מוקד מידרג: 1-700-707-233

ביובית לחניון

ביובית לחניון קטנה יותר מביובית רגילה ויכולה להגיע ולעשות את העבודה גם בחניונים הנמוכים והאפלים ביותר. במאמר הבא נסביר מה זה ביובית לחניון, מה העבודות הנפוצות שהיא מבצעת וכמה הן צריכות לעלות. שמישהו ילחץ לנו על המעלית כי אנחנו יורדים לעומק


ביובית

בקצרה, ביובית היא משאית עם מיכל שאיבה ומערכת של צינורות שמאפשרים לה לשאוב כמויות גדולות של מי שפכים, פסולת ושומן שמצטברים בביוב או לשחרר מים בלחץ גבוה כדי לשטוף את קווי הביוב.
משתמשים ביובית לרוב במקרים של סתימות קשות בביוב ובמקרים שיש צורך בשטיפת קווי הביוב מפסולת. ביובית משמשת גם לשאיבת בורות שומן והצפות.

 

ביובית לחניון

ביובית ביובית לחניון היא בדיוק כמו ביובית רגילה רק נמוכה יותר באופן משמעותי. בעוד שביובית רגילה היא משאית המגיעה לגובה של 3 מטרים ולפעמים גם יותר, ביובית לחניונים היא רכב שטח שעליו מולבש מיכל ולא תעלה על גובה של 1.90, מה שאומר שהיא יכולה להיכנס לחניונים ולרדת גם לקומות הנמוכות ביותר למרות מגבלת הגובה בחניון.

ביובית החיסרון של ביובית לחניון הוא שהמיכל שלה קטן יותר ולכן היא לא יכולה לבצע עבודות שאיבה גדולות מאוד כמו
שאיבה ופינוי של שוחות ביוב, ברכות ביוב או בורות ספיגה, אבל החדשות הטובות הן שאלו בדרך כלל לא ממוקמים בחניונים. כשיש בכל זאת שאיבה גדולה שצריך לבצע בחניון (לדוגמה, ניקוז לקוי שגרם להצפה מאסיבית) אפשר להכניס את הביובית הנמוכה שתשאב כמה שהיא יכולה ותעביר את התכולה שלה למשאית ביובית גדולה שתחכה מחוץ לחניון, מעין מירוץ שליחים שכזה.

 ביובית לחניון יכולה לשמש לחניונים גדולים של מרכזי מסחר, משרדים ומקומות בילוי וגם לחניונים קטנים יותר של בנייני מגורים.


שימו לב, צריך לוודא כבר בשיחת הטלפון הראשונה שיש לחברת הביובית ביובית לחניונים. לא כל חברת ביובית מחזיקה ברשותה ביובית שיכולה להיכנס לחניון.
 


שירותי ביובית לחניון

אלו השירותים הנפוצים שעושים בעזרת ביובית לחניון:

ביובית פתיחת סתימות בביוב בחניון: מכוניות מכניסות איתן לחניון לכלוך ואבק שמתנקזים בסופו של דבר גם לביוב. יחד עם זריקה של מגבונים, מוצרי היגיינה, פסולת ושומנים לביוב, בהחלט ייתכן שיווצרו סתימות בביוב שנמצא בחניון. הביובית שתגיע לחניון תפתח את הסתימה על ידי שאיבה של כל הנוזלים, המוצקים והשומנים שהצטברו בביוב. לאחר מכן, כדי לוודא שצינורות הביוב נקיים ולדחות את הסתימה הבאה, אנשי הביובית ישטפו את קווי הביוב.

ביובית שטיפת קווי הביוב בחניון: גם אם אין סתימות, מומלץ מאוד לבצע אחת לשנה שטיפת קווי ביוב כפעולה מונעת. שטיפה תקופתית של קווי הביוב שומרת על הצנרת פתוחה ומעכבת את הצטברות הפסולת בדפנות הצינורות על ידי שטיפה בלחץ מים חזק מאוד. תחזוקה שוטפת של קווי הביוב יכולה לחסוך לכם כסף שתצטרכו להוציא בהתמודדות עם סתימות קשות או החלפת משאבות (לא עלינו).
 

שטיפת קו ביוב



ביובית תיקונים של משאבות בביוב: בבניינים שנמצאים מעל הקרקע מי השפכים יורדים בצינורות לביוב באמצעות כוח הכבידה. במרתפים ובחניונים שנמצאים מתחת לקרקע משתמשים במשאבה מיוחדת שנמצאת בבורות והיא גורמת למים לעלות לביוב. כשהמשאבות מתקלקלות בעקבות פסולת, לכלוך ושומנים שנתקעים בה צריך לשאוב את הפסולת מבור הביוב ולשטוף היטב את קו הביוב לפני שמחזירים את המשאבה המתוקנת או החדשה למקום.

ביובית שאיבת בורות שומן: בחניונים של מתחמים עם בתי עסק בתחום ההסעדה חייבים להתקין בורות שומן (איכס, אנחנו יודעים). בור השומן מפריד את השומנים ממי השפכים הרגילים וצריך לשאוב אותו כל ארבעה - חמישה חודשים. לאחר שאיבת בורות השומן למשאית, אנשי הביובית ישטפו את מפריד השומנים וידאגו לפנות אותם לאתר מורשה לטיפול בשפכים.
 

ביובית שאיבת הצפה בחניון: חשוב לציין שזאת עבודה פחות נפוצה של חברות הביובית מכיוון שהניקוז בחניונים אמור להיות תקין כך שלא תהיה הצפה בחניון.
אם קרה והחניון בכל זאת מוצף במים בימים גשומים, אנשי הביובית יגיעו וישאבו את המים מהחניון עצמו וייבשו את ההצפה.

טיפ: דאגו שמערכות הניקוז תקינות עוד לפני החורף כדי שלא תצטרכו לשוט בחניון בקאנו.

 

הצפת ביוב בחניון

מחירים של ביובית לחניון

אין הבדל משמעותי במחירים בין שירותי ביובית בחניון לבין שירותי ביובית אחרים. יחד עם זאת, קומות נמוכות מאוד או גישה לא נוחה  לרכב הביובית ייקרו את המחיר.

כסף מחיר שטיפה של קווי ביוב עם ביובית לחניון נע בין 900-1,200 ₪ לשטיפה ויכול להגיע ליותר בהתאם לאורך קו הביוב.

כסף מחיר פתיחת סתימה בביוב עם ביובית לחניון מתחיל מ800 ₪ ויכול להגיע גם ל1,500 ₪ ואפילו יותר, תלוי בסוג הסתימה.

כסף מחיר שאיבת בור שומן עם ביובית לחניון הוא כ-900 ₪ לקוב אחד כאשר כל קוב נוסף יעלה כ-300 ₪.

באופן כללי, המחיר לעבודה חד פעמית יהיה גבוה יותר ממחיר שעושים לשירותים שנעשים באופן קבוע אחת לתקופה בעבודות כמו שאיבת בורות שומן ושטיפת קווי ביוב.


המלצות על חברות ביובית לחניון

ברכות! עכשיו אתם מומחים בכל הקשור לביובית בחניון. כדי שהחיפוש אחרי חברת ביובית לא יישאב לכם את האנרגיה, הנה רשימת חברות ביובית המתמחות בשירות ביובית לחניונים. אל תדאגו, בסוף השירות נתקשר לשמוע איך היה השירות וגם אתם תוכלו לדרג! שיהיה בהצלחה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

במה שונה ביובית לחניון מביובית רגילה?

ביובית לחניון נמוכה יותר באופן משמעותי מביובית רגילה. מה שאומר שהיא יכולה להיכנס למקומות שאליהם ביובית רגילה לא יכולה להיכנס.

מה השירותים הנפוצים שעושים עם ביובית לחניון?

עם ביובית לחניון אפשר לעשות הרבה דברים שעושים עם ביובית רגילה כמו: פתיחת סתימות, שטיפת קווי ביוב, ושאיבת הצפות ובורות שומן.
 

מה המחירים של ביובית לחניון?

מחיר של פתיחת סתימה עם ביובית לחניון ינוע בין 1,500-900 ₪.

מחיר שאיבת בור שומן עם ביובית לחניון הוא כ-900 ₪ לקוב אחד כאשר כל קוב נוסף יעלה כ-300 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק