עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

אם נפשכם חשקה בפרגולה אבל קשה לכם להחליט בין פרגולת אלומיניום לפרגולת עץ כנראה שפרגולת אלומיניום דמוי עץ היא ממש בשבילכם. אז מה זה בעצם פרגולת אלומיניום דמוי עץ? מה תהליך ההתקנה? וכמה זה עולה? כל הפרטים על פרגולת אלומיניום דמוי עץ - בעמוד הבא


מה זה פרגולת אלומיניום דמוי עץ?

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן כל מה שתוכלו לחלום עליו, טוב... כמעט. למעשה הן פרגולות אלומיניום לכל דבר, ולכן יש להן את כל היתרונות והחסרונות של פרגולות אלומיניום בתוספת המראה החמים והנעים של פרגולת העץ.

הייחוד של פרגולת אלומיניום דמוי עץ הוא בצביעה שלה שנעשית בשתי שכבות שנצבעות בתנור ומתקבעות על האלומיניום. שכבה אחת בצבע הבסיס של העץ ושכבה נוספת בצבע כהה יותר שמדמה את הטקסטורה של העץ.
פלטת צבעים את הפרגולה ניתן לקבל במבחר גווני עץ כמו אלון, מהגוני, אגוז ועוד גוונים לא שגרתיים כמו ורוד ואדום שישמרו גם הם על הטקסטורה מיוחדת של עץ.

כסף פרגולת אלומיניום רגילה נצבעת בשכבת צבע אחת ולכן השכבה הנוספת מייקרת את מחיר הפרגולה ב- 100 עד 250 ₪ למ"ר

גוונים של פרגולת אלומיניום דמוי עץ

יתרונות וחסרונות לפרגולה דמויית עץ

לפרגולת אלומיניום דמוי עץ יתרונות וחסרונות, מה הם בדיוק? בואו נראה -

 

יתרונות:

וי עמידה וחזקה - האלומיניום ממנו הפרגולה עשויה הוא חומר עמיד וחזק אבל הוא גם קל משקל. כמו כן האלומיניום הופך אותה גם לעמידה בפני מזג האוויר ומפני מזיקים (תגידו ביי ביי לטרמיטים).

וי קלה - משקלו הקל של האלומיניום הופך את ההתקנה לפשוטה ולמהירה יותר משל פרגולת העץ. יתרון המשקל גם תורם לכך שיהיה ניתן לבנות פרגולה תלויה על כל קיר, ללא קשר לחוזק שלו, דבר שלא מתאפשר עם פרגולת עץ.

וי תחזוקה אפסית - פרגולת אלומיניום דמוי עץ כמעט ולא דורשת תחזוקה. בניגוד לפרגולת עץ צבעה אינו דוהה בגלל שהוא נאפה בחום גבוה ונכנס לתוך האלומיניום. התחזוקה היחידה שלה היא חיזוק חיבורים וברגים אחת לכמה שנים והחלפת סנטף, אם יש כזה, לכמה שנים.

וי לא דליקה - הפרגולה עשויה מאלומיניום שהוא אינו חומר דליק ולכן יש לה יתרון בטיחותי לעומת פרגולת העץ.

 

חסרונות:

איקס מחיר - פרגולת אלומיניום רגילה יקרה יותר מפרגולת עץ, בנוסף שכבת הצבע הנוספת שהופכת את הפרגולה לדומה לעץ מייקרת את המחיר עוד יותר. בהמשך המאמר נפרט את כל המשתנים והמחירים.

איקס אין אפשרות לפרגולה חשמלית – פרגולות אלומיניום מגיעות במבחר סוגים ביניהם פרגולת אלומיניום חשמלית. אך נכון להיום אין פרגולת אלומיניום דמוי עץ חשמלית וזה עלול להיות חסרון נוסף לאלו מכם שחשקו בה.

איקס זמני אספקה -  בגלל שיטת הצביעה המיוחדת שלא נעשית בכל מקום, זמני האספקה עלולים להיות ארוכים ולהגיע אפילו לכמה חודשים.
עם זאת חלק ממתקיני פרגולות מצאו פתרון לבעיית הזמינות בכך שמחזיקים במלאי גוון אחד או שניים של אלומיניום דמוי עץ מוכנים וכך לא צריכים לחכות לצביעה. אם בכל זאת תרצו גוון אחר, כנראה שתצטרכו להמתין.

פרגולה עומדת מאלומיניום דמוי עץ

רגע לפני התקנת פרגולת אלומיניום דמוי עץ

החלטתם שאתם רוצים פרגולת אלומיניום דמוי עץ, מה עכשיו? יש כמה החלטות שיש לעשות, וניתן כמובן להתייעץ עליהן עם בעל המקצוע:

פרגולה סוג פרגולה: בראש ובראשונה נסו להבין מה מטרת הפרגולה: הצללה? חסימת גשם? בחירה עיצובית? אחרי שהבנתם מה הייעוד של הפרגולה שלכם חישבו איזה פרגולה תתאים לכם יותר- עומדת או תלויה?
פרגולה עומדת: פרגולה שעומדת באמצעות שניים או ארבעה עמודי אלומיניום על הקרקע. היא מתאימה למי שיש לו קרקע יציבה ופנויה מתחת לפרגולה (למשל לא מעל בריכה).
תלויה או מרחפת: פרגולה זו נתמכת בקיר שעליה היא נשענת, היא נחשבת לאסתטית יותר (אבל אתם יודעים - על טעם ועל ריח...) ובעיקר מתאימה כשהקרקע לא יציבה או שיש בריכה מתחתיה.
כוכב אם אתם מעוניינים בסגירת חורף לפרגולה, פרגולה עומדת יכולה להתאים לכם כי העמודים כבר נותנים לה מסגרת.

 

פרגולה  הצללה: בעיקרון פרגולת אלומיניום דמוי עץ מגיעה לרוב עם סרגלי הצללה - עמודים שנראים כמו לוחות עץ ובכך מזכירים פרגולה מעץ אמיתי. השמש נכנסת בין השלבים ומתקבל צל חלקי, כמות השמש והצל מושפעים מגודל ומרווח השלבים אחד מהשני. ניתן גם לקבל הצללה באמצעות רפפות - לוחות אלומיניום מעוקלים הנראים כמו תריסים ונותנים צל מלא.

כוכב לפני הזמנת הפרגולה כדאי לחשוב כמה שמש וכמה צל אתם רוצים ולומר זאת למתקין הפרגולה לפי ההזמנה.

 

פרגולה קירוי: אם ברצונכם לשבת מתחת לפרגולה ביום גשום ולהישאר יבשים אז תצטרכו להוסיף קירוי - שכבה נוספת מעל הפרגולה שתמנע מהגשם להרטיב לכם את הכביסה. הקירוי הנפוץ בשוק הוא סנטף רגיל וסנטף BH.
אז מה ההבדל? סנטף BH נחשב לאיכותי ועמיד יותר מסנטף רגיל (7-10 שנים מול 15 שנים) והוא גם יקר יותר מהסנטף הרגיל בכ- 100 ₪ למ"ר. יתרון נוסף שלו למול הסנטף הרגיל הוא הפחתת הרעש של טפטוף הגשם.

סנטף להתקנה על פרגולה

פרגולה אישורים: לפני שאתם מתחילים בהזמנת הפרגולה כדאי לוודא שאין צורך באישור לפרגולה. בעיקרון, לפי חוק הפרגולות צריך לקבל רק אישור יציבות מקונסטרקטור לפרגולה מתחת ל- 50 מ"ר, אם היא גדולה יותר כנראה שתדרשו באישורים נוספים.

 

פרגולה חשמל: אם אתם מתכננים להוסיף לפרגולה תאורה או מאוורר תקרה חשוב לומר זאת למתקין הפרגולות מראש כדי שהוא יוכל להכין את התשתית המתאימה.

כוכב חיבור לחשמל אחרי ההתקנה אפשרי אבל הוא יעלה יותר ויעשה עבודה כפולה לבעל מקצוע.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ עם מאוורר תקרה

שלבי התקנת פרגולת אלומיניום דמוי עץ

אחרי שעשיתם את כל ההחלטות בנוגע לפרגולה שלכם, ואתם יודעים בדיוק אם אתם רוצים עומדת או תלוי ואם יש צורך בסנטף, הגיע הזמן להתקין את הפרגולה. התקנת פרגולת אלומיניום דמוי עץ היא לא דבר מסובך והיא מתבצעת בשלושה שלבים:

אחד הצעת מחיר ומדידות: בשיחה ראשונית עם מתקין פרגולות תוכלו לקבל מחיר משוער לפי הגודל והצרכים שלכם. לאחר מכן, יגיע המתקין למדידות ויוכל לתת הצעת מחיר מדויקת.

שתיים הכנה:  לאחר שסגרתם את כל הפרטים עם מתקין פרגולות הוא ישלח את ההזמנה שלכם להכנה. זמן ההמתנה הממוצע הוא שלושים ימי עסקים אבל שימו לב, זמן ההמתנה משתנה בהתאם לגוון העץ שתבחרו. לכן, אם אתם ממהרים, כדאי להתייעץ עם מתקין הפרגולות ולבחור גוון שנמצא במלאי.

שלוש התקנה: הרגע המיוחל הגיע ומתקין הפרגולות מגיע להרכיב את הפרגולה, אנחנו יודעים שכבר אין לכם סבלנות אז יש לנו חדשות טובות - התקנת פרגולת אלומיניום דמוי עץ מהירה משל פרגולת עץ רגילה ואורכת בין יום ליומיים בממוצע.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ

מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ

כסף מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ נע בין 1,100 ל-1,250 ש"ח למ"ר בממוצע והוא כולל את החומרים ועבודת ההתקנה.
המחיר יכול להשתנות בהתאם להוספת הסנטף (וסוגו) ולבחירת היקף צביעת הפרגולה (למשל, צביעה של כל הפרגולה כולל העמודים או רק את השלבים).


מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים

אנחנו יודעים שאתם כבר ממש רוצים לשתות כוס קפה מתחת לפרגולה החדשה שלכם. כדי לקצר תהליכים הכנו לכם רשימה של מתקיני פרגולות אלומיניום דמוי עץ המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה פרגולת אלומיניום דמוי עץ עולה?

פרגולת אלומיניום דמוי עץ עולה בין 1100 ₪ ל- 1250 ₪ למ"ר.

איך הפרגולה נראית כמו עץ?

הפרגולה צבועה בשתי שכבות של צבע שנאפה בתנור שמדמה את הצבע והטקסטורה של העץ.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק