עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תרמוסטט חימום תת רצפתי

לתרמוסטט בחימום תת רצפתי, יש צג דיגיטלי ובימים כתיקונם הוא זה שיעזור לכם לשלוט על עוצמת החימום. מכאן, גם שמו השני – בקר חימום תת רצפתי. איבדתם שליטה ואתם לא מצליחים לווסת את החום? כנראה שהתרמוסטט התקלקל. את התרמוסטט יוכלו להחליף מתקיני מערכות חימום מומלצים. כמה זמן לוקח להחליף תרמוסטט וכמה זה יעלה לכם? אל דאגה, תכף תוכלו שוב ללכת יחפים, את המידע על התרמוסטט אנחנו לא שומרים מתחת לבלטות

תרמוסטט - חימום תת רצפתי

לכל מערכות לחימום תת רצפתי יש תרמוסטט, לא משנה אם הן חשמליות או מבוססות על מים. תרמוסטט חימום תת רצפתי הוא למעשה פאנל הבקרה והשליטה של מערכת החימום התת רצפתי, והוא זה שגם בימים קרים מתקשר עם משאבת החום.  הגישה שלכם לתרמוסטט היא בעזרת מסך בגודל  8*8 ס"מ, שחוץ מלהפעיל ולכבות את המערכת, יש לו עוד כמה פונקציות מעניינות:

אחד שליטה על הטמפרטורות – כמו בשלט של מזגן, דרך התרמוסטט אפשר לכוון את לטמפרטורה הרצויה והמדויקת.

יתרון לחלק מהתרמוסטטים יש אפשרות גם לחיבור וויפי ובית חכם. כלומר, אפשר להתחבר לאפליקציה בטלפון הנייד ולשלוט במערכת גם משם. מגניב, לא?

שתיים תכנות המערכת – לתרמוסטט יש סוג של טיימר מובנה ואפשר לבצע דרכו תכנות שמתאים אישית לסדר היום שלכם. כלומר, תוכלו לבחור את הטמפרטורה השונה שתהיה בכל יום ושעה.

לדוגמא, תוכלו לכוון שבשעות הערב בימות השבוע, הטמפרטורה תהיה 26 מעלות. ככה, כשאתם חוזרים מהעבודה וקר בחוץ, הבית יהיה חם ונעים.

 

תרמוסטט עם חיבור וויפי

החלפת תרמוסטט חימום תת רצפתי

סוגי תקלות

נתחיל בטיפ, לפני שאתם נבהלים שהלך התרמוסטט חימום תת רצפתי, תבדקו שלא קפץ הפקק בארון חשמל ושאין קצר, אנחנו לא צוחקים, לפעמים זה קורה. 😊 אם זה אכן המקרה, תצטרכו להתקשר לחשמלאי.

 

ככה תדעו שיש תקלה בתרמוסטט:

כוכבית הצג דולק אבל הפונקציות של התרמוסטט לא מגיבות.

כוכבית צג הבקרה דולק ומגיב, אבל החום לא מווסת והרצפה לא מתחממת, או שלהפך – מתחממת בלי הפסקה.

כוכבית הצג לא נדלק - התרמוסטט כבוי לגמרי.

 

 

תרמוסטט חימום תת רצפתי

 

החלפת התרמוסטט

אחרי שהבנתם שיש תקלה, בדקו אם התרמוסטט שלכם נמצא עדיין באחריות יצרן. אם כן, תוכלו לפנות ליצרן, והם ידאגו להתקין לכם בקר חימום תת רצפתי חדש. אם לא, זה הזמן לקרוא למתקין מערכות חימום.

סימן קריאה שימו לב: לרוב, אנשי מערכות חימום יחליפו את התרמוסטט, ולא יתקנו אותו. בשונה ממכשירי אלקטרוניקה אחרים, לא שולחים את התרמוסטט למעבדה, כי אין על כך אחריות.

המתקין יגיע לביתכם ויבדוק שהתרמוסטט הוא אכן מקור הבעיה וצריך להחליף אותו, בדרך כלל המוצר זמין אצלו במלאי, אז לא תצטרכו לחכות הרבה זמן.

שעון ההתקנה עצמה לוקחת בערך חצי שעה, ואחריה המתקין יבדוק שהחימום התת רצפתי עובד עכשיו כמו שצריך.

 

בקר חימום תת רצפתי

מחיר תרמוסטט חימום תת רצפתי

כסף מחיר תרמוסטט חימום תת רצפתי אחד נע בין 500-600 ₪ וכולל התקנה.

מימוש אחריות האחריות לתרמוסטט החדש היא שנה או שנתיים, תלוי ביצרן.  


מתקינים מומלצים להתקנת תרמוסטט חימום תת רצפתי

תרמוסטט חימום תת רצפתי זה חלק קטן במערכת, אבל כשהוא מתקלקל- לא תוכלו להתחמם 😊 כדי שתוכלו לשמור על החום בבית, הכנו רשימת מתקיני מערכות חימום מומלצים שיעזרו לכם בהתקנה תרמוסטט חימום תת רצפתי על בסיס מים או חשמל.  


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה תרמוסטט חימום תת רצפתי

זה רכיב הבקרה של מערכת חימום תת רצפתי, איתו אפשר לשלוט על הטמפרטורות ולבצע פעולות כמו תכנות. 

איך יודעים שהתרמוסטט התקלקל?

אם התצוגה בכלל לא עובדת, או שהיא עובדת אבל הפונקציות לא מגיבות - התרמוסטט כנראה התקלקל.

מה המחיר להחלפת תרמוסטט חימום תת רצפתי

בין 500-600 ₪ כולל התקנה

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק