עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

גדר אלומיניום לגינה

גדר אלומיניום לגינה ללא ספק יוצאת מגדר הרגיל! גדר אלומיניום לגינה עמידה למים, לא מצריכה תחזוקה מיוחדת ואין חשש שתהפוך לחלודה עם הגשם הראשון. תוכלו לבחור גדר המתאימה לצבע הוורדים בגינה, גדר אלומיניום אטומה, גדר מדגם הייטק ואפילו אלומיניום בשילוב זכוכית, כדי שגם העוברים והשבים יוכלו ליהנות ממראה הגינה שלכם! כך או כך, רגע לפני שאתם מתקינים גדר אלומיניום לגינה, המאמר הבא הוא בגדר חובה 


גדר אלומיניום לגינה - יתרונות וחסרון

בכל מחקר גדרות מעמיק, כדאי לעשות רשימת יתרונות וחסרונות, כך שתדעו איזו גדר עומדת בדרישות שלכם. גדר אלומיניום לגינה התברכה בלא מעט יתרונות, ואלה המשמעותיים שבהם:

וי עמידה לגשם – גדר לגינה חשופה ללחות, טל, ממטרות ואפילו גשם. גדר שעשויה מעץ עלולה להרקיב במשך בזמן, גדר מברזל עלולה להחליד לא עלינו ולא עליכם. לעומתן, גדר אלומיניום לגינה לא מתרגשת מרטיבות ולכן עמידה לאורך זמן.

וי מגיעה במגוון עיצובים – אחד מהיתרונות הגדולים של גדר אלומיניום לגינה הוא מגוון אפשרויות העיצוב. תוכלו לבחור את הגדר בכל צבע שתרצו, בדוגמאות של פרחים, פסים, עיטורים ואפילו בשילוב זכוכית. פירוט נוסף בפסקת סגנונות ועיצובים.

וי לא דורשת תחזוקה – בניגוד לגדרות עץ וברזל שדורשות שימון, צביעה או חידוש, גדר אלומיניום לגינה היא עצמאית ולא דורשת תחזוקה סמיילי

איקס לא יעילה נגד גנבים – גדר אלומיניום אמנם מרשימה ובולטת בשטח, אבל כדאי לקחת בחשבון שהיא לא מספיקה למניעת פריצות. במקרה הזה הגמישות והמשקל הקל של גדר האלומיניום באים לרעתה והופכים אותה לקלה יותר לפריצה לעומת גדרות מברזל. זה לא אומר שגדר אלומיניום קוראת לגנב, אבל בהחלט כדאי לשקול התקנת מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה סביב הגינה שלכם.

 


סגנונות ועיצובים של גדר אלומיניום לגינה

כיאה לחומר גמיש וקל לעיבוד כמו האלומיניום, גדר אלומיניום לגינה מגיעה במגוון סגנונות ועיצובים:

גדר גדר אלומיניום אטומה: בעלת מראה מרשים ונותנת פרטיות מלאה לכם ולפרחים שלכם.

גדר אלומיניום אטומה

 

גדר גדר אלומיניום אטומה בשילוב זכוכית: בעלת מראה מרשים עוד יותר, נותנת פרטיות באמצעות זכוכית חלבית שלא מאפשרת הצצה לגינה.

גדר אלומיניום אטומה בשילוב זכוכית

 

גדר גדר אלומיניום דגם הייטק: בעלת מראה סופר מודרני וקורצת לעוברים והשבים להתרשם מהגינה.

 

גדר גדר אלומיניום דגם הייטק משופע (זוויתי): למרות שלא מדובר בגדר אטומה לחלוטין, דגם הייטק משופע נותן פרטיות מלאה באמצעות מספר רב של פרופילי אלומיניום צמודים המוטים בזווית שלא מאפשרת הצצה לגינה.

גדר אלומיניום דגם הייטק

 

גדר גדר אלומיניום דמוי עץ: משלבת את היתרונות של גדר אלומיניום עם הנראות הטבעית של גדר עץ, שלא פוגעת באותנטיות של הגינה.

גדר אלומיניום דמוי עץ

 

גדר גדר אלומיניום מעוצבת: עמודות לאורך או לרוחב, עיטורים וצורות - גדר אלומיניום מגיעה במגוון רחב מאוד של דוגמאות, רק חשבו מחוץ לגדר קריצה

גדר אלומיניום מעוצבת עיטורים

תהליך התקנת גדר אלומיניום לגינה

אחרי שהתרשמתם ממגוון הדגמים והחלטתם איזו גדר מתאימה לגינה שלכם, מתחיל תהליך ההתקנה, הכולל שלושה שלבים:

אחד הגעה של מתקין האלומיניום אליכם הביתה

בשלב הראשון מתקין האלומיניום מגיע אליכם הביתה ולוקח את המידות המדויקות של הגינה. הוא מציג לכם קטלוג של פרופילים לגדרות אלומיניום, ומתכנן יחד איתכם את הגדר שתוציא אתכם מגדרכם!

התכנון כולל שלושה אלמנטיים מרכזיים: גובה הגדר, עיצוב הגדר והתקציב שאתם מוכנים להשקיע. כדאי לקחת בחשבון שמחיר גדר אלומיניום לגינה נקבע לפי מ"ר ולכן ככל שהגדר תהיה גבוהה וארוכה יותר, המחיר יעלה בהתאם. בנוסף, גדר אלומיניום מעוצבת יכולה להיות יקרה עד פי שתיים לעומת גדר אלומיניום סטנדרטית לגינה, אבל חכו עם זה לפסקת מחיר.

שתיים המתנה לחומרים

השלב השני לא פשוט למי שלא מורגל בדחיית סיפוקים. אתם יושבים בגינה שלכם, בלי גדר, ומחכים לרגע שהחומרים לגדר שלכם יהיו מוכנים. לרב יש התחייבות לאספקה של הגדר תוך 21 ימי עסקים, אבל שמענו גם על מקרים שתוך שבוע הגדר היתה מוכנה.

שלוש התקנת גדר האלומיניום בגינה

הידד! החומרים מוכנים! בשלב האחרון מתקין האלומיניום מגיע להתקין את הגדר בגינה שלכם. במקרה שמדובר בגדר לגינה באורך של עד 15 מטר, משך ההתקנה יהיה יום עבודה אחד.

 

שימו לב שאלו את קבלן האלומיניום על תקופת האחריות שהוא נותן על הגדר ועל ההתקנה, לרוב מדובר על שנת אחריות אחת.

גדר ושער אלומיניום לגינה

גדר אלומיניום לגינה - מחיר

מחירי גדר אלומיניום משתנים בהתאם לעיצוב שתבחרו אך גם לגודל הגדר - ככל שהגדר גדולה יותר, המחיר למ"ר אחד נמוך יותר. סכמנו לכם את העלות ההממוצעת שגובים מתקיני אלומיניום על התקנת גדר אלומיניום לגינה:

כסף מחיר גדר אלומיניום סטנדרטית נע בין 1,000-1,300 ₪ למ"ר + מע"מ.

כסף מחיר גדר אלומיניום אטומה נע בין 1500-1600 ₪ למ"ר + מע"מ.

כסף מחיר גדר אלומיניום אטומה בשילוב זכוכית נע בין  1500-1600 ₪ למ"ר + מע"מ.

כסף מחיר גדר אלומיניום לגינה דגם הייטק רגיל נע בין 1300-1500 ₪ למ"ר + מע"מ.

כסף מחיר גדר אלומיניום דגם הייטק משופע נע בין 1500-1800 ₪ למ"ר + מע"מ.

כסף מחיר גדר אלומיניום מעוצבת אמור להיות דומה למחיר גדר רגילה ולנוע בין 1,000-1,300 ₪ למ"ר + מע"מ.


מתקיני אלומיניום מומלצים להתקנת גדר אלומיניום לגינה

כדי לבחור מתקין אלומיניום להתקנת גדר אלומיניום לגינה, אתם יכולים לבקש המלצות מחברים שלא פגשתם מאז הגנון, או להתקשר לבקש המלצות מדודים מגדרה או מרמת גן. אפשרות קצת פחות מביכה היא לבחור מתקין אלומיניום מתוך רשימה של מתקיני אלומיניום מומלצים. לאחר התקנת גדר אלומיניום סביב הגינה שלכם, גם אתם תתנו חוות דעת. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה זמן לוקחת התקנה של גדר אלומיניום לגינה?

משך ההתקנה של הגדר תלוי כמובן בגודל הגינה שלכם. במקרה שמדובר בגדר לגינה באורך של עד 15 מטר, משך ההתקנה יהיה יום עבודה אחד.

מה משך האחריות על גדר אלומיניום לגינה?

לרוב על גדרות אלומיניום לגינה מעניקים אחריות של שנה אחת.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק