עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיפוי אלומיניום דמוי עץ

חיפוי אלומיניום דמוי עץ הוא כמו לחוות את הסוואנה דרך נשיונל ג'יאוגרפיק, להתמלא בבוץ בטיפול בספא ולחיות עם טורף בדמות כלב שיצו קטן. במילים אחרות חיפוי אלומיניום דמוי עץ זה להביא את הטבע הביתה! 🤠 ניתן לבחור בין מספר גווני עץ שייתנו לבית שלכם מראה מודרני, חמים ובעיקר טבעי. אז אם אתם מדמים בדמיונכם חיפוי אלומיניום דמוי עץ, הגעתם למקום הנכון.


אלומיניום דמוי עץ – מלך החיפויים

אצבע חיפוי אלומיניום דמוי עץ הוא החיפוי המבוקש ביותר והיקר ביותר, מה שהופך אותו ללא ספק למלך חיפויי האלומיניום! הוא משמש הן לחיפוי פנימי של קירות, מסתורי כביסה, קורות ודלתות, והן לחיפוי חיצוני של בתים פרטיים, וילות, בניינים, מבני ציבור ותעשייה.

אצבע בעוד תהליך צביעת חיפוי אלומיניום בצבעי RAL רגילים כולל צביעה אלקטרוסטטי בתנור ולאחר מכן ייבוש, הכנת פרופילי אלומיניום דמוי עץ כוללת שימוש בטכניקת ציפוי תלת-ממד ייחודית, אשר נותנת לו טקסטורה שכמעט לא ניתן להבדיל בינה לבין עץ אמיתי.

חיפוי קיר פנימי אלומיניום דמוי עץ

קריטריונים לבחירת חיפוי אלומיניום דמוי עץ

אם נתקלתם בעבודות של חיפוי קירות חוץ באלומיניום, בטח ראיתם שקשה למצוא שני עיצובים זהים. האלומיניום מגיע במגוון רב של צבעים וניתן לחיתוך בצורות שונות, כך שתוכלו להתאים עיצוב אישי על ידי משחק עם שלושת הקריטריונים:

אחד מידה - סרגלי אלומיניום (רפפות) מגיעים בעוביים שונים: 20*20, 20*40 ו-20*70 ומותקנים במרווח של 1.5 מ"מ בין פרופיל אחד לשני.

שתיים צורה – ניתן להתקין את סרגלי האלומיניום בצורה אופקית או אנכית, לחפות קיר אחד או רק את המתאר של דלת הכניסה.

שלוש גוון העץ – קיימים גוונים שונים של עץ, ביניהם: אורן, אלון, אלון מבוקע, מייפל, מהגוני ועוד.

גווני עץ לאלומיניום דמוי עץ

היתרונות של אלומיניום, המראה של עץ

הסיבה שכל כך הרבה אנשים מעוניינים לחפות את קירות הבית שלהם עם אלומיניום דמוי עץ היא שהוא כולל את היתרון החזותי של מראה עץ, אך לא את החסרונות שלו. חיפוי אלומיניום דמוי עץ לא מצריך חידוש או צביעה, לא מושפע מגשם או שמש ונראה כמו חדש גם אחרי 20 שנה.

בדומה לשאר חיפויי האלומיניום, יש לא מעט יתרונות לחיפוי אלומיניום בכלל ודמוי עץ בפרט. סיכמנו לכם פה את העיקריים שבהם:

וי התקנה נוחה – ההתקנה של חיפוי אלומיניום מהירה, פשוטה ולא מלכלכת.

וי תחזוקה קלה – האלומיניום הוא חומר קל לניקוי ולא דורש חידוש או צביעה חוזרת.

וי עמידות בפני מזג אוויר והזמן – האלומיניום אינו דוהה או מתפורר, לא מחליד או מעלה קורוזיה ולכן לא ייפגע מהטל, הגשם או מהשמש.

וי עמידות בפני מזיקים – כל מי שנפש בצימר בקתת עץ יודע שלעץ אמיתי מתלווים לא פעם אורחים לא רצויים! בשונה מעץ אמיתי, חיפוי אלומיניום דמוי עץ לא מזמין מזיקים.

וי מספק הגנה – חיפוי אלומיניום נותן שכבת הגנה, בידוד ואיטום על מעטפת המבנה ובנוסף, הוא גם חסין לאש.

וי עיצוב מודרני בניחוח של יער – חיפוי אלומיניום דמוי עץ הוא טרנד דקורטיבי מרשים, יוקרתי, מגיע במגוון עיצובים וכמו שאמרנו, הוא מתאים לאנשים שרוצים להביא את הטבע לבית ומעדיפים לפתוח אוהל בסלון 😊

חיפוי קיר חיצוני אלומיניום דמוי עץ

תהליך ההתקנה של חיפוי אלומיניום דמוי עץ

התקנה של פרופיל האלומיניום מהירה ופשוטה ובניגוד לחיפויים אחרים היא חוסכת לכם את הרעש, הלכלוך, הפיגומים וכמובן את ההתנצלויות לשכנים. תהליך ההתקנה של חיפוי אלומיניום דמוי עץ זהה לזה של כל חיפוי אלומיניום אחר וכולל 3 שלבים:

אחת הזמנה: בעזרת המתקין תבחרו עיצוב ואת גוון העץ לחיפוי האלומיניום ולאחר מכן הוא ייקח מידות מדויקות.

שתיים המתנה: הכנת לוחות האלומיניום לוקחת עד שלושה שבועות, תלוי במורכבות העיצוב שנבחר. מכיוון שתהליך הצביעה של חיפוי אלומיניום דמוי עץ מורכב יותר מאשר צבעי RAL רגילים, צפו המתנה של שלושה שבועות מלאים, מקסימום תופתעו לטובה 😊

שלוש התקנה: המתקין מגיע אליכם עם לוחות האלומיניום ומתקין אותם לקיר. ניתן להתקין חיפוי אלומיניום בשתי דרכים:

שיטת הקלקה - התקנה הפרופילים באמצעות קליפסים, ללא צורך בקידוחים או ריתוכים.
שעון זמן עבודה מוערך לקיר - יום אחד.

שיטת השחלה - השלחת הפרופילים על מסילות המחוברות לקיר, מצריכה הכנת תשתית הכוללת קידוחים וריתוכים ונחשבת בטיחותית יותר משיטת ההקלקה.
שעון זמן עבודה מוערך לקיר – בין יום ליומיים.

 

פרופילי אלומיניום דמוי עץ

חיפוי אלומיניום דמוי עץ - מחיר

אם עד כה היה נדמה שחיפוי אלומיניום דמוי עץ הוא רק עוד צבע של חיפוי אלומיניום זה לא מדויק... אמנם תהליך ההתקנה זהה, אך החומר עצמו כמו גם תהליך הצביעה של הפרופילים מייקרים את המחיר הכולל ב25-30% תמרור הזהרה

כסף בעוד מחיר חיפוי אלומיניום פשוט עומד על 750 ₪ למ"ר, מחיר חיפוי אלומיניום דמוי עץ עומד על כ-1,000 ₪ למ"ר (ללא תלות בגוון העץ).

בנוסף יש לקחת בחשבון שני קריטריונים נוספים:

כסף העיצוב הנבחר - פריסת החיפוי על המבנה, מורכבות החיתוכים ורמת הגימור של הפרופיל משפיעים באופן טבעי על המחיר למ"ר.

כסף מורכבות ההתקנה - התקנת חיפוי אלומיניום בגובה מצריכה שימוש בבמת הרמה, פיגום או מנוף ומעלה את המחיר הסופי ב-450-1500 ₪ תלוי במשך העבודה, גובה ההתקנה ובסוג האמצעי בו המתקין מסתייע.


מתקיני אלומיניום מומלצים

התשובה לשאלה האם חיפוי אלומיניום דמוי עץ יעשה אתכם מרוצים תלויה בשאלה מי יעשה את החיפוי? עצה שלנו, אם החלטתם שחיפוי אלומיניום דמוי עץ מתאים לבית שלכם, השלב הבא הוא למצוא את המתקין הנכון מתוך רשימה של מתקינים מומלצים להתקנת חיפוי אלומיניום. לאחר כל עבודת אלומיניום, המוקד שלנו מתקשר לקבל מכם חוות דעת ומעדכן אותה באתר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיש מי שמחפה עליכם, גם בעץ 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה חיפוי אלומיניום דמוי עץ?

חיפוי אלומיניום דמוי עץ נוצר מפרופילי אלומיניום שעוברים צביעה בטכניקת ציפוי תלת-ממד ייחודית שנותנת להם טקסטורה של עץ. מדובר על חיפוי האלומיניום המבוקש ביותר הן לחיפוי פנימי והן לחיפוי חיצוני. עקב מורכבות הייצור שלו, חיפוי אלומיניום דמוי עץ יקר יותר מחיפוי אלומיניום רגיל.

האם חיפוי אלומיניום דמוי עץ מגיע בצבעים שונים?

כן! לחיפוי אלומיניום דמוי עץ קיימים כתשעה גוונים שונים, ביניהם - אורן, אלון, אלון מבוקע, מייפל, מהגוני ועוד. תוכלו לבקש מהמתקין לראות את הקטלוג.

כמה עולה חיפוי אלומיניום דמוי עץ?

מחיר חיפוי אלומיניום דמוי עץ נע בין 1,000-1,500 ש"ח למ"ר (ללא תלות בגוון העץ הנבחר). החומר עצמו כמו גם תהליך הצביעה של הפרופילים גורם למחיר להיות יקר יותר ב-25-30% מחיפוי אלומיניום רגיל. קריטריונים נוספים המשפיעים על המחיר הם העיצוב ורמת הגימור של הפרופילים וכן האמצעים הדרושים להתקנה כמו שימוש בבמת הרמה, פיגום או מנוף, שמעלים את המחיר הסופי ב-450-1500 ש"ח.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק