עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

גדר אלומיניום הייטק

גדר אלומיניום הייטק מחזיקה בדרך כלל מעל 10 שנים, ותעלה לכם לפחות 800 ₪ למ"ר. היתרון הגדול של גדר אלומיניום הייטק הוא שתהליך ההתקנה שלה קצר, ותוך חודש מהמדידה תעמוד לכם גדר בחצר. אז איזה סוגים יש? מה היתרונות של גדר אלומיניום הייטק? ואיך מתנהלת ההתקנה? כל התשובות בדף הבא. אז תקראו, אל תמשיכו לשבת על הגדר 


גדר אלומיניום הייטק

גדר אלומיניום הייטק ידועה גם בתור גדר הייטק צפה. המראה ה'צף' שלה נובע מזה שהפרופילים האופקיים שלה מחוברים רק בחצי שלהם לעמודים האנכיים, כך שזה נראה כאילו הם מרחפים זה מעל זה. ניתן לראות את האפקט הזה רק מהרחוב, ומתוך החצר של הבית היא נראית כמו גדר אלומיניום רגילה. חוץ מזה שיש לה שם מגניב ויוקרתי, כדאי לשים לב גם ליתרונות ולחסרונות שלה:

 

גדר אלומיניום הייטק

 

גדר אפס תחזוקה: כמו כל גדר אלומיניום, לא צריך לתחזק אותה. מהרגע שמתקינים אותה האלומיניום והצבע אמורים להחזיק לפחות 10 שנים ואין לה בעיה עם גשם ומשקעים (היא לא עשויה לא מסוכר ולא מעץ).

גדר הרכבה מהירה: ברוב המקרים מרגע שהמתקין הגיע לתת לכם הצעת מחיר, תהיה לכם גדר הייטק בחצר תוך חודש או פחות.

גדר לא אטומה: כשהמשורר רוברט פרוסט כתב בשירו המפורסם "גדרות טובות יוצרות שכנים טובים", ידוע שהוא בעצם התכוון להפך הגמור. גדרות אטומות מעניקות יותר פרטיות אבל הן פחות יפות ויוצרות ריחוק בין שכנים. לכן, בגדר הייטק רגילה יש רווחים בין הפרופילים, כשאתם יכולים לקבוע מה גודל הרווח. כך תהיה לכם גדר יפה, פרטיות וגם יחסי שכנות טובים. 

כוכבית אם אתם בכל זאת רוצים עוד קצת פרטיות, גדר הייטק זוויתית היא קצת יותר אטומה. נגיע אליה עכשיו.

 

גדר הייטק זוויתי

גדר הייטק זוויתית

ידועה גם בתור "גדר הייטק משופע". זו גדר אלומיניום הייטק שהפרופילים שלה פונים בזווית כלפי מטה, כך שהרווחים בין הפרופילים מוסתרים. זה יוצר מראה מודרני עם יותר פרטיות, אבל בלי המראה האטום. בנוסף, אין הבדל במחיר בין גדר אלומיניום הייטק רגילה לבין גדר הייטק זוויתית.

 

גדר הייטק זוויתי

התקנת גדר אלומיניום הייטק

תהליך ההתקנה של גדר אלומיניום הייטק הוא לא מאוד מורכב, וכולל בעיקר את השלבים הבאים:

 

מספר 1 צבוע מדידה, תכנון והצעת מחיר

מתקיני גדרות אמינים תמיד תמיד יבקשו להגיע לחצר שלכם לעשות מדידות ולראות את השטח בעיניים לפני ההתקנה עצמה. רק ככה אתם תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת. אחרי שהמתקין יבצע את המדידות, תוכלו לתכנן יחד איתו את סוג הגדר (הייטק רגילה או זוויתית), הצבע, רוחב הפרופילים, גודל הרווחים, גובה הגדר (בדרך כלל 1 מטר עד 1.6) ועוד. לבסוף הוא יתן לכם הצעת מחיר.

שימו לב שימו לב - אתם אחראים לברר מה מגבלת הגובה לגדרות ברשות המקומית שלכם. המתקין לא לוקח על זה אחריות.

 

מספר 2 צבוע הזמנת החומרים

הגדר מיוצרת כגדר מותאמת אישית, ולכן האלומיניום וכל המרכיבים יהיו מוכנים רק תוך שבועיים-שלושה. אם הזמנתם משהו מיוחד, כמו צבע יוצא דופן, זה עלול לקחת קצת יותר.

 

מספר 3 צבוע התקנת גדר אלומיניום הייטק

ההתקנה יכולה לקחת יום אחד או קצת יותר, תלוי באורך הגדר ובמורכבות תנאי השטח. אם אין לכם בטון או חומה נמוכה בחצר, המתקין יצטרך לצקת בטון עבור העמודים של הגדר.

 

צו עשה אחריות על גדר אלומיניום הייטק

המתקין מתחייב בדרך כלל ל-3 עד 5 שנים של אחריות על ההתקנה. בנוסף, הוא יתן אחריות נוספת על החומרים, שנעה בין 5 ל-10 שנים.

 

גדר אלומיניום הייטק

מחיר גדר אלומיניום הייטק

מחיר גדר אלומיניום הייטק משתנה בהתאם לגודל וסגנון הגדר שתבחרו, ונע בין 800 ל-1,000 ₪ למ"ר (לא כולל מע"מ). משום שהגדר מתומחרת לפי מ"ר, גם הגובה של הגדר משפיע על המחיר, ולא רק האורך. מכאן, ככל שתזמינו יותר מ"ר, כך המתקין יתן לכם הנחה והמחיר למ"ר ירד. כן חשוב לדעת שמחיר המינימום של גדר אלומיניום הייטק הוא בממוצע כ-12,000 ₪ להתקנה, גם אם הזמנתם גדר קטנה (כי המחיר צריך לכסות את עלות העבודה ומשכורות העובדים).

גדר טיפ קטן - אפשר קצת להוזיל את המחיר של גדר אלומיניום הייטק אם תתקינו גדר עם רווחים גדולים בין הפרופילים. כך תשתמשו בפחות אלומיניום, שמשפיע מאוד על המחיר.

 

מה עוד משפיע על מחיר גדר אלומיניום הייטק?

 

מערבל בטון הכנות בטון

אם אתם מתקינים גדר בחצר שאין בה בטון או חומה נמוכה, המתקין יצטרך לצקת הכנה של בטון לעמודים. כל הכנה מוסיפה בממוצע 200 ₪. בנוסף, אם תנאי התקנה מורכבים או שגובה הקרקע לא אחיד, גם זה יעלה את המחיר בכמה מאות שקלים.

 

גדר אלומיניום הייטק

 

מברשת צבע צבע גדר אלומיניום הייטק

גדר אלומיניום הייטק בדרך כלל תהיה זמינה בצבעים לבן, שמנת, שחור ובמספר גוונים של אפור. אם אתם רוצים צבע אחר, תשלמו בממוצע תוספת של עד 8%.

 

גזע עץ גדר אלומיניום דמוי עץ

צביעה של גדר אלומיניום הייטק במראה דמוי עץ היא יותר מורכבת. אתם כנראה תשלמו בממוצע תוספת של 20-15% על ההתקנה.


מתקיני גדרות אלומיניום הייטק מומלצים

מתקין גדרות אלומיניום צריך להיות מנוסה. כזה שהגדרות שלו מחזיקות באמת 10 שנים, ולא רק עד סוף האחריות. כזה שלא צריך לחזור לתיקונים, ויודע לעשות הכל נכון על הפעם הראשונה. אספנו לכם רשימה של מתקינים מומלצים להתקנת גדר אלומיניום הייטק. כולם מדורגים ע"י לקוחותיהם הקודמים. אתם יכולים להציץ בעצמכם, זו לא גדר אטומה.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק