מוקד מידרג: 1-700-707-233

מטבחי יוקרה

המטבח הוא הפנים של הבית, כמו שאומר פתגם סיני מפורסם שהמצאנו הרגע, ולכן הגיוני שתרצו שהוא יהיה יוקרתי. מטבח יוקרה אמנם מעלה לראש תמונות של משטחים ענקיים עשויים מיהלומי דמים ותנורים עם עשרות דלתות, אבל גם במטבחים בבתים קצת פחות מפוארים אפשר להגיע למראה של מטבח יוקרה בלי לקחת משכנתא. אז מה זה בעצם מטבח יוקרה, באיזה חומרים תשתמשו כדי לבנות אותו וכמה הכול יעלה? תכינו לעצמכם כוס תה ונתחיל


מטבחי יוקרה

בואו נתחיל עם המובן מאליו: מטבח יוקרה יהיה יקר יותר. החדשות הטובות הן שכדי לבנות מטבח יוקרתי ובסטנדרט גבוה אתם לא חייבים להוציא מאות אלפי שקלים, וגם בטווח מחירים של 50,000-60,000 ₪ תוכלו להגיע לתוצאות מרשימות מאוד.

מטבח יוקרה מאופיין כך:

איכות גבוהה גימור באיכות גבוהה.

פרזול צירים ופרזולים איכותיים.

מטבחגוף הארון, למרבה ההפתעה, לא משתנה בין מטבח יוקרה למטבח פשוט, והוא תמיד יהיה עשוי מעץ סנדוויץ' בציפוי פורמייקה.

סרגל תכנון מקדים - שילוב נכון של צבעים וחומרים יכול להיות ההבדל בין מטבח יקר למטבח יוקרתי. מומלץ לדבר עם מעצבת פנים לפני שבכלל פונים לנגר מטבחים. המעצבת תיפגש אתכם, תבין מה הצרכים והרצונות שלכם, ותכין תכנית לנגר המטבחים.
אפשרות נוספת ליצירת מראה יוקרתי למטבח שלכם היא המטבח האינטגרלי, מטבח בעל מראה עיצובי אחיד, בו כל מוצרי החשמל מוסתרים בחזית דלת ארון. 

אם אתם מחפשים השראה, תוכלו לראות תמונות של מטבח יוקרה מבתי לקוחות.

לב שימו לב שמטבחי יוקרה מתאימים בעיקר לבתים בוגרים. כלומר, למי שהילדים שלהם כבר עברו את השלב שבו יכול להיות שהם יטפסו על המגירות והשיש או יחליטו לטרוק את דלתות הארונות. הגיל שבו זה קורה כבר תלוי בכם.

 

מטבח יוקרה

 

כמו שאמרנו, מטבחי יוקרה הופכים לכאלה בזכות החזיתות, הפרזולים ומשטחי העבודה, אז בואו נדבר על כל הגורמים:


חזיתות במטבחי יוקרה

דלתות הארונות הן החלק העיקרי שצריך להתייחס אליו בעיצוב מטבח, ולכן ארונות מטבח הם גם אלמנט מרכזי בעיצוב מטבח יוקרה.

ארונות מטבח שחור הגימור של הדלתות במטבחי יוקרה יהיה צבע בתנור, זכוכית, או פולימר – תלוי במראה שאתם מנסים להשיג. לדלתות בגימור של צבע בתנור יש מראה חלק ומרשים, אבל הן רגישות למכות, וכדאי להיות עדינים ביחס אליהן.  

 

 

חזיתות במטבח יוקרה כפרי

מטבח כפרי מאופיין בצבעוניות פסטלית וחמימה ובארונות עם תבליטים או חריטות.

את שני דברים שתוכלו להשיג עם דלתות פולימר או עם דלתות צבועות בתנור.

מאפיין נוסף של מטבח כפרי הוא אלמנטים מעץ או במראה עץ. דלתות עם זכוכית פחות מתאימות בעיצוב מטבח יוקרתי כפרי, אלא אם משתמשים בזכוכיות סבתא, שהיא זכוכית עם דוגמאות ותבליטים.

 

ארונות מטבח עם זכוכית סבתא

 

חזיתות במטבח יוקרה מודרני

מטבח מודרני מאופיין בקווים ישרים ובגוונים מונוכרומטיים, או בעברית – שחור, לבן ומה שביניהם.

לחזיתות במטבח יוקרה מודרני אפשר להשתמש בגימורים הבאים -

אחד גימור של צבע אפוקסי בגוון מבריק או דלתות זכוכית, ויהיו לבנות, שחורות, או בגווני אפור.

שתיים דלתות פולימר עם תבליטים בדרך כלל לא יתאימו למטבח בעיצוב מודרני, אבל דלתות פולימר חלקות יכולות להתאים.

שלוש למרות שפורמייקה מתקשרת בעיקר למטבחים פשוטים, פורמייקה ננו דווקא משתלבת במטבחי יוקרה ויכולה להפוך את המטבח שלכם למטבח ננו יקרתי. ציפוי ננו הוא פורמייקה עבה ובמראה של צבע בתנור.

 

מטבח יוקרה מודרני

פרזולים במטבחי יוקרה

פרזולים הם כל חלקי המתכת שמחזיקים את דלתות הארון או המגירות. הפרזולים למטבח יוקרה מאופיינים כך:

מספר 1 פרזולים באיכות גבוהה, בדרך כלל של חברות בלום, גראס או דומיסיל, שהן החברות שרוב נגרי המטבחים ממליצים עליהן. שימו לב, פרזולים איכותיים יחזיקו לאורך זמן בלי צורך בתיקונים, כך ששווה להשקיע בהם.

מספר 2 מנגנון טריקה שקטה - התקנת מנגנוני טריקה שקטה, גם בארונות וגם במגירות, כי אין טעם במטבח יוקרתי שיכול להבהיל אתכם סתם ככה.

 

פרזולים במטבח יוקרה כפרי

במטבח כפרי הידיות הן חלק משמעותי בעיצוב, והן לא אמורות להסתתר.

תוכלו לבחור בין מגוון רחב מאוד של ידיות, להשלמת המראה הכפרי וכדאי לבחור בידיות בעיצוב מעוגל או שמשולבת בהן קרמיקה או אבן. את הידיות תבחרו ותקנו בעצמכם בחנויות פרזול או באינטרנט, ונגר המטבחים יתקין עבורכם.

 

ארונות מטבח בסגנון כפרי

 

פרזולים במטבח יוקרה מודרני

כמו שהזכרנו, מטבח מודרני אמור להיות בקווים ישרים וזורמים, וגם הידיות לא אמורות להפריע לקווים האלו. שתי האפשרויות מתאימות ביותר לפרזול למטבח מודרני הן:

אחד ידיות אינטגרליות - ידיות ששקועות בחלק העליון של הדלת. תוכלו לבחור בין ידית אינטגרלית מאלומיניום לידית אינטגרלית שעשויה מאותו החומר של הדלת.

שתיים פתיחה בקליק - בפתיחה מסוג זה אין ידית בכלל וכל מה שצריך זה ללחוץ על דלת הארון כדי לפתוח אותה.

פרזול במגירות במטבח יוקרה תוכלו להתקין מנגנון פתיחה בקליק חשמלי, כך שתוכלו ללחוץ בעדינות על המגירה והיא תיפתח מעצמה. קחו בחשבון שזה מייקר משמעותית את מחיר המגירה, ושלא תוכלו לפתוח אותה בשבת אם אתם שומרי שבת.

לב הארונות מעל השיש לא חייבים להיות ארונות פתיחה רגילים, ומומלץ להתקין ארונות קלפה רחבים בשילוב זכוכית.

 

מחיר פרזול למטבח יוקרה

מחיר מחיר ידית אינטגרלית מאלומיניום נע בין 50-100 ₪ לידית פשוטה, ובין 100-150 ₪ לידית צבועה.

מחיר מחיר מגירה עם מנגנון טריקה שקטה נע בין 500-850 ₪, תלוי בחזית המגירה. מגירות יוקרתיות יותר, למשל מגירות סקאלה של דומיסיל, יכולות לעלות גם 1,000 ₪. 

מחיר מחיר מנגנוני קלפה לארון קלפה אחד נע בין 600-800 למנגנון HK, שהוא מנגנון הטריקה שקטה הנפוץ להרמת דלת קלפה.

מחיר מחיר מגירה עם מנגנון פתיחה חשמלי נע בין 2,000-2,500 ₪.

 

מטבח מודרני עם ידיות אינטגרליות

משטחי עבודה במטבח יוקרה

ליצירת מראה של מטבח יוקרה תוכלו להשתמש בסוגי המשטחים הבאים -

 

שיש למטבח יוקרה

השיש במטבחי יוקרה יהיהבסטנדרט גבוה. תוכלו לבחור בשיש גרניט פורצלן כמו דקטון או למינם, או בשיש מאבן גרניט טבעית. גם כאן, הבחירה תלויה במראה שאתם רוצים שיהיה למטבח יוקרה.

במטבחי יוקרה מודרניים משתמשים בשיש בגווני שחור או לבן, בדרך כלל בגימור מבריק, ובמטבח יוקרה כפרי נעדיף שיש בגוונים ובמראה של אבן טבעית.

מחיר מחיר שיש דקטון נע בין 1,650-3,000 ₪ למטר.

מחיר מחיר שיש מאבן גרניט טבעית נע בין 2,000-2,500 ₪ למטר במשטח סטנדרטי, ויכול להגיע גם ל-15,000 ₪ אם מדובר באבן בדוגמה נדירה.

 

מטבח יוקרה עם משטח דקטון

 

משטח עבודה נוסף במטבח יוקרה

חוץ מהשיש, תוכלו להוסיף למטבח היוקרה שלכם אי. מעבר לכך שתמיד תוכלו לענות מה תיקחו אתכם לאי בודד, אי למטבח מעניק לכם משטח עבודה נוסף, ואפשרות לגיוון בצבעים של המטבח.

גזע עץ במטבח יוקרה כפרי מומלץ להתקין אי עם משטח בוצ'ר. בוצ'ר הוא כינוי לשיטה בה מחברים הרבה חלקי עץ למשטח אחד. פחות מומלץ להשתמש בו למשטח עבודה ליד כיורים, כי בכל זאת הוא לא עמיד לחלוטין למים, אבל הוא מוסיף למטבח מראה חמים וכפרי.

מחיר עלות משטח בוצ'ר מעץ אלון נעה בין 1,800-2,500 ₪ למ"ר, תלוי בעובי המשטח, משטח בעובי 2 ס"מ יהיה זול יותר ממשטח בעובי 4 ס"מ.

 

משטח עבודה בוצר

מחיר מטבח יוקרה

הגענו לרגע האמת – כמה יעלה לכם מטבח יוקרה. הגורם המשמעותי ביותר שמשפיע על מחיר הארונות הוא החזיתות -

מטבע של שקל מחיר ארונות למטבח יוקרה עם דלתות צבועות בתנור נע בין 2,100-2,800 ₪ למטר, תלוי בסוג הגימור: גימור מט יהיה זול יותר מגימור מבריק.

מטבע של שקל מחיר ארונות למטבח יוקרה עם דלתות פולימר נע בין 1,800-2,600 ₪ למטר. הטווח רחב כל כך בגלל אפשרויות העיצוב הרבות – דלתות פולימר עם חריטות ומסגרות מיוחדות יעלו יותר מדלתות פולימר חלקות.

מטבע של שקל מחיר ארונות למטבח יוקרה עם דלתות פורמייקה ננו נע בין 2,500-3,000 ₪ למטר.

מטבע של שקל מחיר ארונות למטבח יוקרה עם דלתות זכוכית נע בין 2,400-3,000 ₪ למטר.

המחירים לא כוללים מע"מ ולא כוללים את עלות הפרזולים. בנוסף, נכון לזמן כתיבת שורות אלו, סוף שנת הקורונה, צפויה התייקרות במחירים.

תוכלו לקבל טווח מחירים למטבח היוקרה שאתם מתכננים במחשבון המטבחים של מידרג.

 

מטבח יוקרה בגווני עץ

 

מטבח יוקרה – הצעת מחיר לדוגמה

בניית מטבח יוקרה גדול כולל משטח בוצ'ר על אי

ארונות תחתונים: 15 מטר רץ, דלתות צבועות בתנור, גימור מט – 33,000 ₪.

קלפות: 2 קלפות ברוחב 120 ס"מ מנגנון HK של בלום דלת זכוכית – 5,300 ₪.

מגירות: 8 מגירות עם מנגנון טריקה שקטה של בלום – 4,000 ₪.

אי: 2 מ"ר משטח בוצ'ר מעץ אלון בעובי 4 ס"מ – 5,000 ₪.

כסף סה"כ מחיר בניית מטבח יוקרה – 47,300 ₪ + מע"מ.


חברות מטבחים מומלצות לבניית מטבח יוקרה

דיברתם כבר עם מעצבת הפנים, אתם יודעים בדיוק איך נראה מטבח היוקרה החלומי שלכם, זה הזמן לדבר עם חברת מטבחים אמינה ומקצועית שתגשים את החלום הזה. לכן ריכזנו לכם רשימה של חברות מטבחים מומלצות לבניית מטבח יוקרה עם המלצות של עשרות לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא חוות דעת ולבחור את חברת המטבחים ששבתה את לבכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מטבח יוקרתי?

מחיר מטבח יוקרתי מושפע מגודל המטבח, חומרי הגלם, והמנגנונים. מחיר למטר רץ של ארונות במטבח יוקרה נע בין 2,100-3,000 ₪, מחיר מגירה עם טריקה שקטה נע בין 500-850 ₪, ומחיר קלפה נע בין 1,500-4,900 ₪, תלוי בסוג החזית.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק