עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

שער הייטק

אם אתם מחפשים דרך להוסיף קצת סטייל לעיצוב הבית בלי להתפשר על איכות, שער הייטק הוא הפתרון עבורכם. שער הייטק עשוי מאלומיניום, שהוא קל ואלגנטי, דורש אפס תחזוקה ועמיד לטווח ארוך. בנוסף, שער הייטק בא במגוון עיצובים שיאפשרו לכם שליטה על הנראות של השער והפרטיות שהוא מספק לכם. כל התשובות לגבי איזה סוגים של שערי הייטק יש, מה תהליך ההתקנה וכמה זה עולה – כאן.


שער הייטק

יש כמה סוגים עיקריים של שערי הייטק:

רשתשער הייטק רגיל: מתאפיין בפסי אלומיניום אופקיים דקים, שמושחלים לתוך הפרופיל של הגדר באופן שמסתיר את נקודות החיבור שלהם.

 

שער דגם הייטק

 

רשתשער הייטק צף: בשער הייטק צף מחוברים הפסים האופקיים לפרופיל של הגדר רק בצידם האחורי ומסתירים אותו חלקית, מה שמשווה להם מראה כאילו הם פשוט צפים באוויר.

 

גדר הייטק זוויתי

 

רשתשער הייטק זוויתי: מתאים למי שרוצה קצת יותר פרטיות. בשער הייטק זוויתי הפסים האופקיים נוטים בזווית של 45 מעלות בערך כלפי מטה, מה שמצמצם את הרווחים ביניהם מבחינה ויזואלית ומאפשר פחות ראות לתוך החצר.

 

שער אלומיניום

התקנת שער הייטק

בנוסף לכך ששער הייטק עשוי מאלומיניום עמיד (הדורש אפס תחזוקה ולא נוטה לחלודה), יש לו יתרון נוסף בדמות זמן התקנה מהיר. אבל לפני שמגיעים לשם, יש עוד כמה שלבים בדרך:

יד 1תכנון -  המתקין יגיע אליכם עד הבית לראות את השטח בעיניים שלו ולבצע מדידות. לאחר מכן, תוכלו להחליט ביחד על העיצוב של שער ההייטק שלכם: איזה סוג תרצו, באיזה צבע יהיה האלומיניום, מה יהיו הרווחים בין השלבים ועוד. אחרי שלמתקין תהיה את כל האינפורמציה הזאת, הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר, ומשם תתקדמו לשב הבא. 

יד 2הזמנת האלומיניום והרכבת השער - בגלל שכל שער הוא ייחודי ומיוצר בהתאמה אישית, בדרך כלל לוקח שבועיים שלושה עד שכל החומרים מוכנים. אם ביקשתם צביעה מיוחדת, לדוגמא אלומיניום דמוי עץ, יכול להיות שזמן ההמתנה יתארך עוד קצת.

יד 3התקנת השער - אנחנו שמחים לבשר לכם שהחלק הזה הוא בדרך כלל מהיר וקליל, ולוקח שעתיים – שלוש.

כדאי לקחת בחשבון שלמרות שיש כאלה שמתקינים שער הייטק בתוך גדר אבן, הרבה אנשים בוחרים להתקין אותו כחלק מהתקנת גדר הייטק שלמה. כמובן שבמקרה הזה זמן ההתקנה יעלה משמעותית, ויקח בין יום ליומיים.

 


מחיר שער הייטק

יש כל מיני בחירות שתצטרכו לקבל בשביל לדעת מה יהיה המחיר של שער ההייטק שלכם, אבל הראשונה היא איזה סוג של שער הייטק תרצו:

כסףשער הייטק רגיל יעלה בין 850-1,100 ש"ח למטר רבוע לא כולל מע"מ.

כסףשער הייטק צף יעלה בין 1,100-1,500 ש"ח למטר רבוע לא כולל מע"מ.

כסףשער הייטק זוויתי יעלה בין 1,300-1,500 ש"ח למטר רבוע לא כולל מע"מ.

בסופו של דבר, המחיר של השער עצמו כנראה ינוע בין 4,000-6,000 ש"ח.

 

בתוך הקטגוריות האלה, יש עוד כל מיני גורמים שמשפיעים כל המחיר:

נקודהצביעה מיוחדת: אלומיניום דמוי עץ לדוגמא, שנהיה פופולרי בשנים האחרונות, יעלה את המחיר של שער הייטק בבערך 100-150 ש"ח למטר רבוע.

נקודהסגירה: מנגנון סגירה איטית של השער, שמונע ממנו להיטרק, יוסיף למחיר השער בערך 500-600 ש"ח.


מתקיני שערי הייטק מומלצים

העיניים הן החלון אולי החלון לנשמה, אבל שער הוא הכניסה לבית. אם כבר בחרתם להשקיע בשער הייטק, האדם שיתקין אותו עבורכם צריך להיות הכי מקצועי שאפשר כדי לוודא שהשער יותקן ברמה הכי גבוהה שאפשר. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מתקיני שערי אלומיניום מומלצים, בליווי המלצות מלקוחות קודמים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק