עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרקט פישבון - מחיר

לדגים אין עצמות, יש להם אדרות, ועדיין – לפרקט בצורת עמוד שדרה של דג קוראים פישבון. אם נניח קטנוניות לשונית בצד, פישבון הוא לא סוג פרקט אלא צורת התקנה, (שאכן מזכירה אדרות דג) והוא יכול להוסיף טאץ' עיצובי נאה לבית שלכם. אבל באיזה מחיר? ובכן, מחיר פרקט פישבון משתנה מאוד לפי סוג הפרקט וההתקנה, ולכן יכול לנוע בין 200-720 ₪ למ"ר. אז מה משפיע על מחיר פרקט פישבון וכמה תשלמו בתכלס על פרקט כזה בסלון שלכם? תפסו משוט ועלו לקיאק, יוצאים לדוג.


פרקט פישבון – מחיר פרקט עץ

מחיר התקנת פרקט פישבון מעץ יהיה גבוה יחסית משתי סיבות – ההתקנה שלו מורכבת יחסית, והחומר עצמו יקר בהשוואה לפרקטים אחרים.

נחלק את מחיר הפרקט לשניים: מחיר התקנת פרקט פישבון, ומחיר הפרקט עצמו.

מחיר מחיר התקנת פרקט פישבון מעץ נע בין 130-220 ₪ למ"ר, תלוי במורכבות העבודה ובהיקף שלה. נפרט על כל הדברים שמשפיעים על המחיר בהמשך.

מחיר מחיר פרקט פישבון מעץ נע בין 200-500 ₪ למ"ר, תלוי בסוג העץ ובאיכות שלו. תוכלו למצוא גם פרקטים יקרים יותר שעולים אפילו 800 ₪ למ"ר, אבל הם נדירים יחסית.

בשורה התחתונה, מחיר פרקט פישבון מעץ כולל התקנה נע בין 330-720 ₪ למ"ר.

פרקט פישבון מעץ גושני

פרקט פישבון – מחיר פרקט למינציה ופולימרי

פרקט פישבון מלמינציה או חומרים פולימריים עולה פחות מפרקט פישבון מעץ בשני הפרמטרים, גם בהתקנה וגם בעלות הפרקט עצמו. פרקטי למינציה ופולימר הם  גם פרקטים יותר עמידים למים, אז בכלל הרווחתם.

מחיר מחיר התקנת פרקט פישבון למינציה או פולימרי נע בין 90-130 ₪ למ"ר, תלוי במורכבות והיקף העבודה.

מחיר מחיר פרקט למינציה או פולימרי נע בין 100-200 ₪ למ"ר, תלוי בחברה המייצרת ובאיכות הפרקט.

בשורה התחתונה מחיר פרקט פישבון למינציה או פולימרי נע בין 190-330 ₪ למ"ר.

פרקט פישבון פולימרי

מה משפיע על מחיר פרקט פישבון

התקנת פרקט פישבון היא עבודה מורכבת, ולכן יש לא מעט גורמים שמשפיעים על המחיר שלה. אלה העיקריים:

פרקט עץ היקף העבודה – ככל שהעבודה גדולה יותר, המחיר למ"ר פרקט ירד, ולהיפך – המחיר יתייקר ככל שהשטח שמרצפים קטן יותר. רגע, מרצפים פרקט או שמפרקטים אותו?

פרקט עץ מורכבות העבודה – ככל שיהיה צורך ביותר חיתוכים והתאמות, המחיר יעלה. פרקט פישבון מעץ, למשל, דורש יותר התאמות וחיתוכים ולכן ההתקנה שלו יקרה יותר.

פרקט עץ מומחיות המתקין – לא כל מתקיני הפרקטים מתמחים דווקא בפישבון, ורבים מהם לא עוסקים בזה ביום יום. זה אומר שבמקרים בהם הם כן יתקינו פרקט פישבון הם ייקחו מחיר גבוה יותר מזה שמתקינים מומחים ייקחו. כדאי לשאול את מתקין הפרקטים שלכם אם הוא מתקין פישבון בשגרה.  

פרקט עץ גודל האריחים – אריחי פרקט מגיעים בדרך כלל בגודל של 6*30 ס"מ או גודל קרוב. אם האריחים קטנים וצרים יותר העבודה הופכת למורכבת יותר ותתייקר בבין 10-20%.

התקנת פרקט פישבון

תוספות למחיר פרקט פישבון

בכל עבודה יש כמה אותיות קטנות, וגם להתקנת פרקט פישבון יש לפעמים תוספות למחיר. כדי שלא תופתעו, הנה הדברים שיכולים להוסיף למחיר העבודה:

פרקט עץ יישור הרצפה – פרקט פישבון חייבים להתקין על רצפה ישרה לגמרי. אם הרצפה שלכם עקומה תאלצו ליישר אותה באמצעות מדה מתפלסת, שהיא חומר דמוי בטון.

מחיר יישור רצפה לצורך התקנת פרקט משתנה לפי הגובה אותו צריך ליישר. שק מדה מתפלסת מספיק להגבהה של 80 ס"מ מרובעים בס"מ אחד, ומחירו נע בין 250-300 ₪, כך שככל שהרצפה זקוקה ליותר הגבהה המתקין ישתמש ביותר שקי מדה ומחיר התקנת פרקט הפישבון יעלה.

פרקט עץ דבק פרקטים – במקרים רבים אם תקנו את הפרקט בעצמכם תקבלו איתו דבק. אם זה לא המקרה והמתקין יספק גם את הדבק מחיר התקנת הפרקט יתייקר בכ-20 ₪ למ"ר.

פרקט עץ פנל פולימרי – פנל פולימרי הוא פס מחומר פלסטי שמתפקד ממש כמו פנלים מקרמיקה, אבל יותר מתאים עיצובית לפרקט. במקרים רבים של התקנת פרקט המתקינים ימליצו להוסיף גם פנל פולימרי, וזאת החלטה שלכם, אבל אם תבחרו לעשות את זה – המחיר נע בין 32 ₪ למטר רץ עבור פנל בגובה 6 ס"מ ל-65 ₪ למטר רץ עבור פנל בגובה 10 ס"מ.

פרקט עץ קיצור דלתות – התקנת פרקט מגביהה את הרצפה ולפעמים צריך לקצר את הדלתות. מחיר קיצור דלתות פנים נע בין 50-100 ₪ לכל דלת. לא תמיד מתקין הפרקטים יהיה זה שיקצר את הדלתות, ובמקרה כזה תאלצו להזמין איש דלתות

פרקט עץ סף אלומיניום – בקצה הפרקט מתקינים פס מתכת שנועד להגן עליו. מחיר סף אלומיניום נע בין 25-50 ₪ למטר רץ, אבל במקרים רבים הוא יהיה כלול במחיר, אז שווה לברר.

פנל פולימרי על פרקט פישבון

פרקט פישבון – הצעות מחיר לדוגמה

ריכזנו לכם הצעות מחיר לפי מה מחירים שלקוחות מידרג שילמו על התקנת פרקט, ככה שיהיה לכם קצת דוגמאות מעשיות לכמה פרקט פישבון הולך לעלות לכם.

 

הצעת מחיר 1 – התקנת פרקט פישבון למינציה בדירת 65 מ"ר.

מחיר הפרקט – 100 ₪ למ"ר

מחיר התקנה – 110 ₪ למ"ר

שני שקי מדה מתפלסת – 600 ₪

סה"כ מחיר התקנת פרקט פישבון למינציה 14,250 ₪

מע"מ – 2,422.5 ₪

מחיר סה"כ מחיר התקנת פרקט פישבון למינציה כולל מע"מ – 16,672.5 ₪.

 

הצעת מחיר 2 – התקנת פרקט פישבון בשני בתים, סה"כ 523 מ"ר.

התקנת פרקט פישבון – 120 ₪ למ"ר.

מדה מתפלסת כולל תיקונים – 1720 ₪.

סה"כ מחיר התקנת פרקט פישבון – 64,480 ₪.

מע"מ – 10,961.6 ₪

מחיר סה"כ מחיר התקנת פרקט פישבון מעץ כולל מע"מ – 75,441.6 ₪.

הדבקת פרקט פישבון

מתקיני פרקט פישבון מומלצים

יאללה אתם יודעים מה המחיר של פרקט פישבון וחישבתם כמה יעלה לרצף את כל הדירה שלכם, אבל מי יתקין את הפרקט? למזלכם, ריכזנו לכם רשימה של מתקיני פרקטים מומלצים להתקנת פרקט פישבון, עם חוות דעת והמלצות של לקוחות קודמים. מוזמנים לעבור על הרשימה ולבחור במתקין ששבה את לבכם


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק