עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פנל פולימרי

פנל פולימרי מתאים לרצפה רגילה או לרצפת פרקט, הוא מעניק מראה אחיד, מגיע בכמה צבעים וכדי להדביק אותו לא בהכרח תהיו חייבים לפרק את הפנל הקיים שיש לכם. וזה עוד לא הכל, פנל פולימרי יכול להתאים אפילו לקיר מעוגל, והוא עמיד למים! מה המחיר שלו, איך מתבצעת ההתקנה ומתי הוא לא מתאים? עשינו פאנל מומחים עם מתקיני פרקטים וריכזנו את כל המידע על פנל פולימרי.

פנל פולימרי על רצפת פרקט

פנל פולימרי - יתרונות וחסרונות

פנל פולימרי הוא תחליף לפנל קרמי או לפנל עשוי פרקט עץ, יש לו כמה מאפיינים ייחודים ולכן גם לא מעט יתרונות:

וי מראה אחיד

פנל פולימרי מעניק מראה של קו רציף ואחיד, ולכן ברמה האסתטית הוא נעים לעין. הפנל הפולימרי מגיע לרוב בצבע לבן, כך שהוא נראה כחלק רציף של הקיר. אבל זה לא מחייב ותוכלו לצבוע אותו בגוון צבע הקיר שלכם, או בכל צבע אחר שתרצו.

 

וי אפשרויות עיצוב

הפנל הפולימרי מגיע בגבהים שונים, בטווח שבין 6-25 ס"מ גובה, ככה שתוכלו לבחור את הפנל המתאים לפי העיצוב שתרצו.

פנל פולימרי מעוצב מתחבר למשקוף הדלת
 

וי מתאים לקיר מעוגל

אם יש לכם בבית קיר עם זווית מעוקלת, פנל פולימרי יכול להתאים לכם, כי בניגוד לפנל קרמי או פרקט עץ, הפולימר הוא חומר גמיש, ככה שניתן להתקין אותו על גבי קירות מעוגלים.

 

וי עמידות למים

 למרות הקרבה שלו למשפחת הפרקטים, הפנל הפולימרי עשוי מחומר סינטטי ועמיד למים, כן כן. זה לא אומר שתוכלו להציף אותו במים, כי בכל זאת הוא מחובר לקיר בהדבקה, אבל תוכלו לשטוף עם סמרטוט ללא חשש.


וי ניתן להדבקה על גבי פנל קיים

אפשר להדביק פנל פולימרי על גבי פנל קיים, זאת בניגוד לפנל קרמיקה שכדי להחליף אותו בחדש תצטרכו להסיר את הישן. הדבקה של פנל פולימרי על גבי פנל קיים יכולה לחסוך לכם פירוק קרמיקות והחלקה של הקיר. כדי להדביק פנל פולימרי על גבי פנל קיים מתקין הפנל ישתמש בפנל כיסוי על הפנל הקיים, שמגיע בצורת האות ר' או ו', לרוב בגובה 10 ס"מ וכך הוא מתלבש על הפנל הקיים.

 

איקס פנל פולימרי - חסרונות

מצריך שימוש נכון - הפנל הפולימרי עמיד ברוב המקרים, אך יש מקרים שבהם גם הוא עלול להתפרק, כמו למשל במקרה של רטיבות בקיר שלא מטופלת: המים עלולים לחלחל לרווח שבין הקיר לפנל ולגרום לפירוד של השניים זה מזה.
מקרה נוסף שבו הפרקט הפולימרי עלול להינזק הוא אם מניחים רהיט כבד בסמוך אליו ללא רווח. הלחץ של הרהיט הכבד עלול במשך הזמן לגרום לשברים בפנל.  
ועוד דבר, נכון שטריקת דלתות היא דרך לגיטימית בסך הכל לפריקת מתח, אבל שימו לב שאם תבחרו הפנל פולימרי, כדאי שמצאו מקום פורקן אחר, טריקת דלת בסמוך לפנל הפולימרי עלולה לגרום במשך הזמן לניתוק של הפנל מהקיר.

פנל פולימרי לבן על רצפת פרקט

פנל פולימרי - שלבי ההתקנה

פנל פולימרי ניתן להתקין על גבי ריצוף רגיל, או על גבי רצפת פרקט קיימת. את הפנל הפולימרי מדביקים לקיר ולכן תמיד יהיה כשלב אחרי התקנה של פרקט או ריצוף.
מתקין הפנלים הוא זה שלרוב מספק את הפנל, ואחרי שתבחרו את סוג הפנל שמתאים לכם, יהיה ניתן להתחיל בהתקנה. 
שימו לב שפנל פולימרי הוא אומנם מוצר שניתן לקנות באופן עצמאי, אך רוב מתקני הפנלים לא יקחו אחריות על התקנה של מוצר שלא הם סיפקו לכם.

בשביל שהפנל לא יתנתק בעתיד, ההתקנה של פנל פולימרי חייבת להיות מדויקת, והיא כוללת כמה שלבים:

אחד חיתוך הפנל - הפנל הפולימרי מגיע כפס באורך של 2.5 מטר, כדי לחתוך את הפנל לפי גודל החדר והפינות, המתקין ישתמש במסור חיתוך עם מסור זווית. אם יש לכם חדר גדול יותר, המתקין יחבר כמה לוחות פנל זה לזה בעזרת דבק.

שתיים מריחת חומר הדבקה בין הקיר לפנל – לרוב מתקין הפנל ישתמש בדבק סיליקון כדי לחבר את הפנל לקיר, וגם בדבק חם. אבל אל תיבהלו, השימוש בדבק החם נועד רק לחיבור הראשוני, למניעת התזוזות עד שהסיליקון יתייבש, בהמשך הדבק החם מתפוגג, ומה שיחזיק את הפנל הוא הסיליקון.  

שלוש העברת חוטי תקשורת או כבלים מאחורי הפנל – אם יש דברים שאתם רוצים להסתיר אל מעבר לפנל, זה הזמן. שימו לב שלא כדאי להטמין שם כל כבל או חוט, שהרי במידה ותרצו גישה אל הכבלים האלו, זה ידרוש פירוק של הפנל.
 

ארבע הדבקת הפנל - הדבקת הפנל הפולימרי לקיר היא השלב האחרון, וזהו זה, ככה פשוט. יש לכם פנל פולימרי.
 

כוכבית משך ההתקנה הסביר להתקנה של פנל היא שעה עבור 10 מטר, במידה ואין קירות מיוחדים או עגולים. לאחר ההתקנה אין הוראות מיוחדות, חוץ מאשר לוודא שהריהוט בבית לא מוצמד מידי על הפנל.
 

הדבקת פנל פולימרי

פנל פולימרי - מחיר

מחיר של הדבקת פנל פולימרי מורכב משני חלקים, מחיר הפנל ומחיר ההתקנה.

מחיר למטר פנל פולימרי

מחיר פנל פולימרי נקבע לפי מטר רץ, טווח המחירים נע בין 12-40 ₪ למטר בהתאם לגובה הפנל: 

כסףמחיר פנל פולימרי בגובה סטנדרטי של 6 ס"מ הוא כ-12 ₪ למטר.
כסףמחיר פנל כיסוי בגובה 10 ס"מ הוא כ-25 ₪ למטר.
כסף מחיר פנל פולימרי בגובה 25 ס"מ הוא כ-40 ₪ למטר.

 

מחיר התקנת פנל פולימרי

מחיר ההתקנה של פנל פולימרי תלוי בכמות העבודה, וכמות השטח אותו תרצו לכסות בפרקט.
לרוב ככל שתרצו לכסות יותר שטח, ככה המחיר למטר יהיה זול יותר, זהו מחירון שרלוונטי אם אתם זקוקים לעבודה של 30 מטר ומעלה.
מחיר התקנה של פנל פולימרי נע בין 20-40 ₪ למטר רץ תלוי בגובה הפנל או בסוגו:

כסף מחיר התקנה של פנל פולימרי בגובה 6 ס"מ הוא כ-20 ₪ למטר
כסף מחיר התקנה של פנל פולימרי בגובה 9 ס"מ הוא כ-35 ₪ למטר
כסף מחיר התקנה של פנל כיסוי בגובה 10 ס"מ הוא כ-40 ₪ למטר.
כסף מחיר התקנה של פנל על קיר מעוגל הוא כ- 45 ₪ למטר.


*המחירים כוללים מע"מ


מתקיני פרקטים מומלצים להתקנת פנל פולימרי

החלטתם ללכת על מראה אחיד ולהדביק פנל פולימרי? פרפקט! עכשיו אתם רק צריכים מתקין פרקטים טוב, שיש עליו המלצות אחידות וטובות מלקוחות קודמים. היי, הנה רשימת מתקיני פרקטים המומחים בהתקנת פנל פולימרי. בהצלחה.



;

שאלות נפוצות לדף זה

אפשר להתקין פנל פולימרי על פנל קיים?

כן! אפשר להדביק פנל פולימרי על פנל קיים, ללא צורך בפירוק שלו. כדי לעשות את זה בצורה טובה ואחידה יהיה צורך להשתמש בפנל כיסוי מיוחד, שכשמו כן הוא, מכסה את הפנל.

כמה עולה התקנה של פנל פולימרי?

מחיר התקנה של פנל פולימרי מתחלק לשניים: אחד הוא המחיר עבור הפנל עצמו והשני הוא המחיר עבור ההתקנה. שניהם תלויים בגובה הפנל ובסוגו.
מחיר פנל פולימרי נע בין 12-40 ₪ למטר.
מחיר התקנת פנל פולימרי נע בין 20-40 ₪ למטר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק