עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה שקופה

איך קוראים לללכת עם ולהרגיש בלי? אה, נכון - פרגולה שקופה. פרגולה שקופה היא פתרון נהדר לכל מי שרוצה ליצור חיפוי שיאפשר לו להימנע מגשם ועדיין ליהנות מאור יום טבעי. כמובן שלכל מטבע יש שני צדדים, והחיסרון הבולט של פרגולה שקופה הוא שהיא דורשת ניקוי מתמיד (כי על שקוף, כמו על בגדים לבנים, רואים כל כתם). סקרנים? כל המידע על פרגולה שקופה בעמוד שלפניכם! מבטיחים שקיפות מלאה


מה זה פרגולה שקופה

פרגולה שקופה היא פרגולה לכל דבר. כלומר, היא מתאימה לחצר או למרפסת, ויוצרת חיפוי שיגן מפני גשמים (ואולי גם קרינת UV, תלוי בסוג החיפוי שתבחרו). פרגולה שקופה יכולה לסגור פאטיו (חצר פנימית), ואז גם למנוע כניסה של רוח, חול וכל דבר נוסף שמקומו בחוץ ולא בבית. אז מה השוני הגדול? הקירוי השקוף, שעשוי ממגוון חומרים (זכוכית, פוליקרבונט ועוד), ומאפשר חדירת אור שמש טבעי מלא.

 

פרגולה שקופה

יתרונות וחסרונות של פרגולה שקופה

היתרון של פרגולות שקופות הוא שהן מאפשרות כניסה של אור טבעי בלי הנזקים של הקרינה שלו, כמו גם, כמובן, הגנה מפני נזקי טבע אחרים. 

לצד זאת, החיסרון היחיד שכדאי לקחת בחשבון בהתקנת פרגולות שקופות הוא שמכיוון שהן... ובכן... שקופות, רואים כל טיפת לכלוך שמצטברת עליהן: עלים, לשלשת יונים וכו׳. לכן, הן דורשות ניקיון ותחזוקה שוטפת.

 

פרגולות שקופות

סוגי קירוי לפרגולה שקופה

יש מגוון גדול של סוגים של קירויים לפרגולות שקופות, אבל בגדול, אפשר לחלק אותן לשתי קטגוריות: זכוכית ופוליקרבונט. בעמוד זה נתמקד בפרגולות שקופות שעשויות מפוליקרבונט, מכמה סיבות:

יד 1פרגולות זכוכית הן יקרות הרבה יותר.

יד 2פרגולות זכוכית נחשבות יותר מסוכנות: זכוכית היא חומר שנוטה להיות גם כבד יותר וגם שביר יותר מפוליקרבונט, ולכן פחות מתאים לתליה מעל ראשינו.

יד 3התקנת פרגולות זכוכית היא עבודה נדירה שמעט מאוד בעלי מקצוע מבצעים. לא רק בגלל שהיא פחות פופולרית, אלא בעיקר בגלל שהתקנה של פרגולות זכוכית היא עבודה שדורשת מיומנות גבוהה מאוד, וחישובים מדוקדקים של משקל ועומסים. מי שרוצה להתקין פרגולת זכוכית (בדרך כלל בתי עסק) יפנה לחברה שמתמחה בסוג כזה של עבודה ומחזיקה את הידע הדרוש לכך.

 

כיסוי סנטף

 

סוגי קירוי פוליקרבונט

פוליקרבונט הוא חומר שאמנם עשוי מערבוב של כמה סוגי פלסטיק, אבל יכול להיראות ממש כמו זכוכית. הוא קל ועמיד, מגיע במגוון צורות, צבעים ועוביים, ומספק סינון של קרינת UV. כל אלה מסבירים למה הוא כל כך נפוץ בפרגולות שקופות. יש הרבה סוגים של חיפויי פוליקרבונט, אבל הנפוצים ביותר הם: 

אייקון של סוכך מסילותסנגלייז: שם מאוד פואטי, ובצדק. הסנגלייז נראה ממש כמו זכוכית ויכול להוות סגירה לחצר פנימית, או ליצירת חלל מואר ומוגן מגשם בגינה או במרפסת. הוא מהווה בידוד טוב לרעשים, והוא עמיד הרבה יותר מזכוכית. חשוב לדעת שקירוי סנגלייז דורש תשתית אלומיניום מסוימת, ואי אפשר להוסיף אותו על פרגולה קיימת.

אייקון של סוכך מסילותסנטף: סנטף בנוי מיריעות פוליקרבונט גליות. הוא פחות אסתטי מהסנגלייז, ולא ממש נותן מראה של יריעות זכוכית. בנוסף, הוא הרבה יותר מרעיש. לעומת זאת, הסנטף הרבה יותר זול מיריעות סנגלייז, ומתאים יותר כתוספת מעל הצללה, לאנשים שרוצים ליהנות גם מצל חלקי בקיץ וגם מהגנה מפני הגשם בחורף.

 

סנטף

מחיר פרגולה שקופה

מחיר פרגולה שקופה, כולל חומרים, עבודה והתקנה נע בדרך כלל בין כמה אלפים לעשרות אלפי שקלים. בגלל שמדובר בטווח די רחב, בדקנו מה משפיע על המחיר:

 

מחיר תשתית האלומיניום 

פרגולת אלומיניום עומדת תעלה בין 700-1,000 ש״ח למטר רבוע לא כולל מע״מ, בעוד פרגולת אלומיניום תלויה תוסיף בממוצע עוד 100 ש״ח לכל מטר רבוע. פה אנחנו מתייחסים רק לתשתית, כלומר ה"שלד" שעליו יתקינו את הפרגולה השקופה. גורמים שמשפיעים על המיקום בתוך הטווח הזה הם:

כוכביתגודל הפרגולה – ככל שהפרגולה יותר גדולה, כך המחיר למטר רבוע ירד.

כוכביתמורכבות העבודה – אם יש קשיים בגישה לנקודות ההתקנה של הפרגולה, או גורמים אחרים שמסבכים את עבודת ההתקנה, הם יעלו את המחיר למטר רבוע.

 

מחיר קירוי שקוף

נקודה מחיר של התקנה של סנטף, שכולל עבודה וחומרים, ינוע בין 100-300 ש״ח למטר רבוע לא כולל מע״מ. הגורמים שמשפיעים על המחיר הם האם אתם מתקינים את הסנטף על פרגולה קיימת או כחלק מבניה של פרגולה חדשה (התקנה על פרגולה קיימת תעלה יותר), וסוג הסנטף שתבחרו. סנטף BH, לדוגמא, שמפיק פחות רעש, יעלה יותר.

נקודה מחיר קירוי סנגלייז, נע בין 400-500 ש״ח למטר רבוע לא כולל מע״מ. בניגוד לסנטף, לא כל כך אפשרי להתקין סנגלייז על פרגולה קיימת מכיוון שצריך להשחיל את היריעות לתוך תעלות שיוצרים באלומיניום. הגורמים שמשפיעים במקרה הזה על המחיר הם מורכבות העבודה, גודל הפרגולה (ככל שהיא יותר גדולה כך המחיר היחסי למטר רבוע יורד) וסוג היריעה.

 

סנגלייז

אנשי אלומיניום מומלצים להתקנת פרגולה שקופה

בשביל שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של פרגולה שקופה בראש שקט, כדאי להיעזר באיש פרגולות מנוסה שיודע איך לבצע את העבודה באופן המקצועי ביותר, כך שהיא תחזיק שנים רבות קדימה. בשביל זה הכנו לכם רשימה של אנשי פרגולות אלומיניום מומלצים, מדורגים על ידי לקוחות קודמים.

 

פרגולה עם כירוי שקוף

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק