנשים הסובלים מסכרת או חולי סרטן - מומלץ להתייעץ עם רופא לפני שאתם קובעים תור.


עיסוי אבנים חמות עד הבית

קר בחוץ, אתם עייפים או שסתם ממש לא מתחשק לכם לצאת מהבית? ניתן להזמין עיסוי עד לבית. לא כל המעסים עושים עיסוי אבנים חמות בבית ולכן מומלץ לברר איתם מראש. בנוסף, קחו בחשבון שלרוב עיסוי בבית הלקוח יהיה יקר יותר מעיסוי בקליניקה.

אם החלטתם להתפנק בעיסוי אבנים חמות במסגרת ביתית, אין צורך להכין שום דבר מראש. המעסה מביא איתו את כל מה שנדרש לטיפול ולכם נשאר רק להנות.

 

טיפול באבנים חמות

עיסוי אבנים חמות – מחירים

שקל טווח המחירים של עיסוי אבנים חמות נע בין 300-400 ₪.

במה זה תלוי? בעיקר במשך הזמן ולעיתים עיסוי בבית יהיה יקר יותר מעיסוי בקליניקה.


מעסים מומלצים לעיסוי אבנים חמות

לפני שאתם הופכים כל אבן כדי למצוא מעסה אבנים חמות, רכזנו לכם רשימה של מעסים מומלצים לעיסוי אבנים חמות, שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. לאחר העיסוי, ניצור איתכם קשר כדי לשמוע איך היה ולעדכן את חוות דעתכם באתר. תהנו!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה עיסוי אבנים חמות?

טווח המחירים של עיסוי אבנים חמות נע בין 300-400 ₪.

מה היתרונות של עיסוי אבנים חמות?

עיסוי אבנים חמות מועיל למגוון בעיות, ביניהם כאבי מפרקים ושחרור שרירים תפוסים.

האם יש מקרים בהם לא ניתן לעשות עיסוי אבנים חמות?

ישנם מצבים בריאותיים בהם לא ניתן לעשות עיסוי אבנים חמות, ביניהם מחלות הקשורות למערכת העיצבית (כמו אפילפסיה וטרשת נפוצה), בעיות עור (כמו פריחות, גירויים ופציעות פתוחות), פיברומיאלגיה, שברים ומקרים בהם כדאי להתייעץ קודם עם רופא - נשים בהיריון, סכרת ומחלות סרטן.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק