מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוכך קסטה

רגע לפני שתקראו כל מה שצריך לדעת על סוכך קסטה, כדאי לדעת שלא מדובר בסוג חדש של סוכך (וגם לא בגלידהאלא בתוספת שניתן להרכיב בסוכך זרועות, סוכך מסך, סוכך חלונית ועוד. קסטה היא קופסה מוארכת העשויה אלומיניום, שתפקידה לשמור על בד הסוכך וליצור מראה אסתטי יותר כאשר הוא סגור. בקיצור, בעמוד הבא ריכזנו לכם את כל המידע הנחוץ על סוכך (עם) קסטה.


סוכך קסטה או קסטה לסוכך

כאמור, קסטה איננה סוג של סוכך ולכן המונח "סוכך קסטה" מטעה. קסטה היא תוסף לסוכך שמטרתו לשמור על הסוכך במצב סגור. הקסטה עשויה פרופילי אלומיניום וניתנת להרכבה על מספר סוגי סוככים עליהם נפרט בפסקה הבאה. יש שני סוגים עיקריים:

 

סוכך זרועות | מידרג סוכך חצי קסטה

מעין גגון אלומיניום צר המותקן מעל הסוכך ומטרתו לחפות עליו בעת סגירתו. בשונה מקסטה מלאה שנותנת לסוכך הגנה מכל הכיוונים, חצי קסטה מגנה רק על החלק העליון שלו.

 

סוכך זרועות | מידרג סוכך קסטה מלאה

מדובר בקופסה מוארכת העשויה אלומיניום ומחוברת לקיר, לתוכה ניתן לגלגל את בד הסוכך על מנת לשמור עליו מבלאי ולהעניק מראה אסתטי יותר בזמן שהסוכך סגור.

 

סוכך עם ובלי קסטה

דגמי סוככים מתאימים לקסטה

אחד סוכך זרועותסוכך מתקפל המתאים בעיקר למרפסות שמש. הזרועות מתחברות אל הקיר ולכן צריך קיר תומך. שטח הכיסוי שלו יכול להיות גדול מאוד, עד 3 מטרים אורך ו-7 מטרים רוחב.

שתיים סוכך מסך - סוכך אנכי, כלומר מקביל לתריס או וילון, ולא לגגון כמו סוככים אחרים. לכן, הוא מתאים להתקנה בחללים מקורים – לדוגמא, מרפסת שמעליה יש את המרפסת של השכנים, או גינה שיש בה פרגולה.

שלוש סוכך חלון - סוכך זרועות קטן המצל מעל חלון, בעוד סוככים אחרים הם גדולים הרבה יותר ולרוב מותקנים מעל פתח למרפסת או מסוככים על כניסה או דק, סוכך החלון הוא גרסה מוקטנת המותאמת לחלון בלבד.

 

סוכך חלון עם קסטה

סוכך עם קסטה - יתרונות וחסרונות

וי נראות אסתטית – הסוכך אסוף בקופסת אלומיניום סימטרית ועמידה שנותנת מראה יוקרתי ונקי.

וי הגנה על הבד – הקסטה מגנה על הבד מפני נזקי מזג אוויר, לשלשת ציפורים ושלל מזיקים שגורמים לבלאי מהיר שלו.

וי חיי סוכך ארוכים – סוכך המגולגל בקסטה הוא כמו כלי כסף שנשמר בויטרינה. הבנתם נכון?

איקס עלות גבוהה – קסטה לסוכך מעלה את מחיר הסוכך ב-1,600 ₪ בממוצע.

איקס תחזוקה יקרה – בנוסף למחיר ההתחלתי גם תחזוקה של סוכך עם קסטה עולה יותר מסוכך ללא קסטה. עוד בעניין התחזוקה תמצאו בפסקת תיקון סוכך קסטה.


תיקון סוכך קסטה

בדומה לביטוי המוכר בתחום הנכסים, גם כשזה נוגע לסוככים – מרבה חלקים מרבה בעיות.

למרות שהקסטה עצמה לא גורמת לבעיות חריגות, היא כן מקשה על תיקון תקלות שנגרמות בחלקים אחרים של הסוכך כמו תיקון המנוע החשמלי, תיקון זרועות, תיקון המנואלה ותיקון הבד של הסוכך.

למה זה קורה? עניין של נגישות.

כוכבית קטנה בסוכך ללא קסטה המתקין מגיע ומתקן את התקלה הספציפית, ללא צורך בפירוק הסוכך כולו.

כוכבית בסוכך עם קסטה לעומת זאת, המתקין צריך קודם כל לפרק את קופסת הקסטה עצמה לפני שיוכל לגשת לתיקון התקלה הספציפית.

לכן מי שמחליט להוסיף קסטה לסוכך צריך לקחת בחשבון שעלות תיקונים של הסוכך גבוהה משמעותית עקב פירוק והרכבה שמצריכים שעות עבודה נוספות.


סוכך קסטה מחיר

מחיר קסטה לסוכך תלוי בשני גורמים עיקריים - סוג הסוכך עליו מורכבת הקסטה ומידות הסוכך.

כסף מחיר תוספת קסטה לסוכך נע בין 1,200-2,000 ₪, בנוסף לעלות הסוכך.

כסף מחיר קסטה ארוכה המתאימה לסוככים במסעדות ובגני אירועים יכול להגיע גם ל-2,500 ₪.

 

קסטה לסוכך

מתקינים סוככים מומלצים לסוכך קסטה

אם החלטתם שסך היתרונות של קסטה לסוכך גדול מסך החסרונות שלה, הגיע הזמן לבחור את מתקין הסוככים המתאים לעבודה, מתוך רשימת מתקיני סוככים מומלצים. אנשי המקצוע מדורגים באתר לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, כך שתוכלו לעיין בהמלצות, לבחור מתקין סוכך קסטה וכל זה תוך אכילת גלידת קסטה, בהצלחה! 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה סוכך קסטה?

קסטה איננה סוג של סוכך אלא תוסף עשוי פרופילי אלומיניום שניתן להרכבה על הסוכך. ישנם שני סוגי קסטות - חצי קסטה שהיא מעין גגון צר המותקן מעל הסוכך ומטרתו לחפות עליו בעת סגירתו, וקסטה מלאה שהיא קופסה מוארכת לתוכה ניתן לגלגל את בד הסוכך, על מנת לשמור עליו מבלאי ולהעניק מראה אסתטי יותר בזמן שהסוכך סגור.

לאיזה סוככים אפשר להוסיף קסטה?

ניתן להוסיף קסטה לסוכך זרועות על כל סוגיו, סוכך מסך וסוכך חלון.

כמה עולה קסטה לסוכך?

בממוצע הקסטה מייקרת את עלות הסוכך ב-1,600 ש"ח בממוצע, תלוי בסוג הסוכך עליו מורכבת הקסטה ומידות הסוכך.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק