עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולות אלומיניום - מחיר

לפרגולת אלומיניום מתוקתקת יש את היכולת להחמיא תמיד ולתת תחושה של השקעה, ולא משנה איך נראתה הגינה או המרפסת לפני. השאלה המרכזית היא - מה המחיר של פרגולת אלומיניום. בעמוד הבא נפרט לעומק מה טווח המחירים של פרגולות אלומיניום (1,800-700 ₪ למ"ר), כמה עולה פרגולה חשמלית, כמה עולה פרגולה תלויה וגם מה ההבדל במחיר בינה לבין פרגולת אלומיניום עומדת


מחירי פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון גדול של סוגים וגימורים. על פרגולה תלויה שמעתם? דמוית עץ? פרגולת אלומיניום חשמלית? ידעתם שיש כמה סוגים של פרגולות חשמליות?
בשביל מי שכבר נהיה לו סלט - ניתן הסבר קצר שיעשה לנו קצת סדר, ואז נקפוץ ישר לבשר האמיתי, הקרם-דה-לה-קרם: מחירי פרגולות האלומיניום השונות.

 

פרגולת אלומיניום

 

פרגולות אלומיניום הן פרגולות מחומר קל במיוחד ועמיד מאוד - האלומיניום. לכן, סוגי פרגולות האלומיניום שמוצעות בשוק מגוונים מאוד, וכוללים פרגולות חשמליות, פרגולות בעלות סרגלי הצללה, פרגולות מצוידות בקירוי סנטף וגם את פרגולת הפאנל המבודד.

כל הפרגולות מגיעות בשני מודלים אפשריים: פרגולה עומדת עם רגלי תמך, ופרגולה תלויה שמתנוססת לה על קיר הבית באמצעות מותחנים מיוחדים, ללא 'רגליים' בקרקע. להסברים מפורטים יותר, חוזקות וחסרונות של כל סוג, מוזמנים מאוד לבקר במאמר פרגולות אלומיניום.

וזהו. מוכנים לשלב הבא, לשמו התכנסנו כולנו? מעולה! בואו נתחיל בגורמים המשפיעים על מחיר פרגולת האלומיניום:


מרכיבי המחיר של פרגולת אלומיניום

מחירי פרגולות אלומיניום תלויים בכמה דברים שונים:

סוג הפרגולה, סוג הקירוי שנבחר, צבע האלומיניום וטקסטורת הציפוי (דמוי עץ או לא). תוספות לפרגולה (כגון נקודות חשמל או מרזב) יכולות גם הן להעלות את המחיר, וכמובן מורכבות העבודה - אם היא בגובה, אם יש גישה ישירה, אם היא בעיצוב ישר ופשוט או בהתאמה אישית - היא מרכיב משמעותי בהצעת המחיר שתקבלו מקבלן האלומיניום.

גודל הפרגולה משפיע גם כן. כמו בכל דבר, ככל שהפרגולה גדולה יותר היא תעלה יותר. יחד עם זאת חשוב לדעת שככל שהפרגולה גדלה תהיה 'הנחה מצטברת', כלומר המחיר למ"ר בודד ירד - ממש כמו אריזה משפחתית בסופר.

 

פרגולת אלומיניום עם סרגלי הצללה

מחירי פרגולות אלומיניום לפי סוג

חשוב לציין שבעלי המקצוע עצמם קונים את החומרים לפני מע"מ, ולכן גם מתמחרים בשיטה הזו. מהסיבה הזו כל המחירים שמוצגים במאמר לא כוללים מע"מ, כדי לתת לכם מושג טוב יותר על המחיר שתשמעו מקבלן האלומיניום.

שני הסוגים המרכזיים של פרגולות אלומיניום הם פרגולת אלומיניום תלויה (נקראת גם פרגולה מרחפת) ופרגולה עומדת:

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום עומדת

הפרגולה העומדת היא הפרגולה הקלאסית הנשענת על רגליים, שתומכות בגג הפרגולה ומייצבות אותה. כמות הרגליים משתנה בהתאם לגודל וצורת הפרגולה. מחיר פרגולת אלומיניום עומדת עם קירוי סטנדרטי של סרגלי הצללה (לפני מע"מ) הוא בממוצע 1,000-700 ₪ למ"ר.

 

פרגולת אלומיניום בגינה

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום תלויה

לפרגולת האלומיניום התלויה אין תמיכה בקרקע והיא מחוזקת בעזרת מותחנים מיוחדים הקבועים בקיר החיצוני של הבית. למרות שבפרגולה תלויה אין רגליים ועל כן נחסך אלומיניום, המותחנים של הפרגולה התלויה ייחודיים ועבודת ההתקנה שלה מורכבת יותר, ולכן אצל חלק מבעלי המקצוע היא עולה מעט יותר מהעומדת. בפרגולה תלויה, כל מ"ר עולה 100 יותר. לדוגמה, אם פרגולה עומדת 15 מ"ר (ב-800 ₪ למ"ר) תעלה 12,000 ₪, אז פרגולה תלויה תעלה 13,500 ₪, לא כולל מע"מ.

 

פרגולת אלומיניום תלויה

מחיר פרגולת אלומיניום לפי קירוי

הקירוי לפרגולה הוא מה שיאפשר לה להצל מהשמש או למנוע שלוליות גשם. קירויים לפרגולה מגיעים במגוון צורות וצבעים. יש סנטפים, סרגלים, סוגי קירוי חשמליים ועוד:

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום עם סרגלי הצללה

כמו שציינו קודם, הפרגולה הסטנדרטית היא פרגולת אלומיניום בעלת סרגלי הצללה: פסי אלומיניום ארוכים שיושבים ברווחים על מסגרת הפרגולה ומצלילים את האזור המקורה. מחיר פרגולת אלומיניום עם סרגלי הצללה יהיה בסביבות 1,000-700 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום בתוספת סנטף

הוספה של סנטף, קירוי פלסטי שנועד לקרות את הפרגולה גם מגשם ולא רק משמש, תעלה את מחיר הפרגולה למטר ביחס לקירוי סרגלי ההצללה הסטנדרטי. תוספת סנטף תעלה את המחיר למ"ר בכ-50 עד 100 . לדוגמה, בפרגולה שמותקנת ב-800 ₪ למ"ר הסנטף יעלה את מחירה ל-850 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

תיקון פרגולה על ידי החלפת סנטף

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום בתוספת סנטף BH

סנטף ה-BH הוא סוג מתקדם יותר של הסנטף הרגיל, כשהיתרון המרכזי שלו הוא הפחתה של רעש בזמן גשם. תוספת סנטף BH תעלה את המחיר למ"ר בכ-100 עד 200 ₪. לדוגמה, בפרגולה שמותקנת ב-800 ₪ למ"ר, סנטף BH יעלה את מחירה ל-900 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

שקל מחיר פרגולת אלומיניום מפאנל מבודד

הפרגולה הזו היא בעצם פאנל אלומיניום יחיד, שמזכיר במבנה שלו את קירות הבנייה הקלה, ומורכב כגג לפרגולה. מכיוון שהוא עשוי מיחידה אחת, הוא אטום לחלוטין לגשם, וגם נותן מראה מודרני וחלק. מחיר פרגולת אלומיניום מפאנל מבודד מתחיל מ-700 ₪ למ"ר ומעלה עד 1,200 ₪, תלוי בעיצוב ובעובי הפאנל  - הפאנל יכול להגיע בעוביים שונים ובמגוון סגנונות: חלק, בעל פסי הפרדה מאלומיניום, שוליים מעוצבים ועוד.

 

פרגולת אלומיניום מפאנל מבודד

מחיר פרגולת אלומיניום חשמלית

פרגולה חשמלית מאפשרת לשלוט בקירוי הפרגולה באמצעות שלט או מתג חשמליים, ומגיעה בצירוף מערכת ניקוז מובנית. ישנם שני סוגים של פרגולות אלומיניום חשמליות:

 

קרינה חשמלית מחיר פרגולה חשמלית מתכווננת

קירוי הפרגולה החשמלית הרגילה מזכיר תריס - שלבים שיכולים להיפתח ולהיסגר עם כוונון חשמלי. התריסים יכולים גם להסגר לגמרי ולכן היא מגיעה גם עם מערכת ניקוז פנימית לניקוז הגשם מהקירוי הסגור.

מחיר פרגולת אלומיניום חשמלית מתכווננת יהיה יקר מעט יותר, מכיוון שהיא מכילה כמות אלומיניום גדולה, ויהיה 1,800-1,400 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

קרינה חשמלית מחיר פרגולה חשמלית נאספת

לפרגולת האלומיניום הנאספת יש בד מתוח מעל האלומיניום, שיכול להיאסף לצד אחד ולפתוח את הפרגולה לגמרי לשמיים, קצת כמו גג של מכונית נפתחת, או להצל על הפרגולה בקירוי מלא. אחרת איך תראו כוכבים נופלים (או את העץ המעצבן של השכן, שמסתיר לכם אותם)?
מחיר פרגולה חשמלית נאספת הוא בממוצע 1,500-1,800 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

פרגולת אלומיניום נאספת

מחירים לפי צבע לפרגולות אלומיניום

לכל בעל מקצוע, או יותר נכון בית המלאכה שאיתו הוא עובד, יש מלאי צבעים במחסן. אם הצבע שבחרתם הוא פשוט וזמין, אין שום בעיה. אם תעדיפו גוון שלא נמצא במלאי, תצטרכו לבצע הזמנה מיוחדת. תוספת לצבע פרגולה שאינו זמין במלאי עשויה להעלות את מחיר הפרגולה בכ-10%.

 

בולט לכן, אם רציתם פרגולת אלומיניום בצבע קרם, הזמין במלאי, היא תעלה כמו כל פרגולה חשמלית סטנדרטית עם קירוי קלאסי של סרגלי הצללה: 1,000-700 ₪ למ"ר.

בולט אם חלמתם על פרגולת אלומיניום בגוון הפיסטוק המדויק של ריהוט הגינה, מחיר אותה הפרגולה ממקודם כנראה יעלה ב-10% למ"ר.

בולט אם חשבתם על צהוב חרדל עם נקודות בירוק דשא… אנחנו מציעים לכם בנחמדות לשקול שוב.

 

גזע עץ פרגולת אלומיניום דמוי עץ

אם רציתם את העץ בלי הבלאגן של העץ, צביעה דמוית עץ לפרגולת אלומיניום יכולה להיות פתרון נהדר. עם זאת, היא דורשת שתי שכבות צבע ולכן מייקרת את המחיר הכללי. היא יכולה לייקר את המחיר בתוספת של 400-100  למ"ר. לדוגמה, אם פרגולה רגילה נמכרת ב-800 ₪ למ"ר, פרגולה דמוית עץ תעלה 1,000 ₪ למ"ר.

 

פרגולת אלומיניום דמוי עץ

תוספות מחיר על תוספות שונות

כמו שכולנו יודעים, אין תוספות חינם. אם התכנון שלכם חרג מפרגולה בסיסית פשוטה, תצטרכו גם להוסיף במחיר בהתאם:

 

פרגולה אם שקלתם מאוורר או תאורה בפרגולה, נקודות החשמל שיחברו אותם מצריכות הכנה מראש באלומיניום, ותשלמו עליהן מחיר נוסף פר נקודת חשמל. מחיר הכנה לנקודת חשמל (חריצת האלומיניום והכנה להכנסת כבלים, ללא חיבור החשמל עצמו) עולה 300-250 ₪ לנקודה בודדת.

פרגולה התקנת פרגולת אלומיניום במקומות גבוהים כמו פנטהואזים או מרפסות גבוהות מצריכה מנוף. המנוף מתומחר בנוסף לפרגולה, כתלות בגובה ובנגישות הדירה: עד קומה שמינית בערך, המחיר יהיה סביב ה-500 ₪ להזמנת מנוף, כאשר כל קומה נוספת תעלה את המחיר ב-50-100 ₪.

פרגולה מחיר הוספת מרזב בפרגולות אלומיניום מתחיל ב-180 ₪ למטר רץ, ומעלה, תלוי בסוג המרזב ובמיקומו. בפרגולה חשמלית, כמו שציינו, אין צורך במרזב כיוון שהיא מגיעה עם מערכת ניקוז מובנה.

 

פרגולת אלומיניום

בעלי מקצוע מומלצים להתקנת פרגולות אלומיניום

השקעה בפרגולת אלומיניום היא השקעה שמחזירה את עצמה בהנאה בשנים הבאות, ובכל אופן היא לא הוצאה קטנה. מהסיבה הזאת, חשוב שתמצאו בעל מקצוע אמין שתוכלו לסמוך עליו, שיעשה את מלאכת ההתקנה היטב וישאיר אתכם בראש שקט. אספנו בשבילכם כאן רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים, בצירוף חוות הדעת על העבודות הקודמות שלהם דרך מידרג. כך תוכלו לשקול ולבחור במי שמתאים לכם, ולכם יישאר רק להנות 😎


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק