עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

גדר אלומיניום דמוי עץ - מחיר

גדר אלומיניום דמוי עץ תראה כמו גדר עץ לכל דבר, רק בלי בעיות התחזוקה. יחד עם זאת, המחיר של גדר אלומיניום דמוי עץ פחות עממי משאר סוגי הגדרות, ונע בין 750-1,500 ש"ח למטר רץ. בכל אופן אם תחליטו ללכת עליה לא כדאי לחסוך בקילומטרז׳, כי ככל שהגדר יותר ארוכה ככה המחיר היחסי למטר הולך ויורד. בקיצור, כל מה שחשוב שתדעו על גדר אלומיניום דמוי עץ, כולל מחירים - בעמוד הבא 


איך מתמחרים גדר אלומיניום דמוי עץ

המחיר של גדר אלומיניום דמוי עץ גבוה בממוצע ב- ב25% מהמחיר של גדר אלומיניום רגילה, וינוע בין 750-1,500 ש״ח למטר רץ, לא כולל מע״מ. מה הכוונה במטר רץ? המחיר נקבע לפי אורך הגדר ופחות לפי הגובה שלה. העיקרון של מטר רץ אומר שבגלל שהעמודים הולכים לגובה, ובעל המקצוע יכול לקנות אותם רק לפי מטר, הוא יחייב אתכם על כל מטר שהוא קונה, לא משנה בכמה ממנו הוא משתמש. 

יחד עם זאת, יש בעלי מקצוע שמעל המטר הראשון יהיו קצת יותר גמישים עם החישוב, ויגבו מכם תוספת מחיר על כל עשרה ס"מ נוספים. ככה נניח המחיר לגדר בגובה 120 ס"מ יהיה מחיר למטר גובה כפול 1.2, ומשם יחושב לפי אורך הגדר.

כדי לעשות קצת סדר, הנה כמה דוגמאות לטווחי מחירים של התקנת גדר אלומיניום דמוי עץ:

גדרמחיר גדר הייטק דמוי עץ בגובה מטר ובאורך 15 מטר: 13,000-15,000 ש"ח כולל מע"מ.

גדרמחיר גדר אלומיניום דמוי עץ בגובה 90 ס"מ ובאורך 15 מטר: 10,000-12,000 ש"ח כולל מע"מ.

לבשימו לב: מחיר גדר אלומיניום דמוי עץ כולל גם אחריות, שבדרך כלל תהיה תקפה ל-5 שנים מיום ההתקנה.

 

אלומיניום דמוי עץ

מה משפיע על מחיר גדר אלומיניום דמוי עץ

גדר אלומיניום דמוי עץ היא עבודה גדולה שתמיד תעלה כמה אלפי שקלים, אבל יש הרבה גורמים שמשפיעים על המחיר המדויק:

כוכביתאורך הגדר: מצד אחד, כמובן שככל שהגדר ארוכה יותר ככה היא תעלה יותר. מצד שני, המחיר היחסי למטר גם יורד ככל שהגדר מתארכת, ושווה לקחת את זה בחשבון.

כוכביתגובה הגדר: אם תרצו להוסיף רק 10 ס״מ לגובה לתכנון המקורי יכול להיות שזה לא ישפיע על המחיר, אך כמובן שאם תוסיפו מטר שלם המחיר יעלה. בנוסף, מגובה מסוים צריך לבצע בגדר קדיחת יהלום – הוספה של עמוד נוסף שייצב את הגדר. גם זה, כמובן, ייקר את העבודה.

כוכביתאיכות האלומיניום: אלומיניום נמכר לפי משקל, וככל שהוא יותר כבד, ככה הוא עולה יותר. היתרון של אלומיניום באיכות גבוהה הוא שהוא עמיד יותר לויברציות, ונוטה פחות לניתוקים לאורך זמן. ברוב המקרים זאת בחירה שלכם אם להשקיע באלומיניום איכותי יותר, אבל גם יכולים להתקיים תנאים סביבתיים שישאירו לכם פחות ברירה. לדוגמא, אם אתם גרים ליד הים איפה שהרוח חזקה במיוחד, בעל המקצוע כנראה לא ייתן לכם להתפשר על אלומיניום קליל וזול.

כוכביתסוג הגדר: יש כל מיני מבנים של גדרות אלומיניום, וחלקם יקרים יותר מאחרים. גדר הייטק, לדוגמא, נמצאת בקצה הסקאלה מבחינת מחיר, והבחירה בה תייקר את העבודה באופן משמעותי.

 

גדר דמוי עץ

יתרונות וחסרונות של גדר אלומיניום דמוי עץ

יש המון יתרונות לבחירה בגדר אלומיניום דמוי עץ:

ויעמידות לאורך שנים: גדר אלומיניום דמוי עץ מחזיקה מעמד 10 שנים לפחות, בלי יותר מידי בלאי, ועם שימור ארוך טווח של המראה המקורי.

ויתחזוקה מינימלית: בניגוד לגדר עץ, שדורשת טיפולים תקופתיים פעם בכמה זמן כדי להגן ולשמר את העץ, גדר אלומיניום דמוי עץ לא דורשת שום תחזוקה, אולי מלבד העברת סמרטוט פעם בכמה זמן בשביל להוריד קצת אבל ולכלוך מצטבר.

ויאפשרויות עיצוב: הגדר נצבעת בלייזר בטכניקה שגורמת לה להידמות ממש לעץ, וכמובן שבשלב הצביעה תוכלו לבחור ממגוון צבעים, ולהתאים את הגדר לחזון העיצובי שלכם.

מצד שני, חשוב גם לציין את החיסרון הבולט של גדר אלומיניום דמוי עץ - המחיר. על אף שתחסכו לא מעט על תחזוקה, הפער במחיר בין גדר עץ לגדר אלומיניום הוא משמעותי, שלא לדבר על תוספת התשלום על הצביעה המיוחדת שתיתן לגדר את המראה העצי.


בעלי מקצוע מומלצים לבניית גדר אלומיניום דמוי עץ

גדר אלומיניום דמוי עץ שהותקנה בצורה מקצועית תחזיק מעמד במשך שנים, ולכן לא כדאי להתפשר על מי שיתקין אותה. בדיוק בשביל זה ריכזנו רשימה של אנשי גדרות מומלצים, כולם עם ממוצע ציונים של 9 ומעלה, מלווים בביקורות מלקוחות קודמים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק