עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חניה מקורה לרכב

חניה מקורה לרכב כבר מזמן הפכה למצרך מבוקש. אם אינכם נמנים עם ברי המזל שבורכו בחניה תת קרקעית בבניין או בחניה מקורה מבטון – תוכלו להתקין סוכך לרכב שייתן מעט הגנה לרכב שלכם או להשקיע ולהתקין חניה מקורה מאלומיניום. קירוי כזה עמיד לאורך שנים, לא מצריך תחזוקה, וחשוב לא פחות - נראה מודרני ומרשים. שימו לב, לפניכם מקור מידע מורחב לחניה מקורה לרכב מאלומיניום סוכך לרכב


יתרונות קירוי חניה מאלומיניום

לא סתם שמה של מתכת אלומיניום הולך לפניה והשימוש בה הולך וגדל - לפרגולות, לסגירת מרפסת לחורף וגם לחניה מקורה לרכב. העיצוב המודרני לצד העמידות הגבוהה, הופכים את ההשקעה בה למשתלמת ועוד ועוד אנשים בוחרים בה על פני חומרים אחרים.

אז אם אתם עדיין מתלבטים, אלה היתרונות של קירוי חניה לרכב מאלומיניום:

סוכך לרכב עמידה בפני מזג אוויר - בשונה מסוכך רגיל שאינו עמיד ברוחות עזות וגם לא חוסם לגמרי שמש וגשם, קירוי אלומיניום מספק הגנה מלאה מפני פגעי מזג אוויר ובזכות קיבוע הרגליים שלו ביציקות בטון, הוא נשאר יציב גם מול רוחות עזות. 

סוכך לרכב נשמרת לאורך זמן - אלומיניום הוא חומר שאינו מתכלה, נסדק, מתפרק או מחליד וזה יתרון חשוב כשמדובר על קירוי לרכב (כי מי רוצה נטיפי חלודה על מכסה המנוע?).

סוכך לרכב דורשת תחזוקה אפסית - בשונה מחומרים אחרים, אלומיניום לא מצריך צביעה מחדש, הוספת שכבת הגנה או שיפוץ אחרי החורף, כך שהוא חוסך זמן, מאמץ וכסף.

סוכך לרכב בעלת מראה מרשים – לאלומיניום מראה מודרני, יוקרתי ומרשים יותר ממסגרות ברזל או עץ והוא מגיע בצבעים שחור, אפור, לבן או דמוי עץ.

ומה עם חסרונות?

ובכן, אין הרבה. מלבד קונסטרוקציה מעט בעייתית: הרגליים של החניה המקורה מצריכות קידוח וקיבוע לבטון. לכן תצטרכו לוודא שקיים בסיס בטון במקום או לבקש מקבלן האלומיניום לצקת עמודים בעומק האדמה.

חסרון נוסף הוא המחיר, עליו נדבר בהמשך.

מראה מודרני של חניה מקורה מאלומיניום

סוגי קירוי לחניה מקורה

קיימים מספר סוגי קירוי שכדאי להכיר לפני שמתקינים חניה לרכב מאלומיניום. ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בבידוד הטרמי והאקוסטי, בנראות וגם במחיר.

גגות סנטף – לוח גלי עשוי מחומר סינטטי חזק, המוצמד לאלומיניום ומונע חדירת גשמים לשטח המקורה. הסנטף מגיע בעובי, צבע ואטימות משתנים, ועמיד בפני מזג אוויר. עם זאת שאלנו מתקיני אלומיניום האם סנטף מרעיש בגשם והתשובה חד משמעית - כן. 
מחיר סנטף נע בין 150-180 ₪ למ"ר.

גגות סנטף BH – סנטף עבה, שקט ומעט יקר יותר מהסנטף הרגיל. מחיר סנטף BH עומד על כ-230 ₪ למ"ר.

גגות פנל מבודד - פנל עשוי משתי שכבות אלומיניום וביניהן חומר מבודד. הוא מתאפיין בבידוד טרמי מחום וקור ובבידוד אקוסטי מרעשים ומגיע בשלושה עוביים (ככל שהחניה גדולה יותר כך תצטרכו פנל מבודד עבה יותר). מחיר פנל מבודד נע בין 800-1,000 ₪ למ"ר.

אפשרויות נוספות לקירוי חניה:

קירוי חלקי (הצללה) – מפחיתה את כמות השמש החודרת אך לא חוסמת אותה לגמרי וגם לא עמידה בפני הגשם. ככל שרמת ההצללה נמוכה יותר היא מצריכה פחות לוחות אלומיניום ולכן מחירה נמוך יותר.

קירוי מהצדדים - ברוב המקרים קירוי החניה כולל גג וארבע רגליים. אם אתם מעוניינים בחניה מקורה לרכב גם מהצדדים (ראו תמונה ראו למטה) מדובר על תוספת אלומיניום לפי מ"ר.

קירוי חניה לרכב מאלומיניום

תהליך התקנת חניה מקורה לרכב מאלומיניום

בדומה לפרגולת אלומיניום, גם התקנת חניה מקורה לרכב כוללת 3 שלבים - מדידה, ייצור והתקנה:

אחד מדידה - איש האלומיניום מבצע מדידות במקום ומתכנן יחד איתכם את סוג החניה, מידת ההצללה ואופן העיצוב ונותן הצעת מחיר.

שתיים ייצור - אם הצעת המחיר מתאימה לכם, איש האלומיניום שולח את ההזמנה לבית המלאכה או מייצר בבית המלאכה שלו. תהליך ייצור לוחות האלומיניום לוקח בממוצע שלושה שבועות.

שלוש התקנה - איש האלומיניום חוזר אליכם ומתקין את החניה. התקנת חניה מקורה לרכב מאלומיניום אורכת בין מספר שעות ליום אחד, תלוי בגודל החניה והמורכבות שלה.

שימו לב שימו לב שהאלומיניום איתו עובד הקבלן קיבל תו תקן ישראלי, כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא אמין ובטיחותי.


האם חניה מקורה לרכב מצריכה אישור בנייה?

וי החוק בישראל מחייב קבלת היתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה לצורך הוספת חניה מקורה לרכב בבית פרטי, זאת בנוסף לאישור קונסטרוקטור ובערים מסוימות גם לתשלום ארנונה בגינה.

וי התנאים לקבלת אישור בנייה לחניה מקורה משתנים מעיר לעיר ומסוג חניה אחד לאחר, לכן מומלץ להתייעץ עם מתקין האלומיניום ועם הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית שלכם.

תוספת בניה חניה מקורה לרכב

מחיר חניה מקורה לרכב מאלומיניום

מחיר קירוי חניה מאלומיניום מורכב ממספר גורמים: גודל החניה במ"ר, סוג הקירוי שבחרתם ומורכבות הקונסטרוקציה.

אלה כללי האצבע המנחים:

כסף מחיר ממוצע למ"ר אלומיניום נע בין 750-950 ₪.

כסף גודל ממוצע של חניה מקורה לרכב אחד הוא 2X3

כסף גודל ממוצע של חניה מקורה לשני רכבים הוא 5X5.

כסף יציקת עמוד בבסיס בטון עומד על 250 ₪ לרגל (לחניה סטנדרטית לרכב אחד מספיקות 4 רגליים).

כסף וכמו כל מבצע ישראלי טוב - ככל שהחניה גדולה יותר, המחיר למ"ר יורד.


אנשי אלומיניום מומלצים להתקנת חניה מקורה לרכב

אם החלטתם שחניה מקורה מאלומיניום לא בשבילכם, תוכלו לבדוק האם סוכך לרכב יכול להתאים לכם יותר. אבל אם בא לכם ללכת עד הסוף ולהשקיע בחניה 5 כוכבים לרכב שלכם, הכנו לכם רשימה של אנשי אלומיניום מומלצים לבניית חניה מקורה לרכב מאלומיניום, המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. כל חוות הדעת באתר נלקחות על ידי נציגי מידרג לאחר קבלת השירות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהן אמינות ועדכניות, ממש כמו אלומיניום קריצה


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה היתרונות של קירוי חניה מאלומיניום?

חניה מקורה מאלומיניום זוכה בכל היתרונות של מתכת האלומיניום - היא עמידה לאורך זמן, אטומה לגשם, חוסמת שמש ויציבה מול רוחות עזות. בנוסף, אלומיניום היא מתכת חזקה שלא מתכלה או מחלידה ובשונה מחומרים אחרים כמו עץ או ברזל, לא מצריכה צביעה חוזרת או שיפוץ אחרי החורף. יתרון אחרון ובהחלט חביב הוא הנראות – לאלומיניום מראה מודרני, יוקרתי ומרשים והיא מגיעה במספר צבעים.

כמה עולה חניה מקורה לרכב מאלומיניום?

מחיר חניה מאלומיניום מורכב מגודל החניה במ"ר, סוג הקירוי ומורכבות הקונסטרוקציה. מחיר ממוצע למ"ר אלומיניום נע בין 750-950 ₪ (ככל שהחניה גדולה יותר המחיר למ"ר יורד). גודל של חניה סטנדרטית לרכב אחד הוא 2X3 ולשני רכבים 5X5. יציקת עמוד בבסיס בטון עומד על 250 ₪ לרגל (חניה סטנדרטית לרכב אחד מצריכה 4 רגליים).

האם חניה מקורה לרכב מצריכה היתר בניה?

כן. החוק בישראל מחייב קבלת היתר לבנית חניה מקורה לרכב מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. זאת בנוסף לאישור קונסטרוקטור ובערים מסוימות גם לתשלום ארנונה בגינה. מומלץ להתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית שלכם.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק