עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת מדחס מזגן לרכב

אם הגעתם לכאן כנראה שכבר נאמר לכם שאתם צריכים לבצע החלפת מדחס מזגן לרכב. אפשר להחליף לכמה סוגי מדחסים שונים; מדחס מקורי, מדחס תחליפי או מדחס משופץ. במאמר הבא תוכלו למצוא מידע על כל סוגי המדחסים והשוואה ביניהם, כך שתוכלו לדעת איזו אופציה הכי נכונה עבורכם לפי השיקולים שלכם.

מדחס מזגן לרכב

 


החלפת מדחס מזגן לרכב

כוכבית לפני שנתחיל, חשוב לנו להדגיש שהמאמר נועד למי שכבר הבין שהוא צריך מדחס ומחפש להבין יותר טוב את ההבדלים בין האפשרויות. אם אתם מעוניינים להבין קודם מה זה מדחס מזגן לרכב ולמה הוא התקלקל, המאמר מדחס מזגן לרכב יהיה יותר מדויק עבורכם. 

 

מתי צריך החלפת מדחס מזגן לרכב?

בעצם, ברגע שמדחס מזגן לרכב מתקלקל, יש 2 אפשרויות מקובלות לתיקון – הראשונה היא שיפוץ מדחס מזגן לרכב, במסגרתה החשמלאי שולח את מדחס מזגן הרכב שלכם למעבדה ומתקנים רכיבים פנימיים בתוך המדחס.

יהיו פעמים בהם המדחס כבר לא במצב שניתן לשפץ אותו או שמשתלם לשפץ אותו, וכאן חשמלאי הרכב יציע את האופציה השנייה: החלפת מדחס מזגן לרכב.

עכשיו עולה השאלה, לאיזה מדחס מזגן לרכב להחליף?

נקודה מדחס מזגן לרכב מקורי – כשמו כן הוא, הכוונה היא לרכוש מדחס מקורי של הרכב.

נקודה מדחס מזגן לרכב משופץ מקורי – הכוונה למדחס מזגן מקורי שהיה לחשמלאי, ששופץ במעבדה. שופץ הכוונה שהחליפו חלקים פנימיים משומשים בחדשים.

נקודה מדחס מזגן לרכב תחליפי – מדובר במדחס לא מקורי, לרוב מיצרן סיני.

נקודה מדחס למזגן מפירוק – מדחס מזגן שנלקח מרכב שעבר תאונה או יצא מכלל שימוש והמדחס נמצא תקין.

מדחס מזגן רכב מפירוק

 

מה כוללת החלפת מדחס מזגן לרכב?

החלפת מדחס מזגן לרכב כוללת תמיד וואקום ומילוי גז במערכת.

כשהרכב מגיע למוסך, החשמלאי מעביר את הרכב בדיקה: אם יש גז במדחס, החשמלאי יפרק את צנרת המדחס ויבדוק איזה שמן יוצא ממנה. אם יוצא שמן שחור, נדרש, בנוסף להחלפת מדחס מזגן, גם לעשות שטיפת מערכת והחלפת מייבש ושסתום במערכת המיזוג.

מדחס מזגן לרכב משומש

סוגי מדחס מזגן לרכב - יתרונות וחסרונות

נתחיל מהסוף: מבחינת איכות, מדחס המזגן המומלץ ביותר לרכב הוא מדחס מקורי כי הוא האיכותי ביותר, אבל בהתאמה, מחירו הוא גם היקר ביותר. לאחר מכן מומלץ מדחס מזגן לרכב משופץ מקורי, השלישי הוא מדחס מזגן מפירוק ולבסוף מדחס מזגן תחליפי.

בגלל שאיכות הוא לא השיקול היחידי ויש שיקולים נוספים כמו לכמה שנים הרכב עוד צפוי להחזיק, מחיר המדחס ועמידות, בסוף כל אחד מהמדחסים יכול להתאים לכם. רק שימו לב שאם אתם רוכשים מדחס לרכב תחליפי או מפירוק, תעשו זאת מול חשמלאי רכב שאתם סומכים עליו ושיציג לכם את מצב המדחס בשקיפות מלאה.

עכשיו נצלול ליתרונות וחסרונות של כל סוג מדחס:

 

מדחס מזגן מקורי לרכב

וי אין כמו המקור – תמיד עדיף להכניס למערכת חלקים מקוריים שייטמעו טוב ברכב ויסונכרנו עם החלקים הקיימים. מדחס מזגן לרכב מקורי משמר את האיכות הזאת.

וי עמידות – מדחס מזגן לרכב מקורי נשמר לאורך זמן ומפחית סכנה לתקלות שנגרמות מזיופים.

וי בטיחות - למדחס מקורי יש קווי ביטחון המונעים מנזק שנגרם במדחס להתפשט ולהגיע לחלקים נוספים ברכב. כלומר, ברגע שמדחס מזגן הרכב ניזוק, הבעיה תהיה נקודתית ולרוב לא תתפשט לחלקים אחרים במערכת.

איקס מחיר – אין ספק שעם האיכות מגיע המחיר, וגם כאן יש הבדל מהותי בין מדחסים חליפיים לבין מדחסים מקורי, עליהם נדבר בהמשך.

 

מדחס מזגן משופץ מקורי לרכב

וי כמו המקור – בגלל שמשתמשים במדחס מזגן מקורי, הגוף המקורי נשמר וחלק מהרכיבים המקוריים נשמרים.

וי מחיר – מדחס מזגן משופץ מקורי הוא ההכלאה האידאלית בין האיכות של המקור לבין המחיר של הדגמים הזולים יותר.

איקס איכות השיפוץ -  מדחס מזגן משופץ עדיין עבר בידיים של החשמלאי רכב או המעבדה שהוא מקושר אליה, ולכן אם השיפוץ נעשה באופן לקוי המדחס יכול לחזור למוסך מהר מאוד.  

קלוז אפ מדחס מזגן משופץ מקורי לרכב

 

מדחס מזגן תחליפי לרכב 

וי מחיר- היתרון המשמעותי של מדחס מזגן תחליפי לרכב הוא המחיר שלו. אין ספק שלעומת מתמודדים אחרים בשוק, יש מדחסים תחליפיים שמציעים תמורה נאה עבור מחיר צנוע.  

איקס בטיחות – קווי הביטחון שיש למדחס מקורי לא נמצאים במדחס תחליפי, וההשלכה היא שנזק במדחס יכול להוציא שבבים לתוך מערכות הרכב, מה שיגדיל את גודל התיקון והעלות ב-600 ₪ לפחות.

איקס איכות – בסופו של דבר מה שעולה בזול עולה ביוקר, ומחיר נמוך אומר שהאיכות בהכרח תהיה פחות טובה מהמקור. מדחס תחליפי הוא לא אופציה רעה, אבל צריך להבין שהוא אולי לא יחזיק לאורך זמן כמו מדחסים מקוריים.

כוכבית חשוב לציין שאנחנו פחות ממליצים על מדחס מזגן תחליפי באופן כללי, אבל, יש גם סיפורי הצלחה. אם אתם הולכים לחשמלאי רכב שאתכם כבר שנים רבות ואתם סומכים עליו, והוא מציע לכם חברה תחליפית שהוא עובד איתה בקביעות, יכול להיות שזה יהיה הפתרון העדיף עבורכם. המפתח המרכזי הוא כמה אתם סומכים על חשמלאי הרכב שבאתם אליו.

 

מדחס למזגן מפירוק

וי מחיר – מדחס מזגן מפירוק מציע את היתרונות של מדחס מקורי במחיר נמוך יותר.

איקס איכות – למרות שמדחס מזגן רכב מפירוק עובר בדיקה ותיקון של חשמלאי רכב, מדחס מפירוק עדיין לא יהיה איכות כמו מדחס מקורי בגלל שבדומה למדחס משופץ, גם פה חלק מהרכיבים הוחלפו והם לא מקוריים.

החלפת מדחס מזגן לרכב

החלפת מדחס מזגן לרכב– איך תדעו שהחליפו למדחס שביקשתם?

והיום בפינת החאפר אלרט, איך להימנע מהתקנה של מדחס מזגן לרכב מזויף לרכב:

אם אתם מעוניינים לרכוש מדחס מזגן לרכב, מקורי או משופץ מקורי, חשוב שתבדקו האם אכן הכניסו לכם את המדחס שביקשתם ולא מדחס אחר.

איך תוכלו לזהות? על מדחס מקורי יש מדבקה עליה מוטבע מידע אודות המדחס וארץ הייצור שלו. המדבקה לא ניתנת להזזה והדבקה על מדחסים אחרים, כלומר מדחס שיש עליו מדבקה הוא בהכרח מדחס מקורי.

אם תופיע על המדבקה China, כבר אפשר להניח שמדובר במדחס תחליפי.

מדבקה מקורית על מדחס מזגן רכב

מחיר החלפת מדחס מזגן רכב

מחיר מחיר החלפה למדחס משופץ נע בין 1,500 - 2,000 ₪

מחיר מחיר החלפה למדחס חדש חליפי נע בין 1,800 - 2,500 ₪

מחיר מחיר החלפה למדחס מפירוק נע בין 1,500 - 1,300 ₪.

מחיר מחיר החלפה למדחס חדש מקורי נע בין 2,600 - 4,000 ₪

מחיר מחיר ניקיון מערכת נע בין 300 - 700 ₪.

כל המחירים לפני מע"מ.

שימולב שטווח המחירים נובע מהבדל הדגמים: איכות הדגם משפיעה על מחיר מדחס מזגן לרכב.

כוכבית בנוסף, מדחסים משתנים בין סוגי מכוניות, ולכל מודל יש את מדחס מזגן הרכב המותאם עבורו.

 

אחריות

על החלפת מדחס מזגן לרכב תקבלו אחריות של כ-3 חודשים. למדחס מזגן לרכב משופץ מקורי תקבלו אחריות של כחצי שנה מחשמלאי הרכב.


חשמלאי רכב מומלצים להחלפת מדחס מזגן לרכב

תזכרו, שכמו שמזגן על קור בפקקים הוא מצרך הכרחי בחום יולי-אוגוסט, כך גם שמירה על הכסף שלכם. היום יש כבר הרבה אפשרויות להחלפת מדחס מזגן לרכב, אז לפני שאתם מתפתים להצעה הראשונה שחשמלאי הרכב מציע, אנחנו ממליצים שתעשו עם עצמכם חושבים איזה מדחס רכב ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. כאן באתר מדורגים חשמלאי רכב מומלצים להחלפת מדחס מזגן רכב, שזכו לציונים הגבוהים ביותר מלקוחות קודמים באתר, תהנו מחייך.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה להחליף מדחס מזגן ברכב?

מחיר החלפת מדחס מזגן ברכב תלוי בסוג ההחלפה שמבצעים. בעוד שמדחס לרכב חליפי יכול להתחיל מ-600 ₪, מדחס מפירוק מתחיל מ-1,300 ₪, מדחס משופץ מקורי מתחי מ-1,500 ₪ ומדחס מקורי מתחיל מ-2,000 ₪.

אנשים שהתעניינו בהחלפת מדחס מזגן לרכב התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק